• Hogwarts Mystery App

    Download Now!


    25 April is het eindelijk zover! De langverwachte Harry Potter app komt dan eindelijk uit op android! Hier hebben we natuurlijk allemaal immens veel zin in, dus bedacht ik me alvast een topic aan te maken.

    ~ It's time for us to go home ~

    Harry Potter: Hogwarts Mystery is het eerste spel waarin spelers hun eigen karakter kunnen creëren en het leven kunnen ervaren als een student op Hogwarts. De game wordt gelanceerd onder Portkey Games, een nieuw label dat is gericht op het creëren van ervaringen die zijn geïnspireerd door de magie en avonturen van J.K. Rowling's Wizarding World. Velen van jullie hebben de trailer vast al gezien en het ziet er veel belovend uit. Zelfs de originele acteurs uit de films hebben de stemmen van hun character in de game ingesproken, waaronder de stemmen achter professor McGonagall, Dumbledore, Flitwick en Madames Hooch, Irma Pince en Pomfrey. De game speelt zich af in de 80's, dus de meeste orginele characters zul je helaas niet tegenkomen, maar wel onze Bill Weasley en Tonks!



    In de game kun je je eigen character maken, spreuken en potions leren, Hogwarts ontdekken en duelleren met vrienden. Natuurlijk hoort hier ook bij dat je je kan inschrijven voor de verschillende afdelingen. Laten we we hier op Quizlet nou veel HP-fans hebben die vast in de game ook wel vriendjes willen worden. Therefor, what's your house gonna be (Q-name + Hogwartsname (I'll add this one later + usernaam veranderingen na 25 april)?

    Gryffindor


    • Shibui
    • Prouesse
    • Plagiaat
    Hufflepuff


    • Laleah
    • J0Y
    • Plunkett
    • Abatutu
    • Papiliones
    • zwartepanter21
    • Sof
    • AroonCat
    • Fielding
    • Seasons ~ Eloise Watson
    Slytherin


    • Necessity
    • Courferre
    • Hale
    • Martinez
    • Dreadful
    • Catmint
    • RickmanLover
    • awsten
    • Apocalyptic
    • Hiddleston
    • VampireMouse
    • MOCHl
    • Shinjuku
    • HPFamilyFan
    • aarsvogel
    • FireKeeper
    Ravenclaw


    • Ristridin
    • Wildfowls
    • Danvers
    • Maim
    • Zelie ~ Jamie Edler
    • Tuena
    • tubbietoost
    • InMyBlood ~ Shay Hall
    • Maheegan ~ Evelyn Winter
    • Arellano





    (Als iemand toevoegingen heeft voor het topic, lemme know!)

    [ bericht aangepast op 25 april 2018 - 22:15 ]

    Ga jij de app downloaden?

    94.1% (48 stemmen)
     
    JA!!

    5.9% (3 stemmen)
     
    Nee..


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Zelie schreef:
    Wel jammer dat je moet wachten tot je energie weer is bijgevuld om verder te spelen. :')


    Jeepppp. Iemand enig idee hoelang zoiets duurt? :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ha, niet compatibel. Even illegaal doen maar :')


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Fielding schreef:
    (...)

    Jeepppp. Iemand enig idee hoelang zoiets duurt? :c


    4 minuten voor eentje, behalve als je er tussendoor nog bij krijgt :/
    Mijn poppetje heet trouwens Jamie Edler (:

    [ bericht aangepast op 25 april 2018 - 12:23 ]


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Laleah schreef:
    (...)

    Thanks so much! Ik kan niet zoveel op mn werk nu haha


    Trouwens, iemand een idee hoe ik makkelijk de punten bij kan houden zonder in de war te raken? XD want als iedereen blijft sturen: ik heb nu 10 punten verdient, dan weet ik niet hoe ik dat goed kan bijhouden zonder dingen dubbel te tellen en
    So idea's? Want vind het wel leuk, zo'n quizlet scoreboard ^^


    Ik ben al een beetje voor je aan het zoeken maar ik kan nog niet echt iets vinden..
    Zou gewoon blijven proberen en anders wachten.. Weet niet tot hoe laat je moet werken maar hopelijk doet hij het dan wel!!

    Ik zou eerlijk gezegd niet weten hoe je dat wil bijhouden.. je verliest namelijk ook punten en het wisselt heel erg, tenminste tot nu toe bij mij


    Life is a beautiful struggle

    Ik zou inderdaad een wekelijks ding insturen, of misschien dat de afdelingen het zelf onderling verzamelen en bijhouden.


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Zelie schreef:
    Wel jammer dat je moet wachten tot je energie weer is bijgevuld om verder te spelen. :')

    Was ook wel heel mooi geweest zouden we in 1 x door kunnen spelen


    Life is a beautiful struggle

    Ok maar vgm kunnen we nu al wel zeggen dat slytherin de meeste punten krijgt niet waar?
    XD


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Als je in Slytherin zit, is dat irritante pestkop meisje dan ook Slytherin of heeft zij een ander huis?


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Ik vind t stiekem zo stom dat dat Rowan personage ook in dezelfde afdeling zit. Vond dat die per definitie naar Ravenclaw moest. XD


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik zit trouwens ook in Hufflepuff. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    InMyBlood schreef:
    Als je in Slytherin zit, is dat irritante pestkop meisje dan ook Slytherin of heeft zij een ander huis?

    Nee zij is dan ook gewoon van Slytherin


    Life is a beautiful struggle

InMyBlood schreef:
Als je in Slytherin zit, is dat irritante pestkop meisje dan ook Slytherin of heeft zij een ander huis?


Wat is zij vervelend. Net een vrouwelijke Malfoy 🤢


--

Ik drop m'n naam hier vanmiddag wel


26 - 02 - '16

Ik vind het spel tot nu toe eerlijk gezegd niet echt heel geweldig.


To the stars who listen — and the dreams that are answered

Tbh, ik had wel gehoopt op iets meer multiplayer actie enz :c


Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

FireKeeper schreef:
Tbh, ik had wel gehoopt op iets meer multiplayer actie enz :c


Ja en ik vind het jammer dat de energie zo snel leegloopt, dat je zelf niet kan rondlopen etc. Zo jammer.


26 - 02 - '16