Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
Schrijf hier dan alles van je af.
Op dit soort momenten zou ik maar al te graag alcohol achterover slaan, high worden of simpel een sigaret roken.
Echter ben ik verstandig en weet ik ook wel dat ik graag verslaafd zou wíllen worden doordat ik dan een manier heb om deze realiteit te kunnen ontsnappen. Maar ik weet ook wel dat het dan al helemáál mis zal gaan met me, dus ik drink nooit, rook niet en zou bij God niet eens weten hoe ik aan drugs zou moeten komen. Dus dat wordt 'm allemaal niet voor me. Er is niet eens drank in huis lol, en sigaretten stinken dus zo erg graag wil ik dat nu ook weer niet uitproberen.
I just feel like shit and I've got no clue how to handle things anymore. Things are getting worse and worse.
• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •
Ik weet niet zo goed of ik woensdag naar die verjaardag zal gaan.. Ugh maar ik heb al gezegd dat ik kan, maar ik weet niet of ik het mentaal wel aan ga kunnen.
Begin een beetje tuureluurs te worden. Echt bijna elk nederlands musical album is wel ergens op youtube te vinden, behalve deze musical en ik wil deze twee nummers zo graag luisteren en ik wil niet een compleet album kopen als het me maar om 2 nummers gaat, aaghr.
Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"
FireKeeper schreef:
Begin een beetje tuureluurs te worden. Echt bijna elk nederlands musical album is wel ergens op youtube te vinden, behalve deze musical en ik wil deze twee nummers zo graag luisteren en ik wil niet een compleet album kopen als het me maar om 2 nummers gaat, aaghr.
Staat het niet ergens op Spotify?
You gave me my life all those years ago, now I give you yours.
Weet je wat pas frustrerend is? Wanneer je vriend zegt dat hij verliefd is op jou, maar ook (en miss iets meer) verliefd is op een ander. En die ander is al bezet. En hij weet niet zo goed wat hij moet. En ik ben te gehecht aan hem. Hij heeft het nog niet uit gemaakt maar ik ben echt bang om hem kwijt te raken.
If you can dream it , you can do it. ( Rein van Duivenboden)