Nolan Ambrose Finnegan Hawthorne
Rich boy | 18 Years | Outside, Smoking | Lichelle
Inmiddels had Nolan Lichelle met hem mee op de grond getrokken, de bakstenen waren koud, dat kon Nolan zelf door zijn jeans heen voelen. Toch stond hij niet op, hij ging niet nu weer terug zijn kamer in. Niet nu het net een klein beetje intressant begon te worden, een klein beetje maar, dat was wat Nolan zich zelf voor bleef houden. Lichelle was niet meer dan maar een klein beetje intressant, ze bleef toch altijd gewoon maar een klein prinsesje, niet Nolan zijn type.
Hoewel Lichelle net duidelijk een vraag had willens stellen over fotografie, waar Nolan zelf over was begonnen, besloot Nolan nu het initatief te nemen en haar een vraag te stellen. Vooral ook omdat hij haar andere vraag wou vermijden. Natuurlijk had hij vreemdere hobby's kunnen hebben, hij zat tenminste niet op ballet of iets dergelijks, maar toch was hij lichtelijk beschermend over zijn fotografie. Het was dan ook niet als of hij iemand ooit echt iets liet zien van de foto's die hij maakte. Ook deels omdat Nolan er zelf gewoon weg niet veel speciaals aan vond.
"Nou.... Wil je dat écht weten? Straks zitten we hier morgen nog, begon Lichelle, zonder Nolan echt een antwoord te geven op de door hem gestelde vraag, tijd om verder te vragen kreeg hij dan ook niet, want toen begon Lichelle opnieuw over fotografie. De jongedame leek duidelijk niet zo goed te zijn in het oppikken van een hint. Als iemand een onderwerp ontweek dan vroeg je er niet over door. Maar, wat ik wilde vragen: wat fotografeer je zoal? vroeg Lichelle, het was niet eens zozeer een persoonlijke vraag, maar Nolan had gewoon weg geen zin meer om er over te praten. Hij deed wat portretten, wat landeschap, bijzonder was het niet, hij kon het makkelijk vertellen, maar.. Nolan wist het zelf ook niet. 'Je hebt nog geen antwoord gegeven op mijn vraag,' zei Nolan dan ook simpel zonder de vraag van Lichelle dus te beantwoorden.
En trouwens, zo vreemd is mijn passie voor sterren toch helemaal niet, zei Lichelle vervolgens, Nolan keerde nu zijn hoofd weer naar de jongedame en trok kort zijn wenkbrauw op. 'Hou je vooral voor wat je wil,' zei Nolan, maar nu kwam de opmerking er niet eens zo gemeen uit. Het was ergens wel de bedoeling geweest, maar het had meer plagend geklonken dan nodig was. 'Misschien is het wel niet eens echt en heb je me maar wat dingen aangewezen.'
Celeste Dariya Maksimov
'Her attitude kinda savage
But her heart is gold'
Cheer captain | 18 years | Her room | With Malin and Swedish models | Outfit
Dat Valentine boos op haar zou zijn dan had ook Celeste wel aan zien komen, maar dit... het was iets wat Celeste nooit had kunnen overzien. Het was niet een beetje boos het was gevaarlijk boos. Celeste kromp dan ook ineen toen ze Valentine hoorde praten. "Denk je?! Het is idioot Celeste! En wat? Dit keer geen leugens? Dit keer je woorden niet verdraaien zodat ik me schuldig zou gaan voelen hé?" tierde Valentine. "Hoe kan ik jou mijn beste vriendin noemen na alles wat jij me al hebt aangedaan ? Na al die fucking kwellingen die je me iedere week weer laat ondergaan. " De gehele tijd dat Valentine tegen haar sprak had Celeste haar ogen nog altijd gevestigd op haar handen die nerveus met de lakens van het bed aan het spelen waren. Ze durfde haar beste vriend niet eens aan te kijken, maar wist niet of dit kwam doordat ze niet wou zien hoe kwaad hij echt op haar was of doordat ze niet wou dat hij doorhad hoeveel pijn hij haar hier wel niet mee deed. Ze verdiende het, dat was Celeste, het was haar eigen schuld, maar toch... Ze wou Valentine niet kwijt. "Weet je wat, zoek het zelf maar uit Celeste je bent gewoon... een fucking bitch die vanaf nu het zonder beste vriend mag gaan doen. Ga maar uithuilen bij Roman tot hij je ook weer ditch voor een vrouw van een aardig leeftijdje." En daar met zijn laatste woorden had Valentine haar, Celeste haar onderlip trilde, de tranen prikte in haar ogen, maar ze huilde niet, nog niet. Celeste had in geen tijden meer gehuild, ze deed er niet aan, maar nu... er was nog maar weinig wat Valentine hoefde te zeggen om de tranen echt over haar wangen te laten lopen. Echter zei Valentine niets meer, hij vertrok, maar misschien was dat nog wel slechter. Hij gaf haar niet eens de kans om ook maar iets uit te leggen. Een enkel traan liep nu ook heel langzaam over Celeste haar wang. Met het puntje van de lakens van het bed veegde ze de rest van de tranen die in haar ogen staken weg. Een zwarte veeg vormde zich zo op het laken, maar Celeste liet het. Daar waren kamermeisjes toch voor om dat op te ruimen...
Kort keek de jongedame om zich heen, nu pas kreeg ze door dat ze nu helemaal alleen in de slaapkamer was, ergens had ze door dat Malin en Tanner zich in de badkamer bevonden. Wat voor Celeste betekende dat de overige tranen die achter haar ogen voelde branden daar moest laten. Ze huilde niet en zeker niet in de aanwezigheid van anderen. De enige bij wie ze ooit had uitgehuild was Valentine en dat was nu net geen optie. Een rilling liep over Celeste haar rug alsof ze het nu pas echt realiseerde. Als ze het niet oploste was ze Valentine kwijt, haar steun en toeverlaat, haar beste vriend, haar alles. Celeste wist dat ze hem niet kwijt mocht raken, maar hoe ze dit nog kon voorkomen wist ze niet.
Langzaam duwde Celeste zich zelf omhoog van het bed, uit haar tas viste ze een pakje sigaretten en een aansteker, met deze twee dingen in haar hand liep ze naar het raam welke ze volledig opende. Behendig klom ze op de vensterbank, haar benen liet ze uit het raam bungelen terwijl ze de sigaret aanstak. Valentine had er altijd een hekel aan gehad wanneer ze rookte, maar ja... die was er nu niet om er iets van te zeggen. Celeste beet hard op haar onderlip om de tranen niet terug te laten komen. Ze kon niet gaan zitten janken, niet met Malin en Tanner in de badkamer.
I could be your perfect disaster, you could be my ever after.