• Lieve users,

    Omdat naar voren is gekomen dat velen van jullie het fijn vinden om te weten hoeveel bèta-readers er aanwezig zijn voordat jullie een aanvraag indienen, hebben we besloten om een openbaar afwezigheidstopic bij te houden. Hopelijk biedt dit voor jullie meer duidelijkheid en helpt dit in de overweging om al dan niet een bèta-aanvraag in te dienen.

    Nu afwezig of minder online
    Taekookie/Precious
    •      Onbepaalde tijd - Minder aanwezig wegens persoonlijke omstandigheden

    Square/Inge
    •      10 tot en met 25 juli - Afwezig wegens vakantie
    •      16 tot en met 21 augustus - Afwezig wegens vakantie

    Phoebus/Lisanne
    •      7 juli t/m 1 augustus - vakantie
    •      27 t/m 31 augustus - vakantie

    Binnenkort afwezig
    Tad/Lotte
    •      25 juli t/m 29 juli - vakantie

    Aanwezig
    ToddHoward/Jamie
    Klaar/Leah
    Cipher/Liesje
    Phoebus/Lisanne



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 18 juli 2018 - 18:28 ]


    Wij helpen met het schrijven van stories!

    Ik ben grotendeels afwezig (en ben al een tijdje afwezig geweest, maar hier vergeten melden) tot eind juni (de 29ste), vanwege examens.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Lieve bèta's, quick question. Klopt het dat momenteel alleen Liesje en Phoebus aanwezig zijn? Like, is dat nog up-to-date?
    Ik heb namelijk gemerkt dat het de laatste tijd erg lang duurt met bèta-aanvragen? En ik kwam hier eigenlijk voor een soort statusupdate ofzo.
    Even disclaimer: Ik wil niet ongeduldig overkomen ofzo. Ik ben ook niet ongeduldig. Just wondering.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Eiland schreef:
    Lieve bèta's, quick question. Klopt het dat momenteel alleen Liesje en Phoebus aanwezig zijn? Like, is dat nog up-to-date?
    Ik heb namelijk gemerkt dat het de laatste tijd erg lang duurt met bèta-aanvragen? En ik kwam hier eigenlijk voor een soort statusupdate ofzo.
    Even disclaimer: Ik wil niet ongeduldig overkomen ofzo. Ik ben ook niet ongeduldig. Just wondering.

    Een snelle vraag, maar helaas niet zo'n snel antwoord. Sorry daarvoor. (no_chears) Ik heb het topic zojuist geüpdatet en het klopt inderdaad dat er momenteel eigenlijk maar één bèta aanwezig is. Dit is natuurlijk niet hoe jullie (of wij) het graag zien, maar helaas betekent mei/juni voor velen van ons dat het einde van het studiejaar nadert, wat gepaard gaat met veel drukte. Daarnaast spelen er bij enkele bèta's (waaronder bij mijzelf) ook persoonlijke omstandigheden een rol, waar helaas wat lastiger een vaste datum op te plakken valt. :\

    Ik snap dat dit een vervelende/frustrerende situatie is, dus ik durf van mezelf voorzichtig te zeggen dat ik na 20 juni wel weer op een redelijk tempo aanvragen ga kunnen accepteren en verwerken. Ik besef dat jullie daar nu nog geen fluit aan hebben, helaas, maar ik hoop dat het toch iets van uitzicht biedt!


    She's imperfect but she tries

    Ik snap dat het een onhandige situatie is en ik zal ook gewoon rustig afwachten, maar hoe zit het eigenlijk met de aanvragen die in behandeling zijn door een afwezige bèta-reader?


    Als je altijd jong bent, heb je nooit een jeugd.

    Muizlet schreef:
    Ik snap dat het een onhandige situatie is en ik zal ook gewoon rustig afwachten, maar hoe zit het eigenlijk met de aanvragen die in behandeling zijn door een afwezige bèta-reader?
    In zo'n geval (al zal dat momenteel dus waarschijnlijk wat lastiger zijn, helaas :\) mag je de bèta in kwestie altijd een berichtje sturen om een update te vragen, mocht diegene dat zelf al niet hebben gestuurd. Vaak proberen we zo'n situatie achter de schermen voortvarend op te pakken door een andere bèta naar de aanvraag te laten kijken. ^^


    She's imperfect but she tries

    Misschien is het toch een idee om na te denken over het geven van indicaties van wachttijden of statussen? Al is het maar Verwachtte wachttijd: 1 - 2 weken en Status: In behandeling
    Ik vind het namelijk helemaal niet erg om te moeten wachten. Zeker niet als het voor belangrijke dingen als examens is. Maar ik zou het daarentegen wel fijn vinden als ik zou weten hoe lang ik moet wachten, want er zitten wel hoofdstukken tussen die ik online wil gooien en ik zou graag willen weten hoe lang ik daar nog ongeveer nog mee zal moeten wachten. Ik zou gewoon graag willen weten waar ik aan toe ben.

    En hiermee helemaal geen haat of disrespect naar de beta’s en alle betrokkenen. Ik ben jullie ontzettend dankbaar voor al jullie werk en je wil niet weten hoeveel ik door deze aanvragen ben gegroeid. Dit is gewoon een suggestie waardoor je nooit meer met mij en m’n gezeur hoeft te dealen! *O*
    Nee, maar even serieus, sorry voor m’n onophoudelijke berichtje. I just feel like dat het zoveel zou verbeteren als dit ingevoerd zou kunnen worden ofzo.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Wees niet bang, zolang dingen op een normale manier geformuleerd worden zal het niet snel als haat worden opgevat, hoor! ^^ Ik spreek nu even puur namens mijzelf, maar ik denk dat ik het al even vervelend vind als jullie wanneer de wachttijden oplopen, omdat ik me heel goed kan voorstellen hoe frustrerend het moet zijn.

    Een indicatie van de wachttijd vonden wij als bèta's in ieder geval ook een goed idee! We hebben dit een tijdje terug al doorgegeven aan Rutger en Tristan. Het ziet er iets anders uit dan hoe jij het hebt geformuleerd, maar dat komt omdat een echte tijd erop vastplakken vrij lastig is (dat hangt samen met het soort aanvraag, denk aan lengte, waar allemaal naar gekeken moet worden, maar ook hoeveel bèta's er aanwezig zijn, ...). In dit topic (aanklikbaar) kun je het terugvinden! (bloos) Helaas hebben we hier nog geen reactie op gekregen, dus wachten wij intussen ook nog vol hoop af of dit gerealiseerd kan worden.


    She's imperfect but she tries

    Ik ben inmiddels weer aanwezig en ik ga vanavond direct aan de slag. *O* Het topic is ook weer geüpdatet. ^^


    She's imperfect but she tries

    Tad schreef:
    Ik ben inmiddels weer aanwezig en ik ga vanavond direct aan de slag. *O* Het topic is ook weer geüpdatet. ^^


    Praise the lord. Ik ga gelijk allemaal aanvragen doen lol.
    Nee, jk. Of toch wel?


    look at the stars, look how they shine for you;

    Ik kan het momenteel niet aanpassen in de beginpost, maar ik vertrek deze nacht op vakantie. Vanaf maandag ben ik weer terug om jullie aanvragen te behandelen. (bloos)


    She's imperfect but she tries

    Ik zit helaas zo'n beetje deze hele maand zonder wifi, dus ik ben niet in staat om aanvragen te behandelen. Mijn excuses! )=


    She's imperfect but she tries