• Ik wilde dus gewoon een klein stukje schrijven, mijn verbeelding een beetje los gooien. Maar nu heb ik het, en weet ik niet wat ik ermee moet, suggesties zijn meer dan welkom.

    Dit is het geworden;

    'Sukkel.', Zei ze terwijl ze met haar hand door mijn haren ging. Ik keek op en ontmoette die groene ogen waar ik zo ontzettend van hield. Ogen die ik zonder moeite kon lezen en kon begrijpen. Haar mondhoek krulde omhoog in een grijns, een grijns die mijn lichaam zowat in brand zette.
    'Hoe lang denk je dat je dit vol gaat houden? Je kan jezelf niet altijd maar sterk opstellen.', Dat deed ik niet, of ja, ik probeerde het niet te doen. En voor mij voelde het niet zo. Ze drukte haar lippen tegen mijn voorhoofd, het zweet brak me uit. Wat dacht ze wel niet dat ze deed? Nog niet zo heel lang geleden zat ik nog gewoon naast haar in een vriendelijk gesprek. Het was een beetje een raar onderwerp, maar daar kwamen we altijd wel op uit. Normale gesprekken waren niet ons ding.
    'Ik kan wel een antwoord geven op die vraag, maar ik weet niet of ik dat wel moet doen.', De stem die ik zo goed kende, de stem waarmee ik mijn leven vorm had weten te geven klonk vreemd in mijn eigen oren. En dat allemaal door een persoon? Een persoon die geheel mijn wereld op de kop zette? De wereld waar ik zoveel moeite in had gestoken, waarvan ik dacht dat het niet in zou kunnen storten? Ja, het was echt haar schuld. Of ja, dat is wat mijn hoofd bleef beweren, dat betekende niet dat mijn hart het niet heel anders voorstelde.
    'Wat is er toch voor nodig om jou uit dat stenen huis te krijgen?', Vroeg ze met een zachtere stem. Ik voelde de rilling over mijn rug trekken. Er was niks nodig. Niets meer dan dit moment.


    Open your heart, I'll never misuse it.

    Ik vind het goed! Ik zat het gewoon met een glimlach te lezen, zo lief is het. Ik denk dat je hier echt iets mee kan :) Lekker uitwerken en brainstormen! Dit zou gewoon echt een cornerstone kunnen zijn van een leuk verhaal. (en als je hulp nodig hebt, i'm right here :D )


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Je kunt een story aanmaken waarin je kleine stukjes tekst zoals deze kwijt kan ^)


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Misschien heb je nog geen plot, maar had je gewoon de drang om dit op papier te zetten, zonder je echt een idee hebt voor een verhaal. Soms ontstaan nieuwe ideeën voor verhalen echter uit kleine momenten van inspiratie als deze. Ik zou al je ingevingen op papier zetten en bewaren. Misschien hoopt alles op waardoor je een nieuw idee krijgt voor een verhaallijn en kan je dan met al je stukjes aan de slag.
    Ofwel heb je al een idee voor een verhaal en kan je dit stukje daarin gebruiken. Je kunt ook een kortverhaal maken of gewoon een mooie tekst. Niet alles hoeft perse honderd bladzijden te worden. Zodra het maar mooi is en je er blij mee bent!


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.