• 1972, Marclsfield, Michigan.
    De zomervakantie is eindelijk in zicht, en voor het merendeel van een groepje tieners daarmee ook het einde van hun schoolcarrière. We volgen de seniors van '72 die zich voorbereiden op de allergrootste, meest waanzinnige, best gefabriceerde "senior prank" ooit. De druk, om het nóg beter te doen dan hun voorgangers, is immens. Wie komt er, tussen het chillen door, met het beste idee?

    In dit rpg komen de tieners van Marclsfield aan bod. Zonder internet of Playstation om je te amuseren moeten ze natuurlijk andere dingen gaan verzinnen om bezig te blijven - al zijn die er natuurlijk in overvloed.
    Het gaat om een hechte groep; iedereen woont op een steenworp van elkaar en zijn praktisch altijd klasgenoten geweest. Het is geen wonder dat ze ook in hun allerlaatste jaar met elkaar opgescheept zitten. Om van hun namen legendes te maken besluiten ze vlak voor het afstuderen een grootste grap uit te halen. De plannen daarvoor worden gesmeed in de oude schuur van de Clover-zusjes; dé hang-uit plek voor wie gelukkig genoeg is erbij te horen.




    ROLLEN

    • Haylee Caliope Clover • 18 • rol binnen groep • Marina Laswick: • Rasalghul
    • Lucy Helena Clover • 16 • Annoying-little-sister-that's-not-so-annoying-anymore • FC: Julia Adamenko • Taeralsahfer
    • Jessica "Jess" Belle Andrews • 18 • The troublemaker • FC • Maluma
    • Dorothy Fowler • 17 • The mom • FC • Shadowsinger
    • Charlie Clyde Miller • 17 • rol binnen groep • FC • Wheeler
    • Scott William Coleman • 19 • The stoner • Lucky Blue Smith • Sombre
    • Daniel Christopher Smith • 18 • The drama-king • FC • Solmeron
    • Joseph Cook • 19 • The slut • FC • Blinder

    In te vullen
    • Naam:
    • Leeftijd: [minimaal 17, maximaal 19]
    • Rol binnen de groep:
    • Innerlijk:
    • Uiterlijk:
    • Geschiedenis:
    • Relaties:
    • Extra:



    EXTRA INFO

    • Marclsfield is een verzonnen, klein, dorpje in Michigan, Amerika. Er is weinig te doen, gezien het vooral leeft van de landbouw. De spannendste plekken zijn het wassalon, waar een snoep- en soda-automaat staan, de boerderij van oude Bill Williams waar je appels kunt stelen en achter de schuur kunt vrijen -
    omdat die knar je toch nooit inhaalt en de tribunes bij het sportplein.
    • De favoriete hang-out plek van onze jongeren is de oude schuur van de Clover zusjes. Sfeerbeeld 1 en 2. Er is een pingpongtafel, kerstverlichting in overvloed, een koelkast met drankjes en er staan sofa's met dekentjes waarop gerelaxed kan worden met muziek van de platenspeler.
    • Ik heb een story gemaakt met wat foto's van typische jaren '70 dingen.

    Regels

    • De huisregels van Quizlet gelden zijn hier van toepassing.
    • Minimum 250 woorden per post.
    • Ruzies IC, niet OOC.
    • 16+ is toegestaan, wel even aangegeven.
    • Maximaal 1 rol per persoon
    • Nieuwe topics worden aangemaakt door Taeralsahfer of Rasalghul, tenzij anders afgesproken
    • Naamsveranderingen graag doorgeven aan TS.
    • Houdt er rekening mee dat het RPG zich in de jaren 1970 afspeelt, en heel wat dingen anders waren dan nu.



    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    DOROTHY FOWLER

    senior || seventeen || with jo || outfit (no sunglasses)

    De tijd met Jojo was best leuk, ondanks dat het behoorlijk ongemakkelijk was. Leuker eigenlijk dan ik toe wil geven, maar ik weet vrij zeker dat het voor hem niks voorstelde en gewoon wat geflirt was zoals hij met ieder meisje gedaan had.
          Ondertussen is het weer tijd voor het gebruikelijk spel: Marco Solo. Meestal doe ik niet mee, maar voor deze keer maak ik een uitzondering. Als ik alleen binnen zit, heb ik een grotere kans om mijn ex tegen te komen en daar heb ik al helemaal geen zin in. Mijn rol is de koortszweer, en in alle eerlijkheid heb ik geen idee wat dat precies inhoud. Ik weet enkel dat ik niet Marco Solo ben en dus geen mensen hoef af te kussen.
          Het duurt niet lang voordat ik Charlie en Daniel tegenkom. Charlie valt om doordat ik tegen hem opbotst en sleurt Daniel met zich mee. Ik vraag me af hoe dronken ze zijn, want zo snel liep ik niet om iemand om ver te gooien, en zo groot ben ik ook niet.
          "Zeg me alsjeblieft niet, dat jij instaat bent om mijn nieuwe boyfriend van me af te pakken," grinnikt Daniel.
          Verward kijk ik de twee jongens aan. "Um, ik heb geen idee om eerlijk te zijn," geef ik toe. "Maar ik denk het niet?" De twijfel in mijn stem is duidelijk hoorbaar en ik richt mijn blik op Charlie. "Kunnen we zo nog praten na het spel?" vraag ik, gezien ik zijn advies wel nodig heb.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2018 - 22:17 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered


    17 | Not-so-annoying-little-sister | Marco Solo @ Cornfield | Joseph, Haylee & Scott | outfit (middle)

    Als ik zie hoe Joseph un een fractie van een seconde gaat grijnzen moet ik zachtjes lachen. Het is verbazend hoe snel hij grapjes in de gaten heeft als ze met seks te maken hebben. Ook de manier waarop hij op me af komt geslopen werkt op mijn lachspieren, waardoor het me behoorlijk wat moeite kost om me stil te houden - niet vanwege Scott want in principe liggen zowel Haylee, Joey en ik al uit het spel maar omdat ik geen zin heb in pottenkijkers.
    "Oh, Luce — pas op met wat je wenst." Net wanneer ik hem van een geestig antwoord wil dienen word ik door een schreeuwende gek gegrepen en verdwijnen alle intenties om me stil te houden meteen. Een gil van plezier rolt over mijn lippen terwijl ik speels Joey's armen probeer weg te slaan.
    "Hebbes, nu ben je van mij alleen LucyLu." Het geluid dat plots mijn oren vult en mijn hals kriebelt laat me giechelen maar is tegelijk wel hetgene dat ervoor zorgt dat ik ophoud met het plagerige gestribbel. Ik druk mezelf wat steviger tegen de knappe jongeman voor me aan en geniet in stilte van de warme hand die langs mijn rug glijdt.
    "Had ik je al verteld dat je er prachtig uit ziet vanavond? En dat ik nog nooit seks heb gehad in een maïsveld — just some information." Ik schud lachend mijn hoofd. Hoewel het "boottochtje" mijn idee was had ik me niet meteen voorgesteld dat het hier en nu zou gebeuren. Maar hé, nu het voorstel op tafel ligt wil ik het zeker een kans geven. Het idee dat we elke moment betrapt zouden kunnen worden maakt het voor mij alleen maar spannender.
    Ik bijt op mijn onderlip en laat mijn armen om de half van Joey glijden, waarna ik mijn lippen zachtjes tegen de zijne aan druk. De herinnering aan die keer in de schuur maakt me alvast weer helemaal warm vanbinnen.
    "Hoe wilde je dat aanpakken, Joe?" fluister ik hem toe terwijl mijn hand alvast een van de twee knoopjes van zijn shirt open maakt. "Want ik wil dolgraag je eerste zijn," ga ik ondeugend verder, waarna ik opnieuw even moet giechelen. "I promise I'll be gentle," ga ik verder, alsof het daadwerkelijk zijn allereerste keer zou zijn.
    "De sluiting zit trouwens vooraan," vertel ik hem, als ik me bedenk daarom zijn hand waarschijnlijk alvast op mijn rug ligt. Nobody says no to Joseph Cook. En waarom zouden ze ook? Hij weet tenminste waar hij mee bezig is.

    [ bericht aangepast op 28 mei 2018 - 14:20 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.


    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    Haylee Caliope Clover

    ”"Buckle up, buttercup
    You just flipped my Bitch switch."”

    • Eighteen • Clover-sister • Lucy & Joey -> Scott •

    Met een schuine blik kijk ik naar Scott op als hij een diepe zucht lijkt te slaan, alvorens hij een stap dichter mijn kant inzet. Nieuwsgierigheid vulde mijn binnenste, waarbij ik me afvraag waarom het Scott zo aan leek te trekken. Wat was het probleem, hij had toch ook het bed met andere gedeelt?
          ”Jij kan er ook niets aan doen dat ik jaloers ben,” zegt hij dan. Heel even frons ik. “Ben je jaloers?” ontglipt er me dan. “Waarom?” vraag ik hem vervolg met oprechte interesse. In de verte klinken de geluiden van andere en het geritsel van stengels maïs die aan de kant geduwd worden. Het spel was in volle gang, de meeste waren verstopt of deden een poging om verstopt te blijven, maar de grote spelmaker stond hier voor mijn neus. En hij leek niet van plan om nu direct al achter de andere aan te gaan.
          Zonder aarzeling stap ik vervolgens dichter naar Scott toe en houdt stil eens ik goed recht voor hem sta. Subtiel kantel ik mijn hoofd iets terwijl mijn blik op het zijne rust en glimlach vervolgens zacht. “Waarom zou je jaloers moeten zijn als jij wellicht net zo heilig bent als mij?” Met een licht plagende uitdrukking spelende op mijn gezicht wacht ik zijn reactie af. Mijn kansen in dit spel waren vermoedelijk toch al verspeeld, hopelijk niet in ons geval.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    JOSEPH COOK


    19 • The Slut • @ Cornfield • & Lucy • Outfit


          Alhoewel Joseph het voornamelijk als grapje bedoelde om 'iets' te gaan doen, voelt hij Lucy's armen rondom zijn middel glijden en kijkt hij verbaasd omlaag. Lucy bijt zachtjes op haar onderlip, nooit een goed teken. Alhoewel — nu juist wel. Joseph voelt zijn mond direct droog worden, waarna hij loom weet te glimlachen. Lucy is een schoonheid en dat weet ze zelf dondersgoed.
          Lucy's zachte lippen op de zijne maken hem binnen enkele seconden week — die jongedame heeft hem rondom haar vingertje gewonden, vanaf moment één. Josephs lichaam reageert vrijwel direct op haar aanraking.
          'Hoe wilde je dat aanpakken, Joe? Want ik wil dolgraag je eerste zijn. I promise I'll be gentle. De sluiting zit trouwens vooraan.'
          Josephs handen schieten direct naar Lucy's buik, terwijl hij voorzichtig grijnst. Alhoewel Lucy geen vreemde is voor seks en alles wat daarmee te maken heeft, beseft Joseph dat hij zich niet als een wilde kan gedragen bij een mooi meisje. Glimlachend buigt hij zich naar voren en drukt zijn lippen zacht tegen die van Lucy, waarbij hij even op haar onderlip bijt.
          'Lucy Clover, jij weet niet wat goed voor je is.'
          Joseph laat zijn armen naar beneden glijdt en tilt Lucy gemakkelijk omhoog, waarna hij zichzelf naar de grond laat zakken waardoor Lucy op zijn schoot zit — haar benen aan weerszijden van de zijne. Joseph maakt haar knoopjes open — waardoor Lucy's BH zichtbaar wordt. Jospeh maakt een goedkeurend geluidje, waarna hij zijn lippen kort op de stof drukt.
          Wanneer hij een geluidje hoort, maakt hij een schokkende beweging. Grommend duwt hij Lucy dichter tegen zich aan. 'Dit gaat m'n dood worden,' gromt hij tegen haar nek, waar hij vervolgens zacht in bijt.
          Inmiddels zijn zijn handen bij haar BH sluiting aangekomen — doeltreffend. Binnen enkele seconden springt de stof simpel open. Joseph trekt zijn hoofd terug en kijkt naar beneden. Voorzichtig omvat hij Lucy's borsten met zijn beide handen, waarna hij haar weer aankijkt.
          'Lucy Clover, je bent verdomd mooi in het maanlicht.'



    •


    CHARLIE CLYDE MILLER

    Tough Cookie || playing Marco solo || Voice




    Daniel moest even lachen ‘'Hè, je vergeet mij als je medespeler, zonder mij hadden we zeker gewonnen,' grinnikte de jongen waardoor ik ook even grinnikte, het lwam er gewoon op neer dat we beiden vreselijk waren in bierpong en dat was er nu duidelijk aan te zien gezien we ook vreselijk slecht tegen lauw bier leken te kunnen. Eens ik hem dan ook plaagde dat hij misschien onze ondergang ook zou worden in dit spel keek de jongen me quasi geschokt aan waardoor ik niets anders kon dan breed te grijnzen. 'Hè, zo slecht ben ik deze keer niet,' mopperde Daniel waardoor hij me vervolgens porde. Hierdoor maakte ik een spastisch sprogethe vooralleer we verder het maisveld waren doorgelopen. In alle haast was ik zodanig geschrokken van tegen Dory op te botsen waardoor ik achterover struikelde en in mijn val ook Danny boii op de grond gooide waardoor ik nu op de jongen lag. 'Het lijkt er op dat we voor elkaar zijn gevallen,' giechelde Daniel waardoor ik ook even grijnse en hem even op zijn borst klopte. “Je bent een goed kussen Danny.” Grijnsde ik waarna ik van de jongen klom en naast hem ging zitten op de grond zodat ik Dotty weer aan kon kijken. 'Zeg me alsjeblieft niet, dat jij instaat bent om mijn nieuwe boyfriend van me af te pakken,' grinnikte Daniel luid waardoor ik even geamuseerd mijn hoofd schudde en een ahnd door mijn halfgeblondeerde lokken haalde Dot had absoluut geen idee wat haar overkwam “ We zijn echt Boy friends hé “lachte ik om mijn domme woordgrap waarna ik weer naar Dory keek die ons vreselijk verward aankeek. . "Um, ik heb geen idee om eerlijk te zijn," mompelde ze zachtjes “Maar ik denk het niet?" Ik hield mijn hoofd wat schuin bij haar twijfelende woorden waarna ik mijn handen in de lucht hield als teken dat iemand me overeind moest helpen.
    "Kunnen we zo nog praten na het spel?" vroeg Dotty plots waardoor ik haar wat verrast aankeek, we konden ook nu tijdens het spel praten, we waren nu ook aan het praten bedacht ik me zo, maar hoogsctwaarschijnlijk doelde ze op het praten praten like ik moet wat kwijt praten. Dotty was mijn beste vriendin en ik stond natuurlijk altijd voor haar klaar zelfs in deze conditie. “Natuurlijk , Dotty.” Grinnikte ik waarna ik met wat moeite overeind kwam en nu ook Danny omhoog hielp. “ Jij mag me altijd stelen.” Zei ik grinnikend tegen mijn beste vriendinnetje waarna ik lichtelijk uitdagend naar Danny keek.



    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    ————————————————————————————————

    ———————
    MARCO —— SOLO
    ———————
    Scott William Coleman
    at a cornfield - TOP&JEANS- a little high
    ___________________________________________________________

          Wat er zojuist was gebeurd verwarde me nog steeds. Ik wist dat Haylee en ik niets hadden, maar niets was zo'n groot woord. Voor mij was het wel degelijk iets, ik wist alleen niet wat. Ze deed iets met me en ik irriteerde me er mateloos aan. Ik, Scott William Coleman had bijna nooit echt gevoelens gehad voor dames, maar Haylee was echt een ander verhaal. Daarom wist ik ook niet waarom ik jaloers was en dat had ik haar eerlijk verteld.
          'Ben je jaloers?' hoor ik Haylee vragen. 'Waarom?' haar wenkbrauwen lieten een frons zien en ik wist niet zo goed wat ik hier nou op moest zeggen. Even slikte ik en zette ik een stap richting Haylee. Ze deed het zelfde en hield haar hoofd een beetje schuin. Ik werd echter afgeleid door geritsel naast ons, waardoor ik vluchtig die kant op keek, maar ik zag niets.
          'Waarom zou je jaloers moeten zijn als jij wellicht net zo heilig bent als mij?' hoorde ik Haylee plagend zeggen, waardoor ik haar even fronsend aan keek.
          'Ik heb na de laatste keer met jou niet met iemand anders seks gehad,' fluister ik dan toch maar. Eerlijkheid duurt het langst, zeggen ze? Ik schudde mijn hoofd en zuchtte eens, waarna ik even naar boven keek, richting de sterren.
          'Ik weet het niet Haylee, sorry,' zei ik terwijl ik weer haar kant op keek in naar voren leunde om haar een kus op haar lippen te drukken. Het was echter een korte kus, want weer hoorde ik geritsel in de bosjes, waardoor ik even opzij keek.
          'Je bent af,' grinnikte ik even zodra ik me realisseerde dat ik Haylee had gekust.
    ————————————————————————————————

    playing Marco Solo - as Marco - with Haylee

    ————————————————————————————————

    [ bericht aangepast op 31 mei 2018 - 12:07 ]


    - thank you for existing -

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    Haylee Caliope Clover

    ”"Buckle up, buttercup
    You just flipped my Bitch switch."”

    • Eighteen • Clover-sister • Scott •

          ”Ik heb na de laatste keer met jou niet met iemand anders seks gehad.”
    Hoewel zijn woorden een fluistering waren, hoorde ik ze dondersgoed. Van alle antwoorden die scott me had kunnen geven, was dit wel de laatste die ik verwacht had. Verrast schieten mijn wenkbrauwen dan ook omhoog en kijk ik de jongen voor een paar tellen stilletjes aan. Scott was geen lelijke jongen, absoluut niet, en hij had ook zeker geen problemen om ee meisje mee naar huis te nemen, mocht hij dat willen. Dat ik zijn laatste was had ik zeker niet aan zien komen. Het raakte mijn binnenste licht en verwarmde me op een subtiele manier.
          ”Ik weet het niet Haylee, sorry,” zegt Scott dan, alvorens een keer naar de hemel te kijken. Hij weet me te verrassen door zijn lippen kort op de mijne te drukken, maar ik deins geen seconde terug en weersta een pruillip als hij weer iets naar achteren gaat. In mijn hoofd begint het druk te ratelen en hoewel ik de hoop ergens heb, weet ik niet goed hoe ik zijn woorden nu moest interpreteren.
          ”Je bent af,” grinnikt hij ondertussen. Voor even was ik het complete spel vergeten, maar nu hij me erop wees besefte ik het me weer. Zachtjes geef ik hem een duw. “Dat is gemeen, je leidde me af,” reageer ik en bijt dan kort op mijn onderlip. Lichtjes hef ik mijn hoofd iets op zodat ik Scott beter aan kan kijken. De neiging om mijn armen om zijn middel te slaan probeer ik voor nu nog even te onderdrukken; tot voor ik misschien een beetje antwoorden had. “Je verwart me,” zeg ik dan op een fluisterende toon. Het was niet dat we pas sinds kort flirtte, maar danste al een tijdje om elkaar heen. Nu ik wist dat Scott na mij met geen enkel meisje meer naar bed was geweest wilde ik ergens weten waarom. Misschien om voor mezelf ergens de bevestiging te krijgen die ik nodig had, of die ik juist graag wilde.
          ”Je bent de enige die er voor mij op dit moment toe doet..” zeg ik dan, doelend op het gegeven dat mijn nacht met Joseph niks meer betekende en die ene keer met hem wel. Misschien had ik dat ergens niet laten merken, maar goed dat deed Scott ook niet, en voor mijn gevoel zat er niks meer tussen ons in dan alleen maar flirten omdat dat het idee was wat ik de afgelopen tijd gekregen had.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'


    17 | Not-so-annoying-little-sister | Marco Solo @ Cornfield | Joseph, Haylee & Scott | outfit (middle)

    16+ ish
    Zoals verwacht vinden Joey's handen makkelijk hun weg naar de voorkant van mijn lichaam. Ik slaak een zucht van ongeduld als het daar even bij lijkt te blijven. In gedachten schreeuw ik hem hunkerend toe; doe iets! Dat lichaamstaal voor Joey zijn moedertaal is wordt nog maar eens bevestigd als hij een fractie van een seconde later dan mijn stille kreet me alweer weet te sussen met een kus.
    "Lucy Clover, jij weet niet wat goed voor je is," probeert hij me wijs te maken. Ik schud hevig mijn hoofd, al weet ik niet goed of ik hem hiermee wil tegen spreken of hem net gelijk wil geven.
    "Misschien niet, maar ik weet wel wat goed voelt," fluister ik. Als een man zijn lusten achterna mag jagen, dan horen voor vrouwen geen andere regels te gelden. Ik heb net zoveel recht op een stomende, ongebonden vrijpartij als ieder ander. Ik laat me dan ook gewillig optillen door mijn vrijer voor vandaag, en bijt opnieuw op mijn onderlip om mijn enthousiasme niet voor iedereen hoorbaar te maken als Joey eindelijk komaf maakt met de knopen van mijn blouse. Een ietwat verlegen gevoel bekruipt me als Joseph duidelijk laat merken dat wat hij hierdoor te zien krijgt hem bevalt.
    Geritsel vlak bij ons zorgt ervoor dat ik kortstondig de stof van mijn kledij weer voor mijn boezem trek, niet happig op het idee dat een ander zomaar te zien krijgt wat ik in huis heb. Mijn hartslag gaat meteen een stuk de hoogte in qua tempo maar tegelijk doet de spanning ook heel andere dingen met mijn lichaam.
    "Dit gaat m'n dood worden," moppert Joey. Wel als dit de manier is waarop we moeten gaan dan hoor je mij niet klagen. Zonder nadenken kantel ik mijn hoofd zodat hij beter bij mijn hals kan. Mijn handen glijden over zijn borstkas en vinden snel hun weg naar zijn haren en nestelen zich er in. Ik kan het niet laten mijn kruis zachtjes over het zijne heen te bewegen.
    Als ik de sluiting van mijn BH open voel gaan gaat er een rilling door me heen bij de kille lucht die op het niets lijkt te zijn opgekomen. Het contrast met de warme handen van Joseph is groot en zorgt ervoor dat een kreun over mijn lippen rolt.
    "Lucy Clover, je bent verdomd mooi in het maanlicht." Ik open mijn ogen, waarvan ik niet eens besefte dat ik ze gesloten had, en voel het bloed naar mijn wangen stijgen bij het compliment van de Casanova. Het kost me wat moeite om de neiging me terug in mijn kleren te verstoppen te onderdrukken, maar hem aankijken durf ik even niet meer.
    "Zeg niet zulke shit," zeg ik stilletjes, mijn ogen groot, al schuilt er geen verwijt in mijn stem. Het voelt alleen niet geheel comfortabel als hij zulke lieve dingen lult terwijl we met iets helemaal anders bezig zijn. Hij hoeft het niet romantisch proberen maken voor mij, dat verwacht ik niet van hem.
    In een poging om hem de mond te snoeren laat ik mijn handen over zijn lichaam glijden tot ze bij de zoom van zijn shirt aangekomen zijn. Ik trek het kledingstuk langzaam over zijn hoofd en moet zachtjes lachen als dit moeilijker blijkt dan gedacht omdat ik een knop vergeten openen heb.
    "Wacht, wacht," grinnik ik, terwijl ik de stof weer naar beneden trek en vervolgens korte metten maak met de stoorzender, waardoor het shirt bij de tweede poging wel vlotjes uit komt. Hongerig glijden mijn ogen over zijn ontblootte bovenlichaam. Hij mag er zeker wezen, dat was me de vorige keer ook al opgevallen.
    Ik laat mijn armen om zijn hals glijden en druk mijn bovenlijf stevig tegen het zijne terwijl ik ook mijn lippen de zijne laat ontmoeten. Opnieuw druk ik mijn kruis naar beneden en voel mijn opwinding alleen maar toenemen. Er verschijnt een kleine grijns op mijn gezicht als ik merk dat het ook Joey niet koud laat. Ik onderbreek het kussen even voor een belangrijke vraag.
    "Heb jij iets bij je of kan het zonder?" fluister ik terwijl mijn vingertoppen zijn nek kriebelen. Zelf ben ik aan de pil -moeder was snel overtuigd dat het een goed idee was toen ik voet bij stuk hield dat ik hoe dan ook niet van plan was maagd te blijven tot mijn huwelijk. Dan liever een dochter die in zonde leeft, dan eentje met een kind op zestien jaar, is gebleken- en ik vertrouw Joey er op het te zeggen als hem tijdens één van zijn avontuurtjes iets overkomen dat ook mij kan schaden. Of als hij het gewoon prettiger vindt met extra bescherming dan heb ik daar ook alle begrip voor. Zelf ervaar ik het alleen maar als vervelend als je te midden van een stoeipartij moet gaan knoeien.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2018 - 18:26 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    JOSEPH COOK


    19 • The Slut • @ Cornfield • & Lucy • Outfit


          'Jo —zeg niet zulke shit.'
          Joseph kan het niet laten om te grijnzen, ook al sprak hij zojuist de waarheid. Normaliter hield hij dit soort opmerkingen achterwege en hij weet waarom, helemaal na Lucy's antwoord. Grinnikend beseft hij zich dat hij vast zit in zijn shirt, waardoor Lucy het weer half aan moet trekken om het verder te openen.
          'Wacht. Wacht.'
          Joseph lacht zachtjes, terwijl zijn handen op haar heupen blijven liggen. 'Smooth, Luce.' Zijn stem is hees vanwege Lucy's vele gewiebel op zijn schoot. Wanneer ze het overduidelijk expres gaat doen, kan hij zijn kreun niet inhouden. 'Fuck Luce,' sist hij tussen zijn tanden door tijdens hun zoen.
          'Heb jij iets bij je of kan het zonder?'
          Joseph haalt één hand van Lucy's lichaam en steekt hem in zijn achterzak — waarna hij een folieverpakking tevoorschijn haalt. 'Geen risico's, LucyLu. Nooit.' Joseph zit niet te wachten op een kind, maar hij wil ook geen ziekte krijgen — ofwel doorgeven. Helemaal niet aan Lucy.
          Grijnzend tilt Joseph Lucy van zijn schoot en legt haar naast haar op de grond, waarna hij direct bovenop haar rolt. Zoekend naar haar roze, volle, zachte lippen dwalen de zijne af over haar gezicht, terwijl zijn handen onder haar rokje kruipen. Joseph kreunt zacht goedkeurend wanneer hij haar vochtige slipje tegen komt. Binnen enkele seconden heeft hij het langs haar benen naar beneden geschoven en hangt zijn eigen broek op zijn knieën.
          Gemakkelijk scheurt Joseph de folieverpakking kapot met zijn tanden en manoeuvreert het latex materiaal over zijn erectie. Grijnzend komt hij omhoog, waarna hij haar blousje opnieuw opent en naar beneden kijkt.
          'Goddomme mooi, LucyLu,' mompelt hij zachtjes met een hese stem — voordat hij zijn lippen zachtjes over haar borsten laat glijden.
          'Ik wil je, Clover. Sla je benen om me heen,' sist Joseph zachtjes opgewonden.


    •

    ————————————————————————————————

    ———————
    MARCO —— SOLO
    ———————
    Scott William Coleman
    at a cornfield - TOP&JEANS- a little high
    ___________________________________________________________

          Na mijn grap over het spel, dat Haylee af was, gaf ze me een duw waardoor ik een stapje achteruit zette. Ik kon een lach niet onderdrukken en vond al snel weer mijn plaats terug.
          'Dat is gemeen, je leidde me af,' zei ze waarna ze op haar lip beet. Ik glimachte haar kant op en besefte me even wat ik zojuist tegen haar had gezegd. Ik slikte even en beet op de binnenkant van mijn wang. Haylee kantelde haar hoofd iets, waardoor de maan wat feller op haar gezicht scheen. Haar ogen kwamen duidelijker in beeld, waardoor ik even stil was.
          'Je verwart me,' haar woorden lieten mijn starende ogen wegkijken naar de grond. Ze was niet de enige hier die verward was.
          'Je bent de enige die er voor mij op dit moment toe doet...' zei Haylee waardoor ik haar weer aankeek. Een zucht verliet mijn lippen, maar toch was ik blij met haar woorden. Toch had ze seks gehad met Jo en misschien wel met meer jongens. Ik wilde het eigenlijk helemaal niet weten.
          'Dat meen je niet...' mompelde ik terwijl ik weer wegkeek. Haylee was perfect, dat was niet te ontkennen. Ik ging met mijn hand in mijn zak en toverde er een blik uit, waar ik een joint uit haalde. Zonder twijfels stak ik hem op en nam ik er een diepe hijs van. Misschien hielp dat een beetje.
          'Ik wil dit rot spel niet meer spelen,' mopper ik richting Haylee, waarna ik nog een hijs van de joint neem en vervolgens een dikke wolk richting Haylee blaas.
    ————————————————————————————————

    playing Marco Solo - as Marco - with Haylee

    ————————————————————————————————


    - thank you for existing -


    17 | Not-so-annoying-little-sister | Marco Solo @ Cornfield | Joseph| outfit (middle)

    16+
    Een geluidje van ongenoegen is er uit voor ik het besef als Joey plots één van zijn warme handen van me af haalt, tot ik besef dat dat wel degelijk met een goede reden is.
    "Geen risico's, LucyLu. Nooit." Een brede grijns verschijnt op mijn lippen en als beloning dat Joseph zo goed voorbereid is geef ik hem een kusje. Ik vind het zelf ook veiliger met een condoom, zeker, maar ik denk niet dat ik nu nog de stekker er uit had kunnen trekken.
    Ik beslis te proberen om Joseph dit keer volledig de leiding te geven, al is het maar omdat hij er zo verdomd goed in is. Zijn aanrakingen lijken mijn huid in vuur en vlam te zetten en het moment dat mijn slipje ook verdwijnt is alleen maar een opluchting. Ongeduldig druk ik mijn heupen alvast naar boven, wanhopig op zoek naar contact.
    "Goddomme mooi, LucyLu." Net op het moment dat ik het geweldige grapje wil maken dat Joey zich wel heel corny gedraagt vanavond voel ik zijn lippen op mijn borsten, die sowieso al vrij gevoelig zijn, en is het enige dat ik kan uitbrengen een harde kreun.
    "Ik wil je, Clover. Sla je benen om me heen," beveelt Joe me, en was ik nog niet opgewonden geweest dan had die opmerking het klusje wel geklaard. Zonder enige twijfeling doe ik precies wat hij van me vraagt. Zodra mijn benen om zijn middel liggen druk ik mijn hielen wat verder naar beneden, om hem dichter bij me te krijgen. Dan laat ik mijn rechterhand tussen ons in glijden en neem daarmee zijn penis vast zodat ik deze naar de juiste plek kan begeleiden. Als hij precies goed zit druk ik opnieuw mijn heupen naar hem toe, waardoor hij me vlotjes binnen komt. Met mijn vrije hand maak ik reflexief een vuist die ik in mijn mond prop om te voorkomen dat ik het hele maïsveld bij elkaar kreun.
    "Oh fuck, Joe," zucht ik na een moment terwijl ik een hand tegen zijn borstkas aandruk als teken dat hij even moet wachten. Mijn herinneringen aan ons vorige avontuurtje hebben hem duidelijk geen eer aan gedaan, want het voelt nu al zoveel beter dan ik me nog voor de geest kon halen.
    Langzaam maar zeker neem ik dan zelf een stukje initiatief door mijn onderlichaam te bewegen, zodanig dat er een beetje ritme in komt te zitten, als teken dat we gewoon door kunnen gaan nu. Als vanzelf vallen mijn ogen dicht en glijden mijn armen om zijn middel waarbij mijn handen op zijn rug komen te liggen en ik mijn vingertoppen in zijn huid laat zinken terwijl ik mijn uiterste best doe mezelf een beetje stil te houden.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2018 - 20:01 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Daniel Christopher Smith



    Drama-king | 18 Years | With Charlie

    Het verbaasde Daniel oprecht dat Scott hen nog altijd niet had gevoeld, hoewel Daniel zijn best deed konden hij en Charlie niet bepaalds stil zijn. Zelf toen ze door het maisveld waren gerend waren hun stappen duidelijk te horen, maar het was wel duidelijk dat Scott de slechtste Marco Solo'er was die er bestond. Ook toen Charlie boven op Daniel was gevallen had Daniel verwacht de jongen al snel naast hun te zien verschijnen, maar er kwam duidelijk niemand hun kant op. “Je bent een goed kussen Danny.” hoorde Daniel Charlie tegen hem zeggen, een zacht gegrinnik klonk uit Daniel zijn mond. 'Nou,' zei Daniel op een jengelende toon. 'Ik hoopt niet dat dat het enige is wat je in me ziet.'
    Hierna was Charlie toch maar van Daniel afgerold en bleven de twee jongens op de grond zitten staren naar Dot die voor hen stond. Daniel vreesde meteen al dat Dot de gene zou zijn die hem en Charlie weer uit elkaar moest komen trekken. Eigenlijk wist hij het niet eens, hij had niet zo zeer opgelet toen alle rollen werden verdeeld. Hij wist dat hij voor Scott weg zou moeten rennen en dat Charlie zijn boyfriend was voor nu, maar daarna waren Daniel zijn gedachten al snel weer afgedwaald. “ We zijn echt Boy friends hé “ zei Charlie, waarna Daniel kort omkeek naar de jongen naast hem. 'Er zit te veel ruimte tussen die twee woorden, heb je me nu ge-friendzoned?' zei Daniel, waarna hij de jongen naast hem grinnikend aankeek. Hierna keek hij opnieuw naar Dot, die duidelijk een beetje in de war was geraakt van de Daniel en Charlie, of van het spel, of iets anders. Eigenlijk wist Daniel het ook niet. "Um, ik heb geen idee om eerlijk te zijn, maar ik denk het niet?" zei Dot tegen de twee jongens, Daniel knikte. 'Ik hoopt het niet, ik was net onze eerste date in mijn hoof aan het plannen,' zei Daniel, waarna weer een dronken gegiechel zijn mond verliet.
    "Kunnen we zo nog praten na het spel?" vroeg Dot vervolgens, woorden die duidelijk op Charlie gericht waren, waardoor Daniel zich dan ook wijselijk stil hield, terwijl hij met zijn vingers wat door de modder ging. Niet een bepaald goed idee, want binnen een paar seconden waren zijn handen zwart, dat waren echter geen dingen waar Daniel nu rekening mee hield. “Natuurlijk , Dotty.” zei Charlie tegen de jongedame, terwijl hij Daniel omhoog hielp van de grond. “ Jij mag me altijd stelen.” zei Charlie vervolgens tegen de jongedame, maar al snel viel de blik van de jongen op Daniel. Daniel voelde zijn wangen een beetje rood worden. 'Je mag hem wel stelen, maar weet wel dat ik terug zal vechten,' zei Daniel lachend tegen Dot.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    Haylee Caliope Clover

    ”"Buckle up, buttercup
    You just flipped my Bitch switch."”

    • Eighteen • Clover-sister • Scott •

    Heel even meende ik een zucht ter opluchting te horen vanuit Scott, maar zijn gezichtsuitdrukking leek daar niet bij te passen. Twijfelde hij aan mijn woorden, of geloofde hij me simpelweg niet? Ik loog nooit over mijn gevoelens, niet wanneer ze er echt toededen.
          ”Dat meen je niet…”
    Mijn gezicht betrok zodra Scott wegkeek. Hij geloofde me inderdaad niet. Ik wist niet goed wat ik daar nu precies van moet vinden, laat staan wat ik er nu direct mee moest doen. Iets zei me namelijk dat dit anders namelijk eens een wellus-nietus spelletje kon gaan worden. Mijn blik glijdt over Scott heen terwijl deze in zijn zak aan het rommelen is, waarna hij al gauw een maar al te bekende blikje tevoorschijn tovert. Zonder ook maar één keer op te kijken steekt hij de joint die daaruit tevoorschijn komt op, terwijl ik besluit te zoeken naar de juiste woorden om hem toch toe kunnen werpen.
          ”Ik wil dit rot spel niet meer spelen,” moppert Scott ondertussen. Wanneer hij eindelijk mijn kant in blikt neemt hij traag een hijs, om de rook vervolgens haast liefkozend mijn kant op te blazen. Zonder schroom inhaleer ik deze en geniet kort van de zachte streling die de rook lijkt te geven. “Well, ik moet je teleurstellen,” mompel ik en doe een stap zijn kant in om de ruimte tussen ons in weer te verkleinen. “Er wacht nog een heel veld met smacht op jou kussen.” Plagend wierp ik hem de woorden toe en stal de joint tussen zijn vingers uit om er een hijs van te nemen. Met een schuine blik kijk ik vervolgens naar Scott op, laat mijn poelen over zijn gezicht heen glijden en glimlach vederlicht. “Wat jammer dat je de mijne dan al gestolen hebt, hm?” Na nog een hijs te nemen van zijn joint geef ik hem terug en draai me iets van hem af als ik in de verte geluiden meen te horen van rondsluipende jongere. Als ik weer terug kijk naar Scott kan ik het niet laten toch wat te zeggen over hetgeen waarvan hij van mening was dat ik het niet meende.
          ”Ik meende wel wat ik eerder zei, Scott. Je bent de enige, daar verandert wat er ook gebeurd is niks aan..”


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    JOSEPH COOK


    19 • The Slut • @ Cornfield • & Lucy • Outfit • 16+


          Joseph merkt dat Lucy direct weet te reageren na zijn fluisterende woorden, waardoor hij zijn kaken op elkaar klemt vanwege de afwachting en opwinding. Wanneer haar hand niet veel later om zijn erectie sluit, sist hij eenmalig zachtjes. 'God—verdomme. . .' Joseph houdt zijn lichaam muisstil en wacht Lucy's acties af, waardoor hij haar langzaam om hem heen voelt glijden.
          'Oh fuck, Joe.' Joseph blijft doodstil hangen door Lucy's hand op zijn borstkas, maar voelt de drang om te bewegen in zich langzamerhand gestaag opbouwen. Lucy is strak, waardoor hij zijn opwinding zelfs nu al voelt stijgen.
          Wanneer ze eenmaal bewegen, glijden ze al snel in een gezamenlijk ritme — waarbij Joseph naar voren leunt om al zijn gekreun in Lucy's nekholte te smoren, terwijl zij op haar eigen vuist bijt. Joseph komt wat overeind en laat zijn hand tussen hen in glijden, waarna zijn vingers vlug over Lucy's vochtigheid glijden. Direct duwt Joseph zijn lippen op die van Lucy, omdat haar gekreun te dempen terwijl hij hard in haar mond ademt.
          Nadat hij de bewegingen van zijn hand en heupen op heeft weten te bouwen, voelt hij Lucy rondom hem samen trekken en laat zichzelf dan eveneens gaan. Grommend duwt hij zijn gezicht tegen Lucy's borsten, terwijl hij haar naam kreunt. Hijgend laat hij zich vallen — half op de grond en half op de naakte jongedame. Zuchtend beseft hij zich dat hij nog steeds in Lucy zit, waardoor hij even glimlacht. 'Fuck, Luce. . .' Joseph buigt wat naar voren om haar tepel driemaal te kussen, waarna hij ondeugend omhoog kijkt.
          'Waarom hebben we dit verdomme niet eerder gedaan?!'

    The only way to deal with an unfree world
    ——— is to become so absolutely free
    that your existence is an act of rebellion.


    •

    DOROTHY FOWLER

    senior || seventeen || with jo || outfit (no sunglasses)

    "Ik hoopt het niet, ik was net onze eerste date in mijn hoof aan het plannen," giechelt Daniel. Wanneer een jongen giechelt, kan je er vrij zeker vanuit gaan dat hij dronken is. Ik maak een mentale notitie voor mezelf dat ik hem wat glazen water laat drinken voordat hij naar huis gaat. Hierna glijdt mijn blik naar Charlie, die er ook wat aangeschoten uit is, maar niet zo erg als Daniel. Stilletjes vraag ik hem of we kunnen praten later.
          “Natuurlijk , Dotty. Jij mag me altijd stelen.”
          "Je mag hem wel stelen, maar weet wel dat ik terug zal vechten."
          Mijn blik glijdt van Charlie naar Daniel, die rode wangetjes heeft, wat volgens mij niet enkel door de alcohol komt. Was er meer aan de hand? Ik kijk weer richting Charlie. Misschien moest ik niet alleen hem iets vertellen, maar hij ook iets aan mij. Ik zal hem er later wel naar vragen.
          "Geen zorgen hoor, Danny," lach ik. "Ik zal Charlie weer veilig bij je afleveren zonder een haartje gekrenkt." Ik denk dat ik iets achter me hoor, maar wanneer ik kijk, zie ik niks. "Ehm, wat doen jullie normaal tijdens het spel? Gewoon rondlopen in het veld, of op dezelfde plek verstoppen? Ik heb hier echt geen verstand van," geef ik toe.




    To the stars who listen — and the dreams that are answered