• Titel is duidelijk genoeg toch?

    Ik was de laatste ^^


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Yolanda — jij bent echt een van de meest aardige, krachtige en pure mensen die ik ken.


    MIRTE. Ik heb alleen maar positieve dingen over jou te zeggen. Je bent knap, grappig en echt FUCKING LIEF. Oh my god jouw hart is gemaakt van cotton candy en rainbows.


    look at the stars, look how they shine for you;

    ANNA. Jij bent zo awesome en cute en getalenteerd en alles je bent echt een geweldige aanwinst hier op Q.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Delphine, ik heb het vaker gezegd en zeg het nu weer: I LOVE YOUR NAME!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Er is niemand beter in afgeleid worden door halfnaakte spierbundels dan jij :D


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Rick, je bent heel erg goed in me uncomfortable maken met je username.

    Nee, jk, je haar is awesome en je bent een toffe Rick.


    look at the stars, look how they shine for you;

    ANNA IK MAG EEN COMPLIMENT AAN JOU GEVEN!
    First of all: al jouw reacties zijn altijd goud waard, want wauw. Je bent echt een geweldig persoon! < Bij deze wil ik dat je dat zinnetje een paar keer overleest zodat het in je hoofd geprent staat. Done that? Okay good. Now let's continue; je bent van binnen en buiten adorable. Net zoals je konijntjes. Dus ik verwacht dat ik je nog lang op snapchat zal hebben, want I need them snaps okay?
    Stay awesome!

    Lauraaaa! Ik vind het zo leuk dat we nu collega's zijn en dat we samen mogen werken ^^ *O*


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    VERDOMME MATTY, JE BENT ZO'N CUTIE. Ik mis je snaps wel echt heel erg tbh. Je verdient je spot als rode Plunkett. I love it. Je bent zo leuk en lief. Als we ooit meeten, zal dat geweldig worden? Oh my god, je bent zo pretty en cute en lief. I CAN'T. OH MY GOD.
    JE GAAT HET ZO GOED DOEN. IK HEB ZOVEEL VERTROUWEN IN JE. I'M PROUD OF YOU.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Anna, je bent even cute als je konijn :Y)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik moest even checken wie het was, WANT GUURL JIJ VERANDERT JE USERNAME NOGAL VAAK! Lieve Xan, jij bent een geweldig mens en een ontzettende cutie!

    @Rick ghehe

    [ bericht aangepast op 9 april 2018 - 14:51 ]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    BRIITTTT, JE BENT ZO FUNNY. Je bent echt hilarisch en I love it. Je maakt iedereen altijd aan het lachen en dat is zo leuk en belangrijk. Je bent zo'n leukerd. En je bent zo knap, maar dat wist je al, want iedereen vertelt je dat altijd. Ik ben zo fucking blij dat ik je toen in de chat heb leren kennen.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Jij komt zo enthousiast over op het forum en je complimenten zijn geweldig. En like je username zo mooi en eenvoudig. (:


    One Who Travels A Higher Path.

    Je lijkt me een superlief persoon en je profiel is ook echt prachtig! ^^


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Je zet je goed in voor Quizlet :D


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.