Oh man, dat is een heel goede vraag. Het antwoord is eigenlijk ja, denk ik? En dan het liefst twee, want ik hoef geen heel dorp, maar ik houd van mijn zusje en ik zou me geen leven als enig kind kunnen voorstellen. Maarrrrr daar komt dan vervolgens wel bij dat zwangerschap een soort horrorconcept voor me is, en eigenlijk zou ik om meerdere redenen liever adopteren (wat het geheel al ingewikkelder maakt, lbr) en bovendien weet ik niet of ik kinderen in mijn eentje opvoeden echt zie zitten (of aan zou kunnen) (als dat überhaupt een optie zou zijn, want ik weet er weinig van, maar volgens mij maakt dat het adoptieproces nog honderd keer moeilijker tot vrijwel onmogelijk) maar tegelijkertijd heb ik ook geen idee op wat voor manier ik me een leven met een partner zou moeten of willen voorstellen, dus ja. Tja. Daarnaast heb ik ook op dit punt nog geen duidelijk carrièrepad voor ogen voor mezelf, en ik zou wel eerst willen zorgen dat ik de financiële middelen en hopelijk stabiliteit heb voordat ik aan dit soort dingen zou beginnen (waar ik mezelf sowieso nog te jong voor vind, trouwens). Voorlopig schuif ik het dus allemaal een beetje door naar dingen waar Inge van over vijf tot tien jaar nog eens serieus over mag gaan nadenken.
"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan