Asher Xavier Carrington
'My brain has too
Many tabs open
17 Years | Skaterboy | Outfit | Classroom | With Jasmine
'Ik heb wel een goed idee,' zei Jasmine, duidelijk niet zo enthousiast over Asher zijn plan, maar ja dat kon hij de jongedame ook niet kwalijk nemen. Hijzelf had het nou ook niet meteen het beste plan ter wereld gevonden, maar bij gebrek aan beter was het toch iets van een idee?
'Daarom bedenk ik het plan,' zei Jasmine vervolgens, nadat Asher de jongedame nog even had medegedeeld dat hij voor de komende twee uur niet goed zou kunnen functioneren, omdat de jongedame hem niet meer koffie had willen schenken. 'Ik zeg dat ik naar de wc moet en jij zegt dat je boek nog in je kluis ligt, oke?' bedacht Jasmine zo een.
'Mijn boek ligt.. ' voordat Asher zijn zin af kon maken was Jasmine al opgestaan en zo weg uit het lokaal. 'Hier,' mompelde Asher echter nog wel een beetje verstomd toen de Jasmine al weg was. Een beetje dom staarde Asher om zich heen om te kijken of één van zijn klasgenoten net had gehoord wat Jasmine haar masterplan was geweest, maar iedereen leek het te druk hebben met zich zelf om ook maar iets op te merken. Daarom duwde Asher snel zijn boek maar weer in zijn tas, waarna hij van zijn plaats omhoog kwam. 'Ehm.. ja. ' begon Asher terwijl hij naar de leraar toe liep. 'Ja beetje dom, maar mijn boek ligt nog op mijn kamer, dus kan ik even snel heen en weer rennen om hem te halen.' zei Asher terwijl hij even snel naar de tafel blikte waar Jasmine zat. Hun Engels leraar leek duidelijk even te twijfelen en even was Asher bang dat hij zou zeggen dat Asher echt wel even bij iemand anders mee kon kjken, maar toen kreeg hij toch een kort knikje wat hem let weten dat hij het lokaal kon verlaten. Snel liep Asher naar buiten, waarna hij kort om zich heen keek opzoek naar Jasmine die plotseling verdwenen leek. 'Huh,' mompelde hij een beetje verbaasd terwijl hij maar begon te lopen in de hoop dat de jongedame daar ergens was.
Gelukkig vond hij Jasmine al snel om de hoek. 'Ik dacht even dat ik je kwijt was,' mompelde Asher terwijl hij kort achterom keek naar het Engels lokaal achter hem. 'Shit,' zei Asher uiteindelijk. 'Nu heb ik helemaal geen geld bij me... '
I could be your perfect disaster, you could be my ever after.