• Naar aanleiding van een post op facebook waarin werd vertelt dat Amerikanen iedereen van 1.75 m of langer eigenlijk best wel lang vinden. Terwijl in Nederland is dit volgens mij best standaard qua lengte.

    Aangezien het twee jaar geleden is dat er een topic was om te kijken hoe lang een gemiddelde quizletter is, leek het mij wel leuk om te kijken of dit inmiddels veranderd is. Vorige keer was de groep (die op de poll had gestemd) tussen de 1.60 en 1.70 het grootst. Om het eerlijk te houden en goed te kunnen vergelijken, hou ik dezelfde groepen aan als vorige keer.

    Dus hoe lang ben jij?

    [ bericht aangepast op 15 april 2018 - 19:24 ]

    Hoe lang ben jij?

    1.1% (1 stem)
     
    1,50 of kleiner

    14.3% (13 stemmen)
     
    Tussen de 1,50 - 1,60

    44.0% (40 stemmen)
     
    Tussen de 1,60 - 1,70

    26.4% (24 stemmen)
     
    Tussen de 1,70 - 1,80

    13.2% (12 stemmen)
     
    Tussen de 1,80 - 1,90

    1.1% (1 stem)
     
    1,90 of groter


    Physics is awesome

    Vanserra schreef:
    Ik denk dat het tussen de 1.70 en 1.75 zit c:


    We were the forever that didn't last

    TaeTae schreef:
    1,78m. Even lang als Johnny Depp als ik internet moet geloven. (krul)


    En even lang als Lucas Till!


    Physics is awesome

    Ik ben rond 1m67, wat ook gemiddeld zou zijn, maar toch niet in de nieuwere generaties, haha. Ik ben meestal wel bij de kleintjes, maar nooit meer dé kleinste, terwijl ik dat vroeger wel was.


    Mhm?

    Sankofa schreef:
    (...)



    Lolol, dus we zijn niet alleen bijna-birthday-sharers maar ook nog es even lang. Genius. :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Corday schreef:
    Ik ben 1.53. Hier zo bizar klein dat ik er zelfs groeihormoon voor heb gekregen, en in Engeland viel ik niet eens op met mijn lengte.


    Vind het wel apart dat ze groeihormoon hebben gegeven. Ieder heeft zijn/haar eigen lengte en dat zou geen probleem moeten zijn.


    Physics is awesome

    FireKeeper schreef:
    1m63 (: Niet dat dat bizar klein is, alleen letterlijk iedereen in mijn omgeving is groter dus ik voel me vaak wel zo :’)


    Dat is lastig als iedereen in je omgeving groter is. Maar aan de andere kant ben je dan ook wel uniek qua lengte in je omgeving!


    Physics is awesome

    1.68. Volgens mij vrij gemiddeld maar in vergelijking met mijn vrienden (op mijn beste vriendin na) ben ik klein haha :'D


    El Diablo.

    Ben de kleinste thuis met mijn 1. 83 meter


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Laleah schreef:
    De vraag is meer hoe veel lijk ik op een hobbit? Aardig in de buurt: 1.57


    Stenenlikker

    Ik ben 1.59m :-)

    Stroud schreef:
    (...)

    Vind het wel apart dat ze groeihormoon hebben gegeven. Ieder heeft zijn/haar eigen lengte en dat zou geen probleem moeten zijn.

    Zonder groeihormoon had ik de 1.50 niet gehaald en ik mis nu al essentiële centimeters in het dagelijks leven. Maar ze geven het absoluut niet snel hoor, omdat dat spul bizar duur is.


    Take risks and conquer your fears.

    Corday schreef:
    (...)
    Zonder groeihormoon had ik de 1.50 niet gehaald en ik mis nu al essentiële centimeters in het dagelijks leven. Maar ze geven het absoluut niet snel hoor, omdat dat spul bizar duur is.


    Veel vlees eten.. en melk drinken.. daar zit tegenwoordig zoveel groeihormoon in dat is niet normaal meer..
    Ook de reden dat nederlanders steeds langer en langer worden. Het is ongezond gewoon. Ik zou willen dat ik 1,60 was in plaats van 1,70


    Little do you know

    1.65 en mijn vriendinnen zijn allemaal van dezelfde grootte ongeveer, dus ik vind het prima. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    PluviophiIe schreef:
    (...)

    Veel vlees eten.. en melk drinken.. daar zit tegenwoordig zoveel groeihormoon in dat is niet normaal meer..
    Ook de reden dat nederlanders steeds langer en langer worden. Het is ongezond gewoon. Ik zou willen dat ik 1,60 was in plaats van 1,70

    Groeihormoon werkt alleen als je het inspuit hè. Je kan het niet innemen om dan te groeien.
    En als je voor je geboorte al een groeiachterstand in, dan haal je die niet meer in met veel vlees eten en melk drinken.


    Take risks and conquer your fears.

    Ik ben geloof ik 161cm

    [ bericht aangepast op 15 april 2018 - 20:36 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!