• Wie doet er mee, wie niet? Wat zijn jullie meningen?

    https://www.facebook.com/events/166972570787722/



    Ik zag hier niet al een ander topic over omdat ik op topictitel heb gezocht, sorry als er al een topic was!


    Time is not your enemy. You are your own enemy, and you envy time because it moves on.

    Ik twijfel heel erg, maar mijn vriend heeft het al gedaan (:


    It's never gonna happen, Guys.

    Even uit nieuwsgierigheid:

    We weten met zijn allen toch al jaren dat Facebook shady as fuck is en onze gegevens doorverkoopt? Dit is al jaren bij vrijwel elke user bekend. Waarom wordt er nu ineens "actie" ondernomen door iedereen en zijn moeder wanneer een random tv-presentator het aankaart? Is dat kuddegedrag? Ik vind het heel typisch.

    [ bericht aangepast op 11 april 2018 - 15:41 ]


    ars moriendi

    Ik heb voor mijn examen Leesvaardigheid dit nog als opdracht gehad, en dan nog alinea's dat dit juist de toekomst van elk bedrijf wordt ect. dus ik snap niet hoe dit nog zo nieuw is voor mensen, ik dacht dat het al hele oude feiten waren...


    Slowly, yet surely I am slipping into the role that was made just for me.

    Ik heb tussen 2014 en 2016 mijn FB verwijderd, later weer aangemaakt zodat ik kon tinderen. Ik gebruik het zodat ik foto's van mijn zus kan zien. Maar als ik genoeg van FB heb verwijder ik m'n profiel weer. Ik laat me niet gijzelen door media en ik maak of verwijder m'n profiel wanneer ik dat wil.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ryuji schreef:
    (...)
    Oh damn, wat voor soort gegevens hebben ze dan verzameld? Als ik vragen mag natuurlijk.
    Ik heb zelf sinds een paar maanden geen Facebook meer en ik kan het iedereen aanraden. :')


    De standaard dingen die je op facebook gooit uiteraard. Maar ook alles wat je hebt verwijderd in de afgelopen jaren (hoewel het al langer bekend was dat ze dit deden), elke advertentie die je aanklikt, je locaties, telefoonnummers (waar ik ze nooit toestemming voor gegeven heb), eigenlijk echt van alles.

    Apocalyptic schreef:
    Even uit nieuwsgierigheid:

    We weten met zijn allen toch al jaren dat Facebook shady as fuck is en onze gegevens doorverkoopt? Dit is al jaren bij vrijwel elke user bekend. Waarom wordt er nu ineens "actie" ondernomen door iedereen en zijn moeder wanneer een random tv-presentator het aankaart? Is dat kuddegedrag? Ik vind het heel typisch.


    Ik weet natuurlijk niet hoe het met iedereen zit, maar persoonlijk wilde ik dit al heel lang. Ik heb het hiervoor ook al eens gedeactiveerd en dan kreeg ik altijd lastige vragen over het hoe en waarom, die ik nu waarschijnlijk niet ga krijgen omdat het zoveel bekendheid heeft.
    Daarnaast, al had Facebook geen data verzameld, dan had ik er alsnog een hekel aan gehad. Geef mij maar gewoon de goeie, ouwe hyves tijden weer terug :Y)

    [ bericht aangepast op 11 april 2018 - 17:14 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik heb geen fb. Heb die site nooit betrouwbaar gevonden. Vind het ook wel 'eng' dat het bijna verplicht is om fb te hebben voor sommige dingen en dat iedereen er ook gewoon vanuit gaat dat je het hebt.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik heb echt op het knopje gedrukt! Nou eens kijken wat dat gaat doen met mijn leven


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik zit er echt ook aan te denken om het te doen. What's the worse that could happen?


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ik ga het niet verwijderen denk ik. Ik vind het wel chill dat ik via facebook evenementen bij kan houden. Plus, ik heb een aantal internationale vrienden die geen whatsapp hebben, en sms'en zou nogal duur worden :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    In principe zou ik het wel willen verwijderen, maar het heeft geen zin.
    Facebook bezit ook WhatsApp, YouTube, Instagram en Google. Zelfs al zou je het verwijderen maken zij anonieme profielen van je aan. Wat ze willen hebben, hebben ze toch al.
    Bewustzijn is gewoon belangrijk. Tenslotte wil de overheid precies hetzelfde van ons, en het is gewoon niet oké. Het afhankelijk zijn van dit medium voor school of werk vind ik wel bizar.

    [ bericht aangepast op 11 april 2018 - 19:10 ]


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    FireKeeper schreef:
    (...)

    Ik weet natuurlijk niet hoe het met iedereen zit, maar persoonlijk wilde ik dit al heel lang. Ik heb het hiervoor ook al eens gedeactiveerd en dan kreeg ik altijd lastige vragen over het hoe en waarom, die ik nu waarschijnlijk niet ga krijgen omdat het zoveel bekendheid heeft.
    Daarnaast, al had Facebook geen data verzameld, dan had ik er alsnog een hekel aan gehad. Geef mij maar gewoon de goeie, ouwe hyves tijden weer terug :Y)


    Ze zijn weer bezig met een terugkomst van Hyves :Y)


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Apocalyptic schreef:
    Ik hou niet van dat soort hypes tbh haha. Als ik het ooit zou willen verwijderen, doe ik dat wel wanneer ik daar zelf heel bewust voor kies.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    aarsvogel schreef:
    (...)

    Ze zijn weer bezig met een terugkomst van Hyves :Y)

    Hyves lekte ook gegevens.


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    aarsvogel schreef:
    (...)

    Ze zijn weer bezig met een terugkomst van Hyves :Y)


    How to make me happy :3

    / Ik ben er in elk geval vanaf gegaan. Het enige nadeel is nu wel dat ik niet kan checken hoeveel vrienden het ook daadwerkelijk gedaan hebben :')


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    FireKeeper schreef:
    (...)

    How to make me happy :3

    / Ik ben er in elk geval vanaf gegaan. Het enige nadeel is nu wel dat ik niet kan checken hoeveel vrienden het ook daadwerkelijk gedaan hebben :')



    Ja dat heb ik dus ook, maar ik heb het ook netjes gedaan :)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.