Asher Xavier Carrington
'My brain has too
Many tabs open
Skaterboy | 17 Years | Outfit | At the bonfire | With Kellin and Jasmin
Asher had rustig staan praten met Kellin toen er plotseling een dame hun richting op kwam rennen. 'BABE!' hoorde Asher haar schreeuwen, waarna hij Jasmin in Kellin zijn armen zag vliegen. Normaal gesproken had Kellin deze overdrevenheid waarschijnlijk lichtelijk irritant kunnen vinden, maar bij Jasmin was het anders. Als zij de gene was die het deed vond hij het wel... schattig.. of zoiets. Asher wist ook niet precies hoe hij het moest noemen, maar in plaats van de jongedame fronsend aan te kijken verscheen er een kleine glimlach op Asher zijn lippen. Een die toch wel weer verdween toen hij zelf bijna getackeld werd. “ASH!” riep Inez nu in zijn oor. 'Ook leuk jou te zien,' mompelde Asher terwijl zijn arm een beetje half om de middel van zijn tweelingzus drapeerde, hij was gewoon niet de persoon voor omhelzingen, ze maakten hem lichtelijk ongemakkelijk, zelf al was het van zijn zus. : “Sorry, deze kans om Jas belachelijk te maken, liet ik niet graag aan me voorbij glippen.” zei Inez vervolgens toen ze Asher eindelijk los had gelaten, maar niet voordat ze door Asher zijn haar had gewoeld... Als of hij daar vanavond niet al genoeg moeite voor had gedaan, Asher poogde het nog terug te duwen, maar waarschijnlijk zag het er nu officieel niet meer uit... Lekker charmant wel dus. 'Ik vond niet dat Jas iets geks deed hoor,' poogde Asher een beetje ongemakkelijk, niet precies wetend wat hij anders moest zeggen. Hij probeerde het in ieder geval voor Jasmin op te nemen, hopelijk had ze dat door, dan deed hij iets goeds toch. Extra punt voor hem.
Al snel besloot Inez de andere drie echter min of meer achter zich te laten en nam ze plaats bij het kampvuur, waar ze snel werd vergezeld dood Cassius... Asher kende zijn tweelingzus en wist echt wel wat daar aan de hand was, Inez hoefde hem niet eens te vertellen dat ze Cassius leuk vond, Asher wist het wel, maar of hij er blij mee was dat was een ander verhaal. Hij was het namelijk niet, totaal niet. Er waren zoveel jongens op deze wereld en uitgerekend van iedereen moest ze Cassius kiezen en Asher kon dit gewoon helemaal niet begrijpen. Hij snapte niet hoe zo'n leuk meisje als Inez iets zou kunnen zien in Cassius. 'Doe het veilig, ik ben er nog niet aan toe om oom te worden!' riep Kellin toen Inez en natuurlijk Cassius richting de zee liepen. Een geïrriteerde zucht rolde over Asher zijn lippen, ja Kellin mocht er zeker nog wel een schepje boven op doen. Oom worden, Kellin niet echt, maar mocht er ooit iets gebeuren zou Asher wel echt gerelateerd zijn aan Cassius... Asher dacht niet dat hij dat zou overleven. 'Ik snap echt niet wat Inez in hem ziet,' mompelde Asher dan ook even geïrriteerd, het liefst zou hij ze gewoon achterna lopen en Inez vertellen dat ze niet met die jongen om kon gaan, maar Asher wist best dat dat onredelijk was. Hij was Inez haar oppas niet.
'Dus, wanneer gaan we dronken worden?' vroeg Kellin vervolgens, Asher haalde kort zijn schouders op en keek kort van Jasmin naar Kellin. Voornamelijk voor die eerste persoon probeerde Asher een glimlach op zijn gezicht te krijgen, hij probeerde indruk te maken op Jasmin en dat deed hij echt niet door haar de hele tijd chagrijnig aan te kijken, maar hij was chagrijnig. Het was zo'n beetje Asher zijn slechtste eigenschap, hoe snel hij van humeur kon wisselen. Net had hij zich nog helemaal oké gevoeld, maar hij hoefde Inez maar even te zien met Cassius en daar ging zijn goede humeur. 'Sorry,' zei Asher toen hij merkte dat hij wel een hele lange tijd naar zijn zus had gestaard in de verte. 'Dronken worden,' vervolgende hij terwijl hij zijn mondhoeken omhoog duwde. 'Ik weet eigenlijk niet of dat verstandig is... Ik moet morgen weer fris op de pistes staan.'
Sorry als het heel slecht is, moet er weer een beetje inkomen hihi.
I could be your perfect disaster, you could be my ever after.