• Hallo!

    Na meerderen pogingen heb ik besloten toch echt een boek te gaan schrijven en dat dan ook echt af te schrijven -om uiteindelijk uit te geven-
    Nu zoek ik een betá-reader(s) die af en toe een paar hoofdstukken willen lezen en mijn tips en tricks wil geven om te helpen.

    Het is een Dystopian verhaal en voor nu zit ik in mijn hoofd om er meerderen boeken van te schrijven.

    Liefs,
    XHeroes

    Ps ik zit bijna tegen hoofdstuk 7 aan-

    *gaat niet op Quizlet komen*

    [ bericht aangepast op 4 maart 2018 - 20:22 ]


    DOBBY IS A FREE ELF!!

    Daar heeft Quizlet al een hele mooie functie voor! De bètareaders! Zie hier wie dat zijn (:


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Hmm, als je miss een synopsis en een deel van het 1e hoofdstuk doorstuurt via PB ofzo kan ik zien of ik het leuk vind. Heb wel niet zo heel veel tijd, dus kan niks beloven. Wil je vooral feedback op spelling of verhaallijn?


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Phos schreef:
    Hmm, als je miss een synopsis en een deel van het 1e hoofdstuk doorstuurt via PB ofzo kan ik zien of ik het leuk vind. Heb wel niet zo heel veel tijd, dus kan niks beloven. Wil je vooral feedback op spelling of verhaallijn?


    Tof dat je wil kijken!
    Beide, ik ben namelijk best onzeker over mijn schrijfkunsten.

    Ik zal je een PB sturen!


    DOBBY IS A FREE ELF!!

    Ik zou stiekem wel als tip willen geven om het hele verhaal te schrijven voordat je om verbeteringen vraagt als je er onzeker over bent. Dat is gewoon een beetje zelfbescherming, zodat je niet gedemotiveerd raakt als je een hele berg goedbedoelde, opbouwende kritiek terugkrijgt (zelfs als wat je geschreven hebt helemaal niet slecht is). Dat was echt de voornaamste reden dat ik bij een verhaal op Q dat nog in ontwikkeling was nooit beta aanvragen wilde doen, toch een onzekerheidsdingetje toen.

    [ bericht aangepast op 4 maart 2018 - 21:18 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Oh, ik dacht dat er verkiezingen waren. :')
    Maar ik ben er niet goed genoeg voor. Wellicht de bèta's van Q vragen? Succes in ieder geval!^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wiarda schreef:
    Ik zou stiekem wel als tip willen geven om het hele verhaal te schrijven voordat je om verbeteringen vraagt als je er onzeker over bent. Dat is gewoon een beetje zelfbescherming, zodat je niet gedemotiveerd raakt als je een hele berg goedbedoelde, opbouwende kritiek terugkrijgt (zelfs als wat je geschreven hebt helemaal niet slecht is). Dat was echt de voornaamste reden dat ik bij een verhaal op Q dat nog in ontwikkeling was nooit beta aanvragen wilde doen, toch een onzekerheidsdingetje toen.



    First of all: Thanks for the tip

    Second: Ik denk dat dit mij juist gaat helpen om over de onzekerheid te komen -helemaal als iemand mij juist gaat motiveren om te schrijven- ook gewoon kritisch kijkt naar eventuele fouten en mij daarbij kan helpen/


    DOBBY IS A FREE ELF!!