• Wie doet er mee, wie niet? Wat zijn jullie meningen?

    https://www.facebook.com/events/166972570787722/



    Ik zag hier niet al een ander topic over omdat ik op topictitel heb gezocht, sorry als er al een topic was!


    Time is not your enemy. You are your own enemy, and you envy time because it moves on.

    Ik zit al 2 dagen te wikken en te wegen, maar ik weet het nog steeds niet x) Eigenlijk zou het heel makkelijk moeten zijn omdat ik er toch maar 1 keer per week op inlog, lol


    oi, suzy

    Ik twijfel erg. Persoonlijk heb ik al best lang iets tegen facebook en het laatste half jaar zit ik er ook nog maar amper op eigenlijk. Maar gezien ik fandom pagina's en dingen voor studie volg, weet ik nog niet of ik de stap van het verwijderen van mijn account ook echt ga doen morgen.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ik hou niet van dat soort hypes tbh haha. Als ik het ooit zou willen verwijderen, doe ik dat wel wanneer ik daar zelf heel bewust voor kies.


    ars moriendi

    Arjen Lubach komt wel met hele goede argumenten, maar aan de andere kant heb ik het "nodig" voor school, mijn gebouw en gewoon vrienden die me anders niet zo snel zouden bereiken. Hoewel dat ook wel een beetje zwak van me is, haha


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Bij mij zit het meer in mn hoofd met: stel dat ik straks een boek uit breng.. Hoe ga ik die promoten zonder facebook?
    Zit ik dan in de ban? Ja. Boeit het me veel? Eigenlijk niet :') privacyschending is eng en dat klopt ook wel, maar ik denk dat je informatie tegenwoordig toch nergens meer veilig is, facebook of niet. Laat de rest van de wereld dat maar doen en dan zien we wel wanneer Markie er wat aan gaat doen. Hoop ik ten minste..


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Apocalyptic schreef:
    Ik hou niet van dat soort hypes tbh haha. Als ik het ooit zou willen verwijderen, doe ik dat wel wanneer ik daar zelf heel bewust voor kies.


    26 - 02 - '16

    Nah ik heb het toch wel erg nodig voor mijn werk en netwerken gaat via Facebook heel makkelijk dus ik zou mezelf alleen maar in de vingers snijden als ik het zou verwijderen. Plus dat ik toch bijna alleen maar boek gerelateerde dingen post dus ja .


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik ga het waarschijnlijk wel doen, al dan niet vanwege deze hype. Ik heb m'n data gedownload en ben me wild geschrokken van wat ze allemaal verzameld hebben over me. En dan ben ik nauwelijks actief, like zelden een post en let ik erg goed op wat ik online gooi. Daarnaast verdient Zuckerberg bakken met geld aan mijn privé leven. Hoop dat die vooral niet vergeet wat miljoenen mijn kant op te sturen.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ga ik sowieso aan mee doen, omdat ik al eerder mijn account heb verwijderd en ik realiseer mij nu pas dat het enorm consumerend is.

    Hoe kan je zien of Facebook je data getapt heeft?


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Plagiaat schreef:
    Hoe kan je zien of Facebook je data getapt heeft?


    Het is geen kwestie van 'of' want dat hebben ze sowieso.
    Maar ga naar Instellingen en dan meteen een beetje onderaan je algemene account instellingen kan je een kopie downloaden (:


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ondanks al dat gedoe en de hele rompslomp: neen, ik ga niet van Facebook. Mijn school gebruikt het, het is belangrijk voor mijn toekomst (hoe lame dat ook mag klinken) en wat kan mij het schelen dat ze kunnen zien dat ik pruiken ga kopen voor cosplay? Lekker leuk toch, misschien komen ze in de ads nog wel met betere suggesties.
    Anyways, Facebook is niet goed bezig, maar ik denk dat iedereen wel eens op zijn gezicht mag gaan, daarbij ook Facebook. Fake news, bestaat, maar factchecking ook, hou het dus niet bij een bron denk ik zo. Be sceptical and stay on there anyways.

    Xan out :Y)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Tegenwoordig betekent privacy nauwelijks meer iets en dat heeft meer effect op me dan me lief is. Ik zou het liefst direct van Facebook gaan, want ik ben tbh wel geschrokken nu ik met mijn neus op de feiten wordt gedrukt, maar Facebook heeft ons allemaal al om zijn vinger gewonden. We hebben allemaal wel een reden waarom we niet weg zouden kunnen. Dat is toch belachelijk.
    Zie me als wantrouwend of goedgelovig, prima, maar ik vind het scary. Ik vind het eng hoeveel invloed zoiets op ons heeft en hoe erg het ons in zijn macht heeft. We zijn allemaal zo aan Facebook verbonden dat we niet weg willen of kunnen. We hebben daar school- of werkrelated stuff en vrienden en dit en dat en we willen niets missen. Fysiek kunnen we prima weg,
    maar toch blijven we massaal. Hm ik vind het niet tof.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Apocalyptic schreef:
    Ik hou niet van dat soort hypes tbh haha. Als ik het ooit zou willen verwijderen, doe ik dat wel wanneer ik daar zelf heel bewust voor kies.


    FireKeeper schreef:
    Ik ga het waarschijnlijk wel doen, al dan niet vanwege deze hype. Ik heb m'n data gedownload en ben me wild geschrokken van wat ze allemaal verzameld hebben over me. En dan ben ik nauwelijks actief, like zelden een post en let ik erg goed op wat ik online gooi. Daarnaast verdient Zuckerberg bakken met geld aan mijn privé leven. Hoop dat die vooral niet vergeet wat miljoenen mijn kant op te sturen.

    Oh damn, wat voor soort gegevens hebben ze dan verzameld? Als ik vragen mag natuurlijk.
    Ik heb zelf sinds een paar maanden geen Facebook meer en ik kan het iedereen aanraden. :')


    Caution first, always.