Asher Xavier Carrington
'My brain has too
Many tabs open
17 Years | Skaterboy | Outfit | Classroom | With Jasmine
'Nee, Ash! Je kunt het niet maken om de koffie van een dame op te eisen zo vroeg op de ochtend!' zei Jasmine tot Asher zijn grote teleurstelling, want hij kon de koffie momenteel echt wel gebruiken. 'Maar jij hebt make-up om jezelf wakerder te laten lijken dan je bent. Ik zie er gewoon uit als een regelrechte ramp,' mompelde Asher terwijl hij snel twee grote slokken uit Jasmine haar beker nam om toch een beetje cafeïne binnen te krijgen. Toen Jasmine haar beker weer van Asher overnam ging ze ook kort met haar hand door Asher zijn blonde lokken. 'Wat doe je?' vroeg Asher de jongedame. 'Het zat net goed.' Dit was eigenlijk een gokje, want Asher had vanochtend niet echt in de spiegel gekeken, zijn haar kon er ook wel uit zien als een vogelnest, wie wist?
'We halen zo wel koffie voor je,' zei Jasmine vervolgens tegen hem, waarna Asher naar haar glimlachte. 'Thank god, kunnen we nu niet gaan,' zei Asher, waarna hij kort naar de leraar keek. 'Dan doe jij alsof je plots heel ziek bent en dan zeg ik dat ik absoluut met je mee moet om je haar vast te houden terwijl je over je nek gaat,' zei Asher grinnikend. 'We zouden het ook anders om kunnen doen, maar ik denk niet dat het echt geloofwaardig is als jij gat zeggen dat je mijn haar vast moet houden. Dat blijft namelijk wel een beetje uit mijn gezicht.'
Kort schudde Asher zijn hoofd, hij wist niet eens wat voor gekke flirt moves hij wel niet had. Praten met een meisje over overgeven, ja daar maakte hij zeker indruk mee.... Niet dus, dit was niet hoe heet ging werken. Hij moest met iets beters komen, maar Asher zijn brein werkte niet zo goed in de vroege ochtend, er kwam niet heel veel zinnigs uit zijn mond. 'Als je me koffie had gegeven had ik waarschijnlijk met een nuttiger plan gekomen, maar nu moet mijn brein de komende twee uur nog opstarten,' plaagde Asher Jasmine dan uiteindelijk.
I could be your perfect disaster, you could be my ever after.