• Nouja iedereen si altijd zovan. Ja ik heb een q op m'n arm enz., maar dat valt neit op tussen de Billen,Tommen, georgs en gustaven op armen. Dus mijn idee. We spreken emt heel veel quizletters een punt af bij eht concert ofzo. Dan gaan we heel lang in de rij staan. (dan maakt eht neit uit want dan is eht gesjellie). EN BEUKEN WE DE SECURITY AAND E KANT ZODAT WE VOOR KUNNEN xD?

    wie gaat er mee?

    Als ik naar het volgende THconcert mag wil ik meedoen:D


    Sweet dreams will come true.

    Nouja iedereen si altijd zovan. Ja ik heb een q op m'n arm enz., maar dat valt neit op tussen de Billen,Tommen, georgs en gustaven op armen. Dus mijn idee. We spreken emt heel veel quizletters een punt af bij eht concert ofzo. Dan gaan we heel lang in de rij staan. (dan maakt eht neit uit want dan is eht gesjellie). EN BEUKEN WE DE SECURITY AAND E KANT ZODAT WE VOOR KUNNEN xD?

    wie gaat er mee?


    uwhh.. als ik kan wilk het best x3
    mr ik ga er volgende concert heel vroeg heen sodatk voro aan sta [gooik opeens iedereen over die hekjes heen : ja se hore by me x3]


    We can only learn to love by loving.

    Jaaaaa! Koel dude mag ik dan meee doen?


    Ice-cream Rockt more than you x3

    dat gaat werken..?
    meer dan de helft van de thfans zit op quizlet.. dan staat iedereen op een rijtje ofz.. krijg je t zelfde effect als bij een normaal concert

    koewl!! :'D
    als ik naar ut concert mag doe ik mee :D


    when words fail, music speaks.

    JEAH JEAH IK DOE MEE JEAH =D


    don't Worry...Be gay.

    JEAH JEAH IK DOE MEE JEAH =D


    lOall x3

    dan ga jij naast my staan tog?! x3


    We can only learn to love by loving.

    als ik naar ht volgende cocert kan/mag, doe ik meej :D
    maar dat zal nog wel ff duren denk ik, nu ze naar ****amerika gaan >.<

    x


    Erase and Replace

    Haha, i'm with ya.

    Dat gaat niet werken, en ik denk dat mensen toch liever in de rij staan, dan quizletters gaan meeten?

    Iedereen kan toch een A4 met een Q erop doen ofzo?

    k ga gewoon keihard met me vriendin quizlet roepen x'D

    Gaat niet werken denk ik.
    Omdat bijna iedereen op een andere tijd gaat, denk ik niet dat de mensen die om half 6 's ochtends nog om 12 uur ofzo met de quizletters samen in de rij wil gaan staan.


    I recycle my thoughts.

    Nouja iedereen si altijd zovan. Ja ik heb een q op m'n arm enz., maar dat valt neit op tussen de Billen,Tommen, georgs en gustaven op armen. Dus mijn idee. We spreken emt heel veel quizletters een punt af bij eht concert ofzo. Dan gaan we heel lang in de rij staan. (dan maakt eht neit uit want dan is eht gesjellie). EN BEUKEN WE DE SECURITY AAND E KANT ZODAT WE VOOR KUNNEN xD?

    wie gaat er mee?


    Schaaat goed idee maar beetje oud en tsjaa dat was mijn idee 14 juni ook maar niemand luisterde --' Toen bedachten ze dat met die q en ik heb lekker niet mee gedaan :'DD


    I do not hook up.

    IKKE MEEDOEN als ik mag gaan :X

    dat gaat werken..?
    meer dan de helft van de thfans zit op quizlet.. dan staat iedereen op een rijtje ofz.. krijg je t zelfde effect als bij een normaal concert


    Ja mogen we allemaal vooraan. We horen allemaal bij elkaar. E ik dacht gewoon ik spreek bijv. emt mensen uit mijn vriendenlijst dus eht worden gewoon meerdere kleine groepjes zo bedoele ik het eigenlijk!

    xx