• LORD OF THE RINGS • MARATHON MEETING


    “You mean to come with me?”
    “I do.”
    “It's going to be very dangerous, Sam. It's already dangerous. Most likely neither of us will come back.”
    “If you don't come back, sir, than I shan't, that's certain.”


          11 UUR • 23 MINUTEN • 59 SECONDEN
          Matty, Shania en ikzelf staan te popelen om een Q. movie marathon meeting te houden — en dan met alle drie de extended version Lord Of The Rings films. Matty heeft deze films namelijk nooit gezien — wat natuurlijk absoluut niet kan. Hierdoor besloten we om Q. te peilen naar interesse.

    Datum
    Wordt bepaald a.d.h.v. datumprikker

    Deelnemers
    • Belle / Stenenlikker
    • Bes / J0Y
    • Britt / HaIe
    • Elise / Firekeeper
    • Isa / Bellum
    • Laura / Revenger
    • Laura / TaeTae
    • Matty / KingRichard
    • Megan / Egorova
    • Mirte / Lionaire
    • Natas / HiddIeston
    • Rick / HalloMaandag
    • Shania / Cortes
    • Veerle / Okoye

    Plaats
    We zijn zoekende naar iemand die haar/zijn appartement, doos, flat, huis, et cetera open zou willen stellen voor deze wonderbaarlijke gebeurtenis.

    [ bericht aangepast op 24 mei 2018 - 19:56 ]


    •

    Yaaaaaassss.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Jaaaaaaa (heart2)


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Oh wat verleidelijk dit. Ik heb begin dit jaar al een marathon met mezelf gehouden - maar er bestaat geen "too much lotr", dus dat is niet echt een geldig excuus natuurlijk.
    Ik kan misschien heel voorzichtig zeggen dat mijn ouders in augustus een paar weken weg zijn...

    TaeTae schreef:
    Oh wat verleidelijk dit. Ik heb begin dit jaar al een marathon met mezelf gehouden - maar er bestaat geen "too much lotr", dus dat is niet echt een geldig excuus natuurlijk.
    Ik kan misschien heel voorzichtig zeggen dat mijn ouders in augustus een paar weken weg zijn...


    Uit jouw laatste zin haal ik op: 'we doen het hier en gooien er meteen een twee weken durende project X feest achteraan'.
    jokejokejoke

    Wil je op de lijst, Lau?


    •

    Lionaire schreef:
    (...)

    Uit jouw laatste zin haal ik op: 'we doen het hier en gooien er meteen een twee weken durende project X feest achteraan'.
    jokejokejoke

    Wil je op de lijst, Lau?

    (wbw)

    Ja zet me er maar op. ^^

    Ugh. Ik ben echt té shy voor meetings, maar LOTR is verleidelijk en leuk...
    Ik ga er eens goed over nadenken :Y)


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    I was born for this.
    Maar Nederland is zo ver (no_chears)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Jaa! De laatste Q-LOTR-marathon is al te lang geleden! Bij mij zijn jullie welkom hoor, maar ergens anders heen reizen vind ik ook helemaal prima. c;


    Every villain is a hero in his own mind.

    My God's, wat een gaaf idee.
    I'd like to join :')


    Fairy tales are more than true: not because they tell us dragons exist, but because they tell us dragons can

    J0Y schreef:
    I was born for this.
    Maar Nederland is zo ver (no_chears)

    Als het bij mij is mag je het hele weekend blijven hoor. Dan maak je er een korte trip van haha, dan lijkt het minder ver :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    HiddIeston schreef:
    (...)
    Als het bij mij is mag je het hele weekend blijven hoor. Dan maak je er een korte trip van haha, dan lijkt het minder ver :')


    N'awh, wat lief! (bloos)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Omg ik wil, voor nu wel op misschien tho. Ligt aan de datum.
    En mijn ouders gaan 9 juli op vakantie dus ('; - geeft geen garantie dat het ook daadwerkelijk kan.

    [ bericht aangepast op 24 mei 2018 - 16:13 ]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    @ Laura & Natas & Isa & Britt — jullie staan erbij!

    @ Elise — geloof me, je bent niet de enige die meetings eng vinden. Probeer het zo te zien: we kijken de gehele tijd films dus je hoeft niet super sociaal oid te zijn door de hele tijd een gesprek gaande te houden.

    @ Bes — ik heb je er gewoon bijgezet, want wie weet is het op een plaats die te doen is voor je en besluit je te komen. Het zou in ieder geval ontzettend gezellig en daarbij ben je echt een Q. icoon. :Y)


    •

    Lionaire schreef:
    @ Laura & Natas & Isa & Britt — jullie staan erbij!

    @ Elise — geloof me, je bent niet de enige die meetings eng vinden. Probeer het zo te zien: we kijken de gehele tijd films dus je hoeft niet super sociaal oid te zijn door de hele tijd een gesprek gaande te houden.

    @ Bes — ik heb je er gewoon bijgezet, want wie weet is het op een plaats die te doen is voor je en besluit je te komen. Het zou in ieder geval ontzettend gezellig en daarbij ben je echt een Q. icoon. :Y)


    Haha wat? Zo heb ik mezelf nog nooit gezien :'D maar ik neem het als compliment ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ja in september graag xx


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen