• Oké. Dit is géén topic waar ik over de mods ga klagen, uitschelden, nee, want zij doen gewoon hun 'werk' hier op quizlet, en dat doen ze goed.
    Nee, daar gaat het niet over. Het gaat over de combinatie mening + Tokio Hotel.

    Like, iedereen heeft zijn eigen mening, is zichzelf (hoop ik tenminste) en doet wat diegene wil. Oké, dat kan wel zo zijn, maar als ik bijvoorbeeld zeg: 'Bill is inderdaad wemo' dan word ik, en vele anderen gelijk 'zielig', of 'nep, fake' genoemd. Oké, allemaal leuk en aardig, maar dat laat ik me echt niet gebeuren. Ik laat me niet 'fake' noemen als ik mijn mening uit. Want, nee, wij allemaal leven in een democratie, zowel Nederland, als België. En nee, er is geen dictator in deze twee landen, dus je wordt niet opgepakt als je je mening uit, en als die niet altijd even leuk is. Want je mag zeggen wat je wil, je mening uiten. Maar hier op het forum op quizlet lijkt het af en toe wel een strafkamp/dictatuur, eerlijk gezegd. Als ik, of iemand anders mijn mening geef, en dat is niet in de -ik-ga-later-trouwen-met-Bill- fase, dan worden wij gelijk afgezeikt. Ik zeg niet dat ik nooit iets zeg wat altijd even leuk is, ik zeg ook weleens vervelende dingen, maar ik stop er wel gelijk mee. Doorgaan is hier het probleem. Waarom? Waarom ruzie zoeken met iemand/mensen die je niet kent?

    Mening. Míjn mening.


    -

    Weet je, als iemand je als fake ofzo uitmaakt, gewoon melden bij moderator (:
    Die mensen dat je zo noemen, is omdat ze overtuigd zijn van hun mening en dan moet iedereen die maar volgen. Laat je niet doen, maar ga er ook niet te brutaal op in.


    Shakin' their ass like they just don't care.

    AMEN!<3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Weet je, als iemand je als fake ofzo uitmaakt, gewoon melden bij moderator (:
    Die mensen dat je zo noemen, is omdat ze overtuigd zijn van hun mening en dan moet iedereen die maar volgen. Laat je niet doen, maar ga er ook niet te brutaal op in.


    Inderdaad. Ze zijn het niet waard. Dat weet ik ook wel, maar het gaat mij erom dat je je mening mag uiten als je dat wilt, quizlet is GEEN strafkamp!


    -

    AMEN!<3


    Moooi. je bent het eens ;)


    -

    Totally agree =)

    Ben ik het wel mee eens, ja.


    I recycle my thoughts.

    Ik ben het met jouw mening eens.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'