Fielding schreef:
(...)
Stiekem hoop ik nu dat dit om een anoniem Valentijnsbericht gaat, maar daar lijkt het me nogal laat voor? 🤔
OTOFT: stiekem baal ik toch wel heel erg dat een aantal foto's niet zijn gelukt doordat vijf puppies constant op mijn voeten stonden en de camera gingen likken... :C zucht.
Hahaha, oh god, dat is het gelukkig niet, sorry. :'D Nee, ik kreeg een tijdje terug op Tumblr een random bericht van iemand die ik niet kende zonder introductie of begroeting met min of meer "kun je me die pdf sturen?" waarna ik via mijn notes moest ontdekken dat het ging over een boek waarvan ik ooit, maanden geleden, in de tags van een gereblogde post had gezegd dat ik er een pdf van had. Nu kreeg ik net een anonieme ask met "release the pdf blease" (met een b, idk waarom) en ik ben gewoon zo in de war. Waarom anoniem? Het is duidelijk dat het van dezelfde persoon moet komen, en als ik die link niet had gelegd, had ik niet eens logisch kunnen antwoorden. Dit is de meest vreemde aanpak ooit als je probeert iemand om een gunst te vragen.
En oh jee, puppy's die te enthousiast zijn om je te zien! Interessante problemen heb jij, haha.
"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan