• Scintilla University
    ━ school for magical studies and sciences ━

          Care of magical creatures,
    Natuurlijk hebben de meeste leerlingen dit al gehad op hun vorige school, maar dit gaat een stapje verder. Zie het als een opleiding voor dierenarts, maar dan voor magische wezens. Hier leer je alles over de magische dieren en hoe je hen moet behandelen, dat geldt ook voor draken.
          Magical healing,
    Deze naam zegt het eigenlijk al. Je leert hoe je iedereen kunt genezen doormiddel van potions en spreuken. Natuurlijk leer je ook wondverzorging zonder magie en leer je magische medicijnen brouwen.
          History of magic,
    Op iedere universiteit kun je wel geschiedenis studeren en deze universiteit is geen uitzondering. Deze geschiedenis gaat echter over de magische wereld en niet over de muggle wereld. Leer alles over Voldemort, Harry Potter, de scholen en hoe alles is begonnen.
          Creative arts,
    Natuurlijk kun je magie in geen betere manier uiten dan doormiddel van kunst. Op deze opleiding kunnen de meest creatieve leerlingen terecht om zichzelf te ontwikkelen en beginnend kunstenaar te worden.
          Magical design,
    De oude gewaden van scholen zijn oudbollig en uit de mode. Deze opleiding is er voor de mode-fanaten, de leerlingen die graag hun energie steken in de mode-wereld. De leerlingen van deze opleiding mogen dan ook zelf weten wat zij dragen tijdens schooluren, in tegenstelling tot de andere opleidingen.
          Wizarding sports,
    Op deze opleiding worden de topsporters getraind tot wereldweide talenten. Hier kunnen zij terecht voor Quidditch, Broomstick Races, Magical Duals en zelfs het rijden van Hippogrieven en draken. Dit is echter wel heel exclusief en er zijn weinig tot geen leerlingen die hier geschikt voor zijn.
          Potion science,
    Hier kunnen de aller slimste studenten terecht die maar al te graag bezig zijn met potions. Hier kunnen zij nieuwe potions ontwikkelen en daar mee experimenteren. Hier ontwikkelen de studenten potions voor zowel positieve als negatieve doeleinden, het is maar net hoe de leerling in elkaar zit.
          Magical writing,
    Voor de creatieve schrijvers onder ons is er de perfecte opleiding. Hier leren leerlingen alles over spelling, grammatica, literatuur en het schrijven van de beste stukken. Hier kun je ook terecht voor kalligrafie en kun je het keuzevak 'art' nemen, waar je illustraties leert tekenen voor verhalen.

    Those who don't believe in magic
    will never find it

    University interior,
    ━ Moutrier commonroom
    ━ Javert commonroom
    ━ Carvelle commonroom
    ━ Delven commonroom
    ━ Durmstrang commonroom
    ━ Ilvermorny commonroom
    ━ Slytherin commonroom
    ━ Ravenclaw commonroom
    ━ Gryffindor commonroom
    ━ Hufflepuff commonroom
    ━ Thunderbird commonroom
    ━ Wampus commonroom
    ━ Horned Serpent commonroom
    ━ Pukwudgie commonroom

    Alle commonrooms zijn open en iedereen kan hier binnen komen, let alleen wel op dat je als Slytherin niet vrolijk naar Gryffindor gaat, want dan vraag je om problemen.

    ━ Garden paths
    ━ Garden swimmingpool
    ━ Great hall for breakfast, lunch and diner
    ━ Library to relax
    ━ Bedrooms but in house colors

    Roles,
    ♀ josy ◦ the queen ◦ slytherin ◦ camila mendes ◦ sombre ◦ 1.3
    ♀ gabrielle ◦ geek ◦ beauxbatons ◦ pyper america ◦ ashryver ◦ 1.2
    ♀ ivanya ◦ status ◦ durmstrang ◦ fc ◦ shadowsinger ◦ 1.4
    ♀ noémi ◦ teddybear ◦ moutrier ◦ rasika navare ◦ kingrichard ◦ 1.5
    ♀ alessandra ◦ status ◦ beauxbatons ◦ fc ◦ hotwing ◦ 1.3
    ♀ roslyn ◦ status ◦ ravenclaw ◦ ástrid bergès ◦ egorova ◦ 1.5
    ♀ name ◦ status ◦ house ◦ fc ◦ username ◦ page
    ♀ name ◦ status ◦ house ◦ fc ◦ username ◦ page
    2 dames vrij,

    ♂ name ◦ the king ◦ slytherin ◦ fc ◦ xjess ◦ page
    ♂ name ◦ status ◦ thunderbird ◦ fc ◦ mouli ◦ page
    ♂ vasil ◦ the dragon ◦ durmstrang ◦ matthew noszka◦ lionaire ◦ 1.5
    ♂ ace ◦ descendant ◦ thunderbird ◦ Timur Simacov ◦ wildfowls ◦ 1.3
    ♂ name ◦ status ◦ hufflepuff ◦ fc ◦ sombre ◦ page
    ♂ andraž ◦ the introvert ◦ hallestrom ◦ will higginson ◦ peralta ◦ 1.5
    ♂ ulysses ◦ the professor ◦ thunderbird ◦ cole sprouse ◦ lionaire ◦ 1.5
    ♂ lysander ◦ status ◦ thunderbird ◦ dylan sprouse ◦ ashryver ◦ 1.5

    VOL!
    Bedrooms,

    ━ Je personage slaapt in een slaapkamer zoals het voorbeeld dat bij "interior" staat. De slaapkamer deel je met mede-studenten en hij is aangekleed in de kleuren van het huis.



    ◦ je vult in waar je personage vandaan komt en dat moet bij de vorige school passen. je kunt bijvoorbeeld niet in brazilië wonen als je op beauxbatons hebt gezeten. bij je house vul je in of je voormalige school in of een van de houses van hogwarts. je mag er voor kiezen om geen house te doen als je personage op hogwarts heeft gezeten, dan vul je alleen hogwarts in als house, mocht je personage het niet eens zijn geweest met die sorteerhoed. vul ook in of je personage muggleborn, halfblood of fullblood is. je personage is minimaal achttien jaar.


    rules
    200 words ◦ no fighting ◦ q-rules ◦ 48 hours to make a role ◦ 2 roles max ◦ no perfect roles, be creative

    ROLES ◦ TALK ◦ DRAMA ◦

    [ bericht aangepast op 18 mei 2018 - 23:02 ]


    - thank you for existing -

    Ja maar hij zou het niet tegen Andraz zeggen, het is meer gewoon dat hij het interessant vindt dat hij er goed uit ziet zonder moeite te doen.

    t is cute eigenlijk.


    - thank you for existing -


    - thank you for existing -

    Ik plaats zometeen een relatielijstje voor Ulysses en Vasili.

    Daarnaast: iemand die met één van de twee heren wil meeten in de RPG?


    •

    Lionaire schreef:
    Ik plaats zometeen een relatielijstje voor Ulysses en Vasili.

    Daarnaast: iemand die met één van de twee heren wil meeten in de RPG?


    Ik heb Alessandra?


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Ik heb Uly z'n soulmate voor hem!

    Iemand voor Gab?


    Spinning around, I'm weightless.

    Noémiiij c;


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Sombre schreef:
    Ja maar hij zou het niet tegen Andraz zeggen, het is meer gewoon dat hij het interessant vindt dat hij er goed uit ziet zonder moeite te doen.

    t is cute eigenlijk.


    Aww da’s wel cute <3
    Wie voor Andraž? ^^


    I just caught the wave in your eyes

    Lionaire schreef:
    Ik plaats zometeen een relatielijstje voor Ulysses en Vasili.

    Daarnaast: iemand die met één van de twee heren wil meeten in de RPG?


    Iva?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered


    ULYSSES COVINGTON


    • ACE CALDERON—BOOT
          'You're home.'

    Ace en Ulysses kennen elkaar vanuit hun huis op Ilvermorny — Thunderbird. Hierdoor ziet Ulysses Ace als het ware als een terugblik op thuis, alle fijne jaren van zijn leven. Ulysses voelt zich voor honderd procent op zijn gemak rondom Ace.


    • ALESSANDRA MORO
          'You're a Goddess.'

    Ulysses vindt Alessandra beeldschoon en zal vaak stotteren wanneer zij aanwezig is.


    • ANDRAZ NOVAK
          'You're awkward. I like that.'

    Ulysses vindt het prettig om te zien dat Andraz geen typische Durmstranger is, maar eveneens een buitenbeetje die ongemakkelijk as fuck kan zijn.


    • GABRIELLE DELACOUR
          'You're the best potion helper.'

    Gabrielle en Ulysses zijn vaak samen te vinden in een leeg potions lokaal waar ze de meest vreemde experimenten uitvoeren.


    • GILDEROY SMITH
          'Just ask it, dude.'

    Ulysses heeft het idee dat Gilderoy hem iets wil vragen, maar wil niet aandringen om het daadwerkelijk af te dwingen. Daarnaast vindt het Ulysses het bijzonder prettig om te zien dat er iemand is op de universiteit die nog ongemakkelijker is dan hijzelf.


    • IVANYA CHAVDAROVA
          'You're a badass.'

    Ulysses zou op veel momenten meer zoals Ivanya willen zijn, aangezien zij in zijn ogen de ultieme badass is.


    • JOSEPHINE ARGENTUM
          'I'll just walk to another direction.'

    Ulysses is doodsbang voor Josephine en gaat haar daarom zo veel mogelijk uit de weg.


    • LYSANDER COVINGTON
          'You're the other part of me.'

    Lysander en Ulysses zijn onafscheidelijk te noemen — waar de één is, is de ander vaak niet ver vandaan. Lysander en Ulysses waren in de jaren van hun jeugd altijd samen, maar na hun eerste jaren op Ilvermorny hebben ze geleerd om op sommige tijden eveneens alleen te zijn. Lysander en Ulysses hebben geen enkele geheimen voor elkaar, staan altijd naast elkaar voor steun en voelen elkaars emoties en gevoelens perfect aan.


    • NOÉMI MARTIN
          'You confuse me and I don't like being confused.'

    Noémi en Ulysses zijn goede vrienden die al een driemaal keer met elkaar hebben gezoend op zeer zwakke momenten — waarbij ze beiden iemand hard nodig hadden. Vanwege hun persoolijkheden hebben ze nog niet gepraat over deze voorvallen. Ulysses is vooral bang voor afwijzing, ook al zijn zijn gevoelens voor Noémi onduidelijk. Wanneer ze samen zijn, negeren ze voornamelijk dat het plaats heeft gevonden.


    • OLIVIA JOHANSSON
          'You're intimidating as fuck.'

    Ulysses vindt Olivia intimiderend en gaat haar daarom zo veel mogelijk uit de weg.


    • ROSLYN OLLIVANDER
          'You know that I'm the smartest.'

    Roslyn en Ulysses hebben een gezonde competitie tussen hen gaande — volledig op het gebied van kennis. Roslyn en Ulysses zijn voornamelijk samen aan het studeren, waarbij ze elkaar tot het uiterste dwingen te gaan om zich de stof eigen te maken. Daarnaast vergelijken ze vaak cijfers, kennis en verslagen tot ergernis van anderen. Roslyn en Ulysses zijn vaak te zien terwijl ze gebogen zijn over een boek, nutteloze feiten vertellen (uit het niets bij elkaar opduikend) of popquizzen doen op de gang. Roslyn en Ulysses zijn goede vrienden geworden en voor vragen over vakken zal Ulysses altijd als eerste naar Roslyn gaan.


    • VASILI PETROFF
          'You're a big asshole and I'm scared.'

    Ulysses en Vasili hebben geen goede band aangezien hun persoonlijkheden clashen. Ulysses is voornamelijk bang, geïntimideerd en verward vanwege Vasili.



    VASILI PETROFF


    • ACE CALDERON—BOOT
          'Mate, fuck off.'

    Ace en Vasili zijn allesbehalve de beste vrienden te worden — integendeel, er is een haat tussen de twee jongemannen gegroeid. Alhoewel niemand echt weet waarom. Vasili gaat Ace voornamelijk uit de weg, maar kan het niet laten zijn kijkers te rollen als deze aanwezig is.


    • ALESSANDRA MORO
          'You're gorgeous.'

    Vasili heeft voor lange tijd een stille crush gehad op Alessandra, maar hij heeft haar daarover nooit aangesproken. Uiteindelijk is deze weggezakt.


    • ANDRAZ NOVAK
          'Bro.'

    Andraz en Vasili zijn beste vrienden sinds hun schoolperiode op Durmstrang, hetgeen zich voort heeft gezet op de universiteit. Andraz en Vasili vullen elkaar overal aan. Andraz was een softie, Vasili was een wandelend geheim en beiden waren ze een buitenbeentje. Vasili nam het steeds vaker op voor Andraz in de Durmstrang jaren, waardoor ze uiteindelijk steeds meer naar elkaar toe groeien. Andraz houdt Vasili's woedende kant zonder probleem in toom.


    • GABRIELLE DELACOUR
          'You're cool.'

    Gabrielle en Vasili gaan vriendschappelijk met elkaar om. Gabrielle vindt zijn liefde voor magische wezens fantastisch. Vasili vindt Gabrielle beeldschoon.


    • GILDEROY SMITH
          'You're kind weird. You know that, right?'

    Vasili heeft in de gaten dat Gilderoy hem best wel aardig vindt, maar begrijpt niet waarom de jongeman hem niet vaker opzoekt om simpelweg een kort praatje te maken. Vasili groet Gilderoy altijd in de gangen, maar weet eerlijk gezegd niet goed wat hij met hem aan moet.


    • IVANYA CHAVDAROVA
          'You're kinda like a men. Although — You're a better option for kissing.'

    Ivanya en Vasili hebben eens op Durmstrang gezoend, maar daar is destijds niets uitgekomen. Nadat ze op de universiteit zijn gekomen, zijn ze beste vrienden geworden. Nu werken ze vaak samen met magische wezens. Vasili heeft geen enkele geheimen voor Ivanya.


    • JOSEPHINE ARGENTUM
          'Don't flirt with me.'

    Vasili heeft geen hoge pet op van Josephine, omdat ze schaamteloos met hem flirt terwijl ze een vriendje heeft.


    • LYSANDER COVINGTON
          'You're a miracle around woman — teach me, master.'

    Vasili is van mening dat Lysander een waar wonder is op het gebied van meisjes en wil graag van hem leren hoe hij zo gemakkelijk met het andere geslacht kan praten. Hierdoor geeft Lysander wel eens tips aan Vasili, die hij niet zo succesvol in de praktijk tot uiting laat komen.


    • NOÉMI MARTIN
          'You hate reading as much as I do.'

    Noémi en Vasili studeren vaak samen. Alhoewel, het zou beter zijn mochten ze dit beiden met iemand anders doen aangezien ze beiden verschrikkelijk zijn in lezen. Desondanks hebben ze samen veel plezier tijdens hun studiesessies, omdat ze voornamelijk zitten te zeuren over de moeilijke teksten waar ze geen wijs uit kunnen halen. Vasili neemt Noémi regelmatig mee naar de drakenverblijven, aangezien hij weet dat ze een voorliefde heeft voor deze dieren.


    • OLIVIA JOHANSSON
          'You're some kind of woman.'

    Olivia en Vasili hebben een bijzondere band — vorig schooljaar hebben ze enkele maken random hookups gehad tijdens het werken met hun geliefde magische wezens. Hierbij ging het enkel en alleen om de seksuele spanning en was één blik voldoende om een kus te beginnen. Hierna hebben ze nooit meer over deze voorvallen gepraat waardoor ze nu simpelweg verder zijn gegaan als vrienden die elkaar regelmatig kort aanraken.


    • ROSLYN OLLIVANDER
          'You're something I like to call a weakness.'

    Roslyn en Vasili hebben elkaar net voor de vakantie leren kennen, op het moment dat Nugget was verdwenen en Vasili wanhopig op zoek ging door het gehele kasteel. Uiteindelijk vond hij zijn kitten bij Roslyn, opgekruld op haar schoot terwijll ze zat te leren. Vasili was in eerste instantie bezorgd, maar dwong zichzelf stoer te zijn tegenover Roslyn en begon al snel over draken. Hierdoor zag hij dat Roslyn een grote angst heeft jegens magische wezens. Vasili heeft het zichzelf als doel gemaakt om Roslyns angst voor magische wezens weg te nemen — één per keer.


    • ULYSSES COVINGTON
          'You're small, weak and werid'

    Ulysses en Vasili hebben geen goede band aangezien hun persoonlijkheden clashen. Vasili is voornamelijk geïrriteerd, verveeld en verward vanwege Ulysses.

    [ bericht aangepast op 21 mei 2018 - 11:50 ]


    •

    Ashryver schreef:
    Ik heb Uly z'n soulmate voor hem!

    Iemand voor Gab?


    Zullen we doen dat de twins samen aankomen? Wil jij eerst posten, of zal ik?


    Shadowsinger schreef:
    (...)

    Iva?


    Meeting with Vas? Bij aankomst? Wil jij eerst posten, of zal ik?


    •

    Lionaire schreef:
    (...)

    Meeting with Vas? Bij aankomst? Wil jij eerst posten, of zal ik?


    Wil jij eerst?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Shadowsinger schreef:
    (...)

    Wil jij eerst?


    Ja, is goed. Maar ik kan hoogstwaarschijnlijk vanavond laat pas een post plaatsen!


    •

    Love die relatievoorstellen Mirte, I completely agree ^^ wil jij eerst posten? Wij gaan zo eten namelijk haha! ik zie nu dat jij vanavond pas post hahaha, ik zal voor die tijd proberen te posten en anders kan jij gewoon doen c:

    [ bericht aangepast op 21 mei 2018 - 11:50 ]


    Spinning around, I'm weightless.

    Ashryver schreef:
    Love die relatievoorstellen Mirte, I completely agree ^^ wil jij eerst posten? Wij gaan zo eten namelijk haha! ik zie nu dat jij vanavond pas post hahaha, ik zal voor die tijd proberen te posten en anders kan jij gewoon doen c:


    Ik zie wel of je post komt, anders maak ik vanavond de eerste post!


    •

    Ik heb de hele dag familiedag dus ik kan helaas pas vanavond of morgen posten, maar ik spring wel in, komt goed!


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )