• Titel is duidelijk genoeg toch?

    Ik was de laatste ^^


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Mirteee, jij lieve schat Ik ben zo trots op je! Je bent een erorm lieve meid en ik wens je echt het beste toe! en je bent enorm mooi like damn..

    Oh oeps nieuwe:

    Hooi! Ik ken je volgens mij niet zo heel goed maar ik vind je username echt leuk en gefeliciteerd met je modfunctie! ik weet zeker dat jij en de nieuwe mods geweldig zullen zijn!

    [ bericht aangepast op 9 april 2018 - 20:33 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Shaaaa. I can make a list of lots of things I like about you, but you're just awesome in general and I'll leave the rest for all the other days we talk. You're the brightest star in my life <3


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik ken je niet echt, maar van de foto’s in de snapgroep weet ik dwt jij echt ontzettend knap en cute bent, holy fuck. Daarnaast lijk je mij echt een heel sterk en betrouwbaar persoon. ^^
    Oeps te laat.
    Ik heb het al gezegd, maar ik vind je nieuwe username echt superleuk, en je profiel is supermooi. Je lijkt me ook een ontzettend goede mod en een persoon die altijd klaarstaat voor anderen.,

    [ bericht aangepast op 9 april 2018 - 20:40 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Delphine ugh ik heb 't gevoel dat ik alles al heb gezegd maar je bent echt 1 van de mensen die ik echt tolereer ily 💓💓💓💓


    Heaven is a place that we all have

    Adsje - jij bent een precious persoon en ik hou van je nsfw verhalen en ik hoop dat je altijd zo lekker jezelf blijft!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Britt ik vind je een geweldige bierdrink partner :D


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Rick jij fleurt op de een of andere manier echt deze site op. :Y)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vgm ken ik je niet zo goed, maar je lijkt me erg aardig en de boekentopics van jou vind ik erg leuk


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Ik vind dat jij altijd de meest geweldige usernames hebt ^^

    Well crap. Jij bent echt super gezellig ^^

    [ bericht aangepast op 9 april 2018 - 22:48 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Xan, zo blij dat ik jouw collega ben. ^^ Je bent geweldig en ik vind je heel heel heel lief


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Matty - ten eerste, gefeliciteerd met je nieuwe moderatorschap! Je bent zeker een aanwinst voor het team! Ten tweede, mis ik je 'Murica snaps toch wel een beetje hoor ); I miss your humour!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Britt ik kan altijd enorm met je lachen en je bent echt een heel goed doelwit om complimenten naar te gooien :)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Je bent erg goed in dingen delen. Helemaal top.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Jij kan heel erg fijn dingen persoonlijk opvatten :)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    DarthDaddy schreef:
    Jij kan heel erg fijn dingen persoonlijk opvatten :)


    Thanks. Je bent sociaal.


    look at the stars, look how they shine for you;