• Titel is duidelijk genoeg toch?

    Ik was de laatste ^^


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Je komt me echt heel bekend voor van een tijdje geleden, maar ik kan het niet helemaal plaatsen! Je signature is echt liefde!

    [ bericht aangepast op 10 april 2018 - 23:49 ]


    The sun will rise and we will try again.

    Je bent echt de definitie van je naam, Precious.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Ik vind je username en profile pic echt leuk!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ahh Sha, ik ben zo trots op je, en ik wil je zo graag ontmoeten en dan houden we een LOTR marathon *O*


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    @Mantis dat is echt zo lief omg

    Je profiel is echt geweldig, Plunkett!


    The sun will rise and we will try again.

    Jij bent zo'n lief en creatief persoon en aaahh you is leuk


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    Yay Ilse je bent echt een heel awesome en lief persoon ✨


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Delphi soms vergeet ik even dat je mijn smol bean bent — je bent zo volwassen en wijs, I love you.


    •

    Ik zie je heel vaak voorbij komen op het forum, en ik vind het altijd leuk hoe jij altijd leuk en positief op dingen reageert! Ik v8nd het heel erg leuk dat je hier aanwezig bent! ^^


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    (Te laat :'() Ik ken je echt helemaal niet, maar toch lijk je me een aardig, lief en vriendelijk persoon. Volgens mij ben je ook een erg aangename gesprekspartner.

    Je bent erg grappig en echt altijd aanwezig op het forum en in de chat. Blij dat je bestaat, want jij houdt Q echt in leven!!!

    [ bericht aangepast op 11 april 2018 - 9:48 ]


    "Doesn't exactly sound like "Welcome to the neighbourhood"." ~ Travis Mayweather

    Oeh yaaasss, 30STM! Great username! Great profile! 🙌


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Yooooolandaaa *O* You're such a cute, adorable, creative, sweet human being!
    Ik ga je zo weer even een appje sturen :Y)

    Aah Laura! Jij bent echt zo’n enthousiast, leuk en knap persoon en ik vind het echt zo awesome voor je dat je mod bent geworden! Dat heb je echt helemaal verdiend

    [ bericht aangepast op 11 april 2018 - 10:25 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    DELPHINE. First of all vind ik heb naam echt super pretty. En heb bent één van de schattigste Belgen die ik ken (en ik ken er best weinig).


    What’s tasty in Busan?

    Maddie je hebt een crazy good sense of humor. En ik hou van je tinder avonturen :)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.