Blakelee schreef:
Ik word het een beetje zat dat wanneer Arjan Lubach iets roept bijna heel Nederland achter hem aanloopt. Wat hij hier vertelt is zeker niet nieuw, dit probleem is namelijk al veel langer bekend en niet alleen bij Fb maar ook bij veel andere apps is dit het geval. Ik nam aan dat iedereen ervan op de hoogte is dat veel apps gegevens van je willen en die opslaan.
Waarom nu opeens met zijn allen Fb verwijderen omdat een persoon dat zegt? Zelf nadenken is blijkbaar moeilijk. Als ik het wil verwijderen doe ik dat wanneer ik dat wil en niet wanneer opeens iedereen het doet.
Het was voor mij iets waar ik al langer over zat na te denken, en doe het ook eigenlijk meer omdat ik facebook een slechte gewoonte vind dan omdat het mijn gegevens heeft, want dat heeft bijna elke app. Maar de reden dat ik het nu deed was omdat het gewoon net dat zetje was om de knoop door te hakken.
Maar ik denk dat juist veel mensen wel voorzichzelf nadenken, want er zijn ook gigantisch veel mensen die het niet doen. En het is ook niet zo dat als je het verwijderd je zelf niet na kan denken. Denk dat het voor veel mensen gewoon er voor gezorgd heeft dat ze er juist eens over na denken.
Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.