• 1972, Marclsfield, Michigan.
    De zomervakantie is eindelijk in zicht, en voor het merendeel van een groepje tieners daarmee ook het einde van hun schoolcarrière. We volgen de seniors van '72 die zich voorbereiden op de allergrootste, meest waanzinnige, best gefabriceerde "senior prank" ooit. De druk, om het nóg beter te doen dan hun voorgangers, is immens. Wie komt er, tussen het chillen door, met het beste idee?

In dit rpg komen de tieners van Marclsfield aan bod. Zonder internet of Playstation om je te amuseren moeten ze natuurlijk andere dingen gaan verzinnen om bezig te blijven - al zijn die er natuurlijk in overvloed.
    Het gaat om een hechte groep; iedereen woont op een steenworp van elkaar en zijn praktisch altijd klasgenoten geweest. Het is geen wonder dat ze ook in hun allerlaatste jaar met elkaar opgescheept zitten. Om van hun namen legendes te maken besluiten ze vlak voor het afstuderen een grootste grap uit te halen. De plannen daarvoor worden gesmeed in de oude schuur van de Clover-zusjes; dé hang-uit plek voor wie gelukkig genoeg is erbij te horen.

ROLLEN

• Haylee Caliope Clover • 18 • rol binnen groep • Marina Laswick: • Rasalghul
    • Lucy Helena Clover • 16 • Annoying-little-sister-that's-not-so-annoying-anymore • FC: Julia Adamenko • Taeralsahfer
    • Jessica "Jess" Belle Andrews • 18 • The troublemaker • FC • Maluma
    • Dorothy Fowler • 17 • The mom • FC • Shadowsinger
    • Charlie Clyde Miller • 17 • rol binnen groep • FC • Wheeler
    • Scott William Coleman • 19 • The stoner • Lucky Blue Smith • Sombre
    • Daniel Christopher Smith • 18 • The drama-king • FC • Solmeron
    • Joseph Cook • 19 • The slut • FC • Blinder

In te vullen
    • Naam:
    • Leeftijd: [minimaal 17, maximaal 19]
    • Rol binnen de groep:
    • Innerlijk:
    • Uiterlijk:
    • Geschiedenis:
    • Relaties:
    • Extra:

EXTRA INFO

• Marclsfield is een verzonnen, klein, dorpje in Michigan, Amerika. Er is weinig te doen, gezien het vooral leeft van de landbouw. De spannendste plekken zijn het wassalon, waar een snoep- en soda-automaat staan, de boerderij van oude Bill Williams waar je appels kunt stelen en achter de schuur kunt vrijen -
    omdat die knar je toch nooit inhaalt en de tribunes bij het sportplein.
    • De favoriete hang-out plek van onze jongeren is de oude schuur van de Clover zusjes. Sfeerbeeld 1 en 2. Er is een pingpongtafel, kerstverlichting in overvloed, een koelkast met drankjes en er staan sofa's met dekentjes waarop gerelaxed kan worden met muziek van de platenspeler.
    • Ik heb een story gemaakt met wat foto's van typische jaren '70 dingen.

Regels

• De huisregels van Quizlet gelden zijn hier van toepassing.
    • Minimum 250 woorden per post.
    • Ruzies IC, niet OOC.
    • 16+ is toegestaan, wel even aangegeven.
    • Maximaal 1 rol per persoon
    • Nieuwe topics worden aangemaakt door Taeralsahfer of Rasalghul, tenzij anders afgesproken
    • Naamsveranderingen graag doorgeven aan TS.
    • Houdt er rekening mee dat het RPG zich in de jaren 1970 afspeelt, en heel wat dingen anders waren dan nu.

Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

CHARLIE CLYDE MILLER

Tough Cookie || playing beerpong with Jess || Voice

Onze beer pong kampioene schudde lachend haar hoofd. 'Nou nou, blijkbaar heb ik competitie,' zei ze duidelijk niet onder de indruk van mijn megageweldige worp. Toch wist ze met enkele slokken het rode bekertje helemaal achterover te slaan wat me breed deed grijnzen waarna ik haar alweer vroeg wat ik zou winnen. 'Wat wil je darling?' vroeg ze me uitdagend terug gevolgd door een snelle knipoog waarna ik haar even bedenkelijk aankeek. Ik snapte nooit echt waarom mensen knipoogden, of er zat een vuiltje in haar oog dat kon ook. "Hmmm" begon ik bedenkelijk. "Je moeder maakt altijd van die heerlijke cake" zei ik dromerig. Jess nam het balletje nu en gooide deze met een sierlijk boogje, echter stuiterde deze op de rand , waardoor het niet eens in de buurt kwam van mijn bekers. "Oh en natuurlijk wil ik ook die geweldige titel van beer pong kampioen." grijnsde ik uitdagend en dat leek meer dan genoeg te zijn voor Jess 'Oké, kijk en leer van de kampioen.' zei ze plagend terug waarna ze het witte balletje nam. Ik was erg geconcentreerd op de dame en schrok dan ook op doen Daniel plots naast me kwam te staan. 'Hi,' Ik keek op naar de jongen en nog geen seconde later gooide ik een plets waardoor ik ook terug keek naar de bekertjes waar een de rechterachterhoek inderdaad een balletje zat te drijven. 'Je ziet er goed uit vanavond,' Mijn bruine kijkers gleden weer naar Daniel waarna een glimlachje om mijn lippen krulde. "Eh thanks, jij ook Danny" zei ik met een klein lachje waarna ik de rode cub van de pingpong tafel plukte en er het balletje uitviste om deze in een cup met water te dumpen. 'Drink up buttercup!' Riep Jess met een brede grijns rond haar volle lippen waardoor ik mijn tong even naar haar uitstak en ik de beker ook tegen mijn lippen zette om deze in gulzige slokken binnen te kiepen. 'En jij natuurlijk ook, maar ik denk niet dat er een dag is dat je er niet goed uitziet.' Zei Daniel vervolgens tegen Jess , tja mijn Hawaishirt viel waarschijnlijk eerder op bij de jongen. 'Well thank you mister charming, je bent zelf ook niet zo slecht.' knipoogde Jess vervolgens ook weer terug naar Daniel. Ik snap nog steeds het knipogen niet, ondanks dat Joey het me wel al tien keer had uitgelegd ah ja.
    "Yo Daniel, doe je mee met beerpong? ik probeer Jess te verslaan." grijnsde ik waarna ik het witte pingpong balletje weer nam en even naar de jongen naast me keek. " De titel Beer pong kampioen zou nog goed bij me staan niet." lachte ik waarna ik het balletje richting de rode bekertjes gooide, maar helaas voor mij viel deze er niet buiten. "Aah.. verdomde balletjes"

I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

DOROTHY FOWLER
    senior || seventeen || with jo || outfit (no sunglasses)

Er gaat geen week voorbij zonder dat er een feestje gegeven wordt, en deze keer is het bij Luce en Haylee. Het soort voor wat geruststelling, want als iemand van de groep compleet dronken wordt, kunnen ze in elk geval hier slapen. Maar mezelf kennende, zal ik alsnog wel de boel enigszins in de gaten houden.
          Mijn blik glijdt naar Luce, die wankelend van het biervat naar de bank loopt. God, het is maar goed dat die hier woont. Voor ik er echter verder over na kan denken, word ik afgeleid door Jo.
          "Dot, is dat een ladder in je panty? Of is het toch de stairway to Heaven? Ohhh, die was zelfs voor mijn doen geniaal."
          Lachend schud ik mijn hoofd, waarna ik hem in zijn zij prik. "Helaas draag ik geen panty, Jojo, maar voor deze keer zal ik het door de vingers zien. Nog zes te gaan." Joseph en ik hebben weddenschap dat ik met hem op een date ga, als hij mij honderd openingszinnen weet te vertellen. Het is begonnen toen ik hem ooit eens zei dat er nooit honderd bestaan, Jo wilde het tegendeel bewijzen. "Niet weer verpesten bij nummer 99 zoals vorige keer."
          "Hoeveel personen heb je al verteld over het gevaar van alcohol? Of deel je vanavond alleen maar condooms en eten uit?"
          "Oh, houd toch je mond," mompel ik. "Je weet prima dat ik niks tegen alcohol heb, ik zie het gewoon niet zitten wanneer mensen met hun dronken hoofd naar huis moeten rijden." Het was niet voor niks dat ik mezelf vaak aanbood om de bob te zijn. "En condooms hmm? Als je wat nodig hebt geef je maar een gil. Het liefst voordat je ergens aan begint, ik wil nergens op inlopen." Mijn gezicht betrekt bij het idee alleen al. Ik sla mijn arm rond Jo's schouder en kijk de ruimte rond. "Heb je al een slachtoffer gevonden, iemand bij wie ik een goed woordje voor je moet doen?" In plaats van op een meisje, valt mijn blik echter op Michael, een jongen uit het football team, en tevens mijn ex. Een beetje onhandig probeer ik mezelf achter Jo's rug te verstoppen.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

JOSEPH COOK

The Slut // 19 // @ Clovers Barn — Biertank // & Dorothy Fowler

'Helaas draag ik geen panty, Jojo,' Joseph kijkt opzichtig naar haar benen. '— maar voor deze keer zal ik het door de vingers zien. Nog zes te gaan.'
          Joseph voelt zijn mondhoeken in hun gebruikelijke grijns omhoog glijden — honderd openingszinnen was ontzettend gemakkelijk, die date was al binnen. Dorothy had moeten weten dat hij ervaring heeft en ze zou verliezen. Misschien hád ze dat wel geweten en wil ze stiekem een date — ergens wel logisch.
          'Niet weer verpesten bij nummer 99 zoals vorige keer.'
          Joseph kan het niet laten om zijn kijkers heen en weer te laten rollen — alsof hij een date met een meisje zou verpesten. Hell no.
          'Oh, houd toch je mond — je weet prima dat ik niks tegen alcohol heb, ik zie het gewoon niet zitten wanneer mensen met hun dronken hoofd naar huis moeten rijden. En condooms, hm? Als je wat nodig hebt, geef je maar een gil. Het liefst voordat je ergens aan begint, ik wil nergens op inlopen.'
          Nadat hij lachend een slok bier heeft genomen, kijkt Joseph omlaag — waarbij hij niet kan laten een blik op de voorzijde van haar truitje te werpen. Geen decoleté, maar dat betekende niet dat er niets te zien was. Hij is en blijft een man en daar mag hij van genieten, niet waar?
          'Heb je al een slachtoffer gevonden — iemand bij wie ik een goed woordje voor je moet doen?'
          Nadenkend glijden Josephs kijkers over de ruimte, samen met Dorothy. Natuurlijk heeft hij de aanwezige personen (en dan voornamelijk jongedames) al aan een nauwkeurige inspectie onderworpen en hij was tot de conclusie gekomen dat er meerdere kandidaten zijn. Voordat hij antwoord kan geven, voelt hij echter Dorothy's arm van zijn schouder verdwijnen en ziet hij haar achter zijn rug duiken. Grinnikend weet hij haar ex aan de andere kamer zijde op te merken, die haar maar niet met rust kan laten.
          'Dot. Dot. Waarom zoen je niet gewoon met een andere jongen vanavond? Dan ziet hij dat je hem niet meer wil. Ik bied me wel aan als de vrijwilliger — stop maar met aandringen, ik doe het graag.'
          Joseph kijkt omhoog en ziet tot zijn schrik dat Dorothy's ex op hen af komt. Haastig draait hij zich om en maakt een wapperend gebaar met zijn handen, terwijl hij zachtjes lacht.
          'Oh God, Dot — hij komt hierheen.'

•

Daniel Christopher Smith

Drama-king | 18 Years | Wit Jess and Charlie

"Eh thanks, jij ook Danny" zei Charlie nadat Daniel hem had gecomplimenteerd op zijn uiterlijk, Daniel had echter wel het idee dat het in het geval van Charlie misschien meer beleefdheid was dan dat hij het echt meende. Tenminste, Charlie zijn hoofd leek momenteel iets meer bij de ping pong balletjes en de bekertjes bier te zijn dan dat hij echt naar Daniel aan het kijken was. Zo belande één van deze ping pong balletjes ook al vrij snel in één van Charlie zijn bekertjes. 'Drink up buttercup!' riep Jess, kort grinnikte Daniel terwijl hij zijn blik tussen de twee door liet gaan. Hierna draaide Daniel zich naar Jess toe, om haar natuurlijk ook nog even te complimenteren op haar outfit, want haar schoonheid was niet te missen. 'Well thank you mister charming, je bent zelf ook niet zo slecht.' zei Jess vervolgens, waarna er een kleine grijns op Daniel zijn lippen ontstond. 'Weet ik,' zei hij waarna hij speels naar Jess knipoogde.
    Hierna had Daniel zijn blik weer even door de ruimte laten glijden, maar zijn moment om de andere aanwezigen te bestuderen werd al snel verbroken door Charlie die weer tegen hem sprak. "Yo Daniel, doe je mee met beerpong? ik probeer Jess te verslaan." zei de jongen, een lach rolde over Daniel zijn lippen. " De titel Beer pong kampioen zou nog goed bij me staan niet." voegde Charlie nog aan zijn vorige woorden toe. Daniel schudde lachend zijn hoofd. 'Oh ja hij zou je beeldig staan,' zei Daniel. 'Maar ik weet niet zo zeker of je mij echt kan gebruiken als je Jess wil verslaan.' Daniel zijn ogen volgden vervolgens het balletje wat Charlie naar Jess haar kant gooide en waarmee Charlie mistte. "Aah.. verdomde balletjes" zei Charlie, wat er opnieuw voor zorgde dat er een lach over Daniel zijn lippen rolde. 'Alhoewel, misschien is slecht plus slecht wel goed,' plaagde Daniel Charlie.

I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

DOROTHY FOWLER

Het was me zeker niet ontgaan dat Joseph een blik op mijn voorgevel werpt. God, wat ben ik op dat moment blij dat ik geen shirtje met een lage hals draag. Een harde por in zijn zij volgt.
          "Verdomme, Jojo," brom ik met lichtelijk rode wangen. "Daar zitten mijn ogen niet hoor, en anders moet je toch echt even bij de opticien langs gaan."
          Niet veel later begin ik over Jo's slachtoffer van die avond, maar voor ik kan gokken wie het is, spot ik mijn ex, waarop ik me snel verschuil achter Jo's rug. Het was al een tijd uit met Michael, maar hij leek de hint maar niet te snappen dat ik niet meer geïnteresseerd ben. Meerdere malen. Het begint frustrerend te worden en wanneer ik hem nu zie, ren ik het liefst weg. Aan Joseph's schuddende rug te zien, vindt hij het echter maar al te hilarisch.
          "Dot. Dot. Waarom zoen je niet gewoon met een andere jongen vanavond? Dan ziet hij dat je hem niet meer wil. Ik bied me wel aan als de vrijwilliger, stop maar met aandringen, ik doe het graag."
          Mijn mond valt haast een stukje open en ik geef Jo een klap op zijn achterhoofd. Ik kan zeker niet ontkennen dat Jo aantrekkelijk is, maar hij heeft waarschijnlijk ook meer meisjes gezoend dan iedereen hier in deze ruimte bij elkaar op hun handen kan tellen. Ik heb geen zin om slechts een naam, of zelfs nummer, op een lange lijst te worden. "In je dromen misschien, Jojo." Ik zucht even. "En het zal me niet verbazen als hij de hint dan alsnog niet snapt."
          Plots draait hij zich om, en hij lijkt nog meer geamuseerd dan eerst. Not good. "Oh God, Dot, hij komt hierheen."
          "Oh, nah-ah." Ik grijp Jo's hand vast, en trek hem snel mee. De deur naar de achtertuin is gelukkig dichtbij, waar ik ons dan ook heen leid. "Als dit vanavond zo doorgaat kan ik alcohol vanavond wel gebruiken," mompel ik, waarna ik op kan naar Jo. "Laat me alsjeblieft niet in de steek als hij er aankomt, okay?" Ik zet een pruilmondje op. "Wie weet geef ik je dan wel een kus."

JOSEPH COOK

The Slut // 19 // @ Clovers Barn — Biertank > Outside // & Dorothy

Joseph kan het niet laten om te lachen na de klap op zijn achterhoofd. Toegegeven — zijn voorstel was niet bepaald netjes, maar niettemin gemeend omdat Dot simpelweg een mooie verschijning is om te zien.
          Wanneer Joseph mede weet te delen dat Michael nu op weg is naar hen, weet hij Dots angst op te merken in haar kijkers.
          'Oh, nah—ah.'
          Joseph wil haar geruststellen door te vertellen dat hij hem weg zal sturen, maar voordat hij daar de kans toe krijgt wordt hij meegetrokken door Dot. Hemel — voor zo'n klein meisje heeft ze meer kracht dan hij ooit heeft gedacht. Pruttelend wordt hij achter haar aan mee gesleurd door de menigte binnen, totdat ze uiteindelijk buiten komen te staan.
          'Als dit vanavond zo door gaat, kan ik alcohol vanavond wel gebruiken. Laat me alsjeblieft niet in de steek als hij eraan komt, okay? Wie weet geef ik je dan wel een kus.'
          Joseph had op het punt gestaan om haar vraag beleefd af te wijzen, aangezien hij simpelweg nooit goed is binnen confrontaties en ruzies. Desalniettemin, de belofte van een kus laat hem nu van mening veranderen — dit aanbod is te mooi om te laten schieten.
          'Deal, Dotster. Maar — ik neem geen genoegen met een kus op m'n wang. Dat je het even weet.'
          Joseph laat een jongensachtige grijns zien — dat werkt altijd bij meisjes. Dan zou hij Dot mogen kussen vóór hun weddenschap officieel is afgelopen, iets wat hij van te voren nooit had durven dromen.
          Plotseling wordt de muziek luider — de deur van de schuur wordt geopend, waarna het hoofd van Michael naar buiten wordt gestoken, zoekend kijkend. Joseph reageert direct instinctief — hij slaat zijn linkse arm om Dots middel en trekt haar ietwat ruw tegen zich aan, terwijl hij zijn rechtse hand op haar wang plaatst met een voorzichtigheid die in compleet contrast staat met daarvoor. Met zijn gezicht slechts enkele centimeters van Dots gezicht af verwijderd, richten Josephs kijkers zich verstoord omhoog.
          'Yo, gast — niet cool.'
          Michaels hoofd wordt rood totdat Joseph bang is dat hij gaat ontploffen en verdwijnt dan weer naar binnen, waarna Joseph Dot direct los laat.
          'Ik zou bij toneel moeten,' gromt hij zachtjes.
          Joseph schopt met zijn voet tegen een losse kluit aarde aan op de grond, waarna hij met een voorzichtige glimlach omhoog kijkt.

The only way to deal with an unfree world
    ——— is to become so absolutely free
    that your existence is an act of rebellion.

•

17 | Not-so-annoying-little-sister | party | Scott & Haylee | outfit (middle)

"God bless America," met meer moeite dan het me zou moeten kosten weet ik mijn blik, die overigens behoorlijk troebel is, op de deur te richten. Ik kan niet anders dan luidop lachen als ik de vorm van Scottie - vanwege mijn wazige zicht had ik even getwijfeld of het nu Charlie of Scott was, maar de attitude zegt me meer dan het uiterlijk- in het deurgat opmerk.
    "Luce, nu al heen?" vraagt de jongeman terwijl hij ongeveer rechtover me gaat zitten. Het is niet geheel vlak voor me, maar toch zeker vijf. Ja, vijf voor me klinkt goed. Ik bijt een keer op mijn onderlip terwijl ik Scott een ondeugende blik schenk en verder enkel kan grinniken om zijn opmerking. Het punt is dat het na drie biertjes inderdaad een goed idee had geleken om het tegen Burt en zijn makkers op te nemen met die trechter. Nu lijkt het een geweldig idee.
    "Luce, weet je vader dat je een kort rokje aan hebt" Mijn ogen volgen zijn vinger, waarbij mijn hoofd iets te gewillig mee gaat en ik eerder naar mijn schoenen kijk dan naar mijn benen. Met een glimlach probeer ik de afstand tussen mijn knie en zoom te meten, met gebruik van mijn duim en wijsvinger. Mijn glimlach wordt enkel breder als ik merk dat mijn vingers hiervoor niet lang genoeg zijn.
    "Het is niet mijn schuld dat ik korte vingers heb," antwoord ik, wat in mijn benevelde staat een perfecte verklaring geeft voor de lengte van mijn jurk. Als ik op kijk, en vervolgens mijn haren voor mijn ogen vandaan gehaald heb, verandert mijn glimlach in een pruil als ik merk hoe mijn zusje al een plekje op zijn schoot veroverd heeft.
    “Van sommige dingen is het maar beter dat een vader die niet weet,” deelt ze mee.
    "Hmm," beaam ik terwijl ik langzaam een poging onderneem volledig rechtop te gaan zitten. "Zeker die van ons niet. Hij stuurt me zo het klooster in, en dan moeten jullie het alleen met Haylee doen." De dubbele betekenis achter die woorden, die ik helemaal niet bedoeld had, doet me lachen zodra ik in de gaten krijg wat ik gezegd heb. Wanneer ik klaar ben met lachen zet ik mijn handen naast me neer, om mezelf op die manier wat meer steun te bieden terwijl ik opnieuw recht ga staan.
    Nog steeds wat wiebelig, al gaat het beter zonder schoenen, overbrug ik de afstand tussen het plekje waar ik net zat en de schoot van Scott. Het is maar goed dat zowel Haylee als ik niet de breedsten zijn, waardoor er net genoeg plek is voor ons beiden. Ik laat mijn hoofd op de schouder van mijn maatje zakken en sluit mijn ogen.
    "Hij weet ook niet dat we een feestje geven, of dat jij wiet rookt in zijn schuur. Maar ik ga het niet vertellen als jij dat ook niet doet," fluister ik hem grijnzend toe.

[ bericht aangepast op 21 maart 2018 - 20:01 ]

Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

DOROTHY FOWLER

Ik had moeten weten dat het woord 'kus' Jo's van gedachten zou doen veranderen. De blik in zijn ogen laat duidelijk weten dat zijn interesse gewekt is, wat mij met mijn ogen laat rolen.
          "Deal, Dotster. Maar, ik neem geen genoegen met een kus op m'n wang. Dat je het even weet." De grijns op zijn gezicht geeft me de neiging hem weer een klap op zijn achterhoofd te geven.
          "Prima," zucht ik. Er zijn tenslotte meer dan genoeg plekken waar je iemand een kus kan geven die niet de mond of de wang zijn. Niet dat ik dat hardop ga uitspreken, want ik kan zelf ook wel bedenken met wat voor schunnige opmerking Joseph dan komt.
          De muziek wordt luider, maar voor ik opzij kan kijken, drukt Jo mij plots tegen zich aan, waardoor ik van schrik een zacht kreetje slaak. Met zijn vrije hand op mijn wang brengt hij zijn gezicht dichterbij de mijne, terwijl mijn ogen groter worden. Wat is hij in godsnaam van plan?
          Plots kijkt Jo weer op, richting de deur. "Yo gast, niet cool."
          Ik kijk opzij en zie Michael staan, die een rood hoofd heeft en niet al te blij kijkt. Mijn wangen worden lichtelijk rood en ik voel me haast alsof Michael ons naakt in bed betrapt heeft, in plaats van zogenaamd bijna kussend. Het lijkt eeuwen te duren voordat Michael eindelijk weer naar binnen verdwijnt, waarop Jo me gelijkt loslaat.
          "Ik zou bij toneel moeten," bromt hij, waarna hij naar me glimlacht.
          Ik ben nog steeds wat verbijsterd. Toen ik Jo vroeg om niet weg te gaan, had ik niet bepaald in gedachten dat hij voor Michael's neus zou doen dat hij op het punt stond om mij te zoenen. Ergens frustreerde het me, want binnen nu en tien minuten zou waarschijnlijk het gehele feestje er vanaf weten en nu lijk ik een van de zovele meisjes die voor Jo's charmes gevallen is.
          "Dat was alleen niet echt bepaald subtiel," zucht ik. "Ik had meer in gedachten dat je zeg maar niet weg zou gaan, niet..." Ik maak een vaag gebaar met mijn handen. "Wat dat daar zonet ook moge zijn. Maar goed, het heeft gewerkt, dus dank je daarvoor. Ik hoop alleen dat hij je zometeen niet gaat slaan. Hij heeft die neiging nogal." Lichtelijk ongemakkelijk wrijf ik over mijn arm, waarna ik op kijk naar Jo. "Goed, de kus." Ik ga lichtelijk op mijn tenen staan en druk een kus op het puntje van zijn neus. Mijn lippen krullen geamuseerd iets omhoog. "Dat was niet op de wang."

Scott William Coleman

at the barn of the Clover's - TOP&JEANS- a little high

'Luce, weet je vader dat je een kort rokje aan hebt?' vroeg ik terwijl ik met mijn joint naar haar rok wees. Grinnikend keek Lucy me met wazige ogen aan, ze was echt al heftig aangeschoten, maar dat maakt het alleen maar leuk. Lucy's ogen gingen naar haar benen, - dacht ik tenminste - waarna ze met haar vingers probeerde de afstand tussen haar rok en haar knie te meten. Haar vingers waren niet lang genoeg en het was overduidelijk dat het een erg kort rokje was.
          'Het is niet mijn schuld dat ik korte vingers heb,' sprak ze een beetje onduidelijk waardoor ik begon te lachen. Een glimlach verschijnt op mijn gezicht als ik zie dat Lucy's prachtige zus de ruimte binnen komt lopen. Haylee liep onze kant op en plofte naast me neer op de bank.
          'Wat lief dat ik een hijs mag,' sprak Haylee plagerig waarna ze mijn joint tussen mijn vingers haalde en op mijn schoot klom. Gelukkig woog Haylee bijna niks, ze mocht altijd mijn schoot warm houden zo lang ze niet meer dan 70 kilo woog. Tevreden nam Haylee een hijs, waarna ik hem weer terug nam en ook een hijs nam. De rook blies ik uit in Haylee's gezicht terwijl ik haar een speelse knipoog gaf.
          'Van sommige dingen is het maar beter dat een vader die niet weet,' meende Haylee. Toestemmend knikte ik en ik zag dat Lucy het er ook mee eens was. Lucy leunde voorover en klom ook bij mij opschoot, waardoor ik nu toch wel een beetje geplet werd. Gelukkig waren beide dames niet erg breed en wogen ze ook niet heel veel, Lucy nog minder dan Haylee.
          'Hij weet ook niet dat we een feestje geven, of dat jij wiet rookt in zijn schuur. Maar ik ga het niet vertellen als jij dat ook niet doet,' sprak Lucy terwijl ze haar hoofd op mijn schouder liet zakken. 'Zeg dat wel,' zei ik terwijl ik weer een hijs nam en de joint weer aan Haylee gaf. De rook ging via mijn mond terug mijn neus in, waarna ik het weer uit blies. De hand waar ik eerst de joint in had liet ik rusten op Haylee's been en mijn duim ging een beetje heen en weer. Deze feestjes had ik heel erg gemist.

with Lucy and Haylee

[ bericht aangepast op 18 maart 2018 - 18:22 ]

- thank you for existing -

JOSEPH COOK

The Slut // 19 // @ Clovers Barn — Outside // & Dorothy

Dot heeft vrijwel altijd een scherp antwoord klaar staan richting Joseph, maar voor nu blijft het stil — waardoor hij zijn wenkbrauwen even samen knijpt. Wellicht is zijn actie te voorbarig gegaan?
          'Dat was alleen niet echt bepaald subtiel. Ik had meer in gedachten dat je zeg maar, niet weg zou gaan — niet. . . Wat dat daar zonet ook moge zijn. Maar goed, het heeft gewerkt dus dank je daarvoor. Ik hoop alleen dat hij je zo meteen niet gaat slaan, hij heeft die neiging nogal.'
          Joseph voelt zijn wenkbrauwen dieper omlaag glijden in een diepe frons. Waarom is Dot niet blij dat Michael is weggegaan? Zojuist was ze zenuwachtig, alsof het erg is dat het leek alsof ze gingen zoenen.
          'Goed, de kus.'
          Joseph is zo diep verzonken in zijn gedachten over Dots vreemde gedrag, dat hij de kus op zijn neus voelt als ze meer plat op haar voeten staat. Fronsend wrijft hij even over zijn neus heen en weer.
          'Dat was niet op de wang.'
          Joseph kan het niet laten om zijn kijkers in hun kassen re laten rollen. Alhoewel hij het had kunnen verwachten, hoopte hij toch op wat heel anders — hij zou iemand anders moeten gaan zoeken voor een échte kus.
          'Michael snapt het nu wel, toch? Waarom is het dan erg dat het net leek alsof we bijna zoenden?'
          Joseph kan er simpelweg niet over uit en dat zorgt voor erg veel frustratie — hij was nooit ofte nimmer de slimste van de klas, maar meisjes begreep hij meestal wel (ten minste, dat hoopt hij).
          Joseph slaat geïrriteerd zijn armen over elkaar en kijkt star voor zich uit — grotendeels de houding die hij vaak aannam bij een vraag in het klaslokaal waardoor hij aangaf na te denken.
          'Ik ben best wel oké om mee te zoenen, hoor.'

•

DOROTHY FOWLER

"Michael snapt het nu wel, toch? Waarom is het dan erg dat het net leek alsof we bijna zoenden?" Joseph is duidelijk geïrriteerd en met een zachte zucht kijk ik neer op mijn schoenen. "Ik ben best wel oké om mee te zoenen, hoor."
          Ik had van te voren niet bepaald verwacht dat ik dit gesprek zou voeren op het feest en ik voel me er niet echt beter om. Vermoeid wrijf ik over mij slapen. "Geruchten, Jojo, je weet hoe tieners zijn, toch? Ik zou niet willen dat geen enkel meisje je straks nog wilt kussen, omdat ze denken dat je mij date," grap ik. "Ik wil niet je ergste nachtmerrie tot leven laten komen." Plagend por ik hem in zijn buik. "En als ik de geruchten moeten geloven, dan kan je inderdaad goed zoenen. En ik geloof dat ook zeker. Maar jij en ik weten allebei dat de lijst met meisjes die jij gezoend hebt behoorlijk lang is." Daarbij heeft hij met zowel Lucy en Haylee gezoend en het zou me niet verbazen als hij het ook gedaan heeft met Jess. "En eh, ik wil gewoon niet nog een willekeurige naam of nummer op iemand's lijst zijn." Mijn wangen worden lichtelijk rood en het wordt verleiding om toch iets van alcohol in mijn drankje te schenken. "Sorry. Anders zou ik je zeker wel zoenen, don't feel offended please?" Ik kijk hem verontschuldigend aan, waarna ik mijn armen om zijn middel sla. "Maar ik zou wel graag met je willen dansen, als jij dat ook wilt?"

JOSEPH COOK

The Slut // 19 // @ Clovers Barn — Outside // & Dorothy

'Geruchten, Jojo — je weet hoe tieners zijn, toch? Ik zou niet willen dat geen enkel meisje je straks nog wil kussen, omdat ze denken dat je mij date. Ik wil niet je ergste nachtmerrie tot leven laten komen. En als ik de geruchten moet geloven, dan kan je inderdaad goed zoenen. En dat geloof ik ook zeker. Maar jij en ik weten allebei dat de lijst met meisjes die jij gezoend hebt behoorlijk lang is. En, eh — ik wil gewoon niet nog een willekeurige naam of nummer op iemands lijst zijn.'
          Joseph voelt zich alsof alle lucht zojuist woest uit zijn longen is geslagen. Denken alle meisjes waar hij mee heeft gezoend in het verleden zo over hem? Waarom heeft niemand dit ooit tegen hem verteld?
          'Sorry. Anders zou ik je zeker wel zoenen, don't feel offended please?'
          Joseph voelt hoe Dots armen om zijn middel worden geslagen, warm en zacht. Ondanks dat draaien zijn gedachten overuren en heeft hij een verwarde blik, waardoor zijn gevoelens duidelijk worden.
          'Maar ik zou wel graag met je willen dansen, als jij dat ook wil?'
          Joseph dwingt zichzelf om te glimlachen — een kleinere versie van normaal. Uiteindelijk weet hij even te knipperen en zich te richten op Dot voor hem. Natuurlijk wilde Dot geen naam op zijn fictieve lijstje worden, dat is echt niet gek. Ze verdiende een goede relatie — ze noemen hem niet voor niets the slut.
          Voorzichtig plaatst hij zijn armen over haar schouders en losjes in haar nek, plotseling bang dat alles wat hij doet een gerucht kan veroorzaken over Dot. Zuchtend legt hij zijn kin op haar hoofd en kijkt de nacht in.
          'Dansen is goed, Dot.'
          Joseph wil nog honderdduizend andere dingen zeggen, maar slikt ze in. Zachtjes beweegt hij hun lichamen op en neer op de muziek van in de schuur, waarna hij zichzelf ietwat terug trekt en vragend naar haar kijkt.
          'Ik heb geen échte lijst, dat weet je toch wel hè? Ik zoen wel met meisjes — maar dat betekent niet dat ik niet om ze geef.'

•

——————————————————————————

——————————————————————————

Haylee Caliope Clover

”"Buckle up, buttercup
    You just flipped my Bitch switch."”

• Eighteen • Clover-sister • Scott & Lucy •

”Hmm,” beaamd Luce mijn woorden terwijl Scott instemmend lijkt te knikken. De dronken toestand waar mijn jongere zusje zich in bevond liet me zachtjes grinniken terwijl mijn poelen haar oplettend in de gaten hielden. Misschien was ik nog iets te nuchter op het gebied van alcohol, de hijs van de joint nam echter langzaam een grip op me en dat gaf me precies het juiste gevoel. “ Zeker die van ons niet. Hij stuurt me zo het klooster in, en dan moeten jullie het alleen met Haylee doen.” Net op tijd weet ik de kring aan rook uit te blazen zodat ik voorkom er met een lach in te stikken. De dubbele ondertoon in Luce haar woorden was me allesbehalve ontgaan. “Nu ja, laten we dat maar niet doen,”grinnik ik daarom zacht. Al wankelend laat de blondine zich vervolgens op haar voeten neerkomen en strompelt ze nog net niet deze kant op, zodat ook Luce zich bij Scott op schoot kan nestelen. Het was niet gauw dat ik mijn zusje schattig noemde, want dat was maar met vlagen, maar haar benevelde situatie was dat op dit moment toch echt wel te noemen.
          ”Hij weet ook niet dat we een feestje geven, of dat jij wiet rookt in zijn schuur. Maar ik ga het niet vertellen als jij dat ook niet doet,” brabbelt ze vervolgens verder, terwijl ik op mijn beurt de joint terug aanneem van Scott en er op mijn manier weer een goeie hijs van neem. “Zeg dat wel,” reageert Scott. “Ik denk dat niemand iets zal verklappen, daar zijn onze feestjes veels te leuk voor,”prevel ik zacht en geniet stilletjes van de zachte streling van Scott’s vingers op mijn bovenbeen terwijl ik nog een nieuwe hijs neem van de joint, alvorens hem terug te geven aan Scott. “Hey kleintje, wil je ook?” Grijnzend blaas ik subtiel wat rook naar Lucy toe en grinnik zacht als deze langs haar gezicht afglijdt.

[crappy post, sorry. Mijn inspiratie werkte even niet mee.]

[ bericht aangepast op 20 maart 2018 - 19:21 ]

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Jessica "Jess" Belle Andrews
    18 • The troublemaker • Outfit • Playing beerpong with Charlie

Charlie stak zijn tong naar me uit en ik lach geamuseerd, toekijkend hoe hij met gulzige slokken de beker leeg dronk. 'Weet ik,' zegt Daniel ondertussen met een speelse knipoog, waardoor ik even grinnik. "Yo Daniel, doe je mee met beerpong? ik probeer Jess te verslaan. De titel Beer pong kampioen zou nog goed bij me staan niet." lachte Charlie en ik haal mijn wenkbrauw wat op, een lichte grijns nog altijd op mijn lippen. Nou, als hij zo graag die titel wil moet hij zeker niet met Daniel samenwerken. Niks persoonlijks. 'Oh ja hij zou je beeldig staan,' zei Daniel. 'Maar ik weet niet zo zeker of je mij echt kan gebruiken als je Jess wil verslaan.' Ik lach en haal lichtjes mijn schouders op. 'True, je hebt nou eenmaal de hand-oog coördinatie van een onderontwikkelde goudvis,' zeg ik en grijns dan speels. 'No offence.'
    Ik kijk weer naar Charlie waarna hij het balletje richting de rode bekertjes gooide, maar hij mist. 'Aah.. verdomde balletjes" Ik lach even en pak het balletje dat op de grond is gestuiterd. 'Arme jongen, watch this.' zeg ik en draai me dan om, zodat mijn rug richting de tafel staat. Oké, dit moest puur geluk zijn mocht het lukken maar dat zeg ik niet. Met een simpel boogje gooi ik het balletje over mijn schouder, waarna ik op mijn tenen weer omdraai. Ik lach hard als het balletje op wonderbaarlijke wijze in een van de bekertjes is beland. 'Nou boys, ik denk dat ik jullie samen wel aan kan.' grijns ik.

El Diablo.

17 | Not-so-annoying-little-sister | party | Scott & Haylee | outfit (middle)

"Zeg dat wel," is het antwoord van Scott.
    "Zeg dat wel," herhaal ik, al heb ik niet volledig door wat hij daar precies mee mag bedoelen. Ik verberg mijn gezicht in zijn hals, genietend van het feit dat zijn huid koeler aanvoelt dan die van mij.
    Het begint me duidelijk te worden dat ik aan het indommelen was wanneer ik wakker schrik bij het herkennen van Haylee's koosnaampje voor me. Een beetje verwilderd kijk ik haar aan terwijl ik probeer te achterhalen waarom ik precies bijna in slaap gevallen was. Op de achtergrond hoor ik de aanstekelijke bulderlach van Burke. Juist. Bierchug. Een giechel rolt over mijn lippen bij dat besef, waardoor ik een zoete, herkenbare geur inadem. Automatisch glijden mijn ogen naar de bron ervan; de joint in Haylee's vingers - wacht... Net had ze er één toch? Ongemerkt glipt mijn tong tussen mijn lippen terwijl ik mijn volledige aandacht focus op het lokaliseren van het spul.
    "Aha!" breng ik uit, wijzend naar de hand van Scott, waarin de joint zich nu bevindt. Ondertussen is de vraag die Haylee me net stelde tot me doorgedrongen; wil je ook?
    "Liquor before beer; you're in the clear. Beer before liquor, never sicker," herhaal ik het zinnetje dat Billy me geleerd had toen het nog dik aan was tussen ons. Ik probeer op mijn vingers te tellen of ik nou wel al bier gehad heb of niet tot ik mezelf erop betrap hoe dom ik bezig ben. "Wiet is geen likeur," mompel ik per ongeluk luidop, gevolgd door alweer een grinnik waarop ik mijn zusje met een ietwat schele blik aankijk. "Ik hoef geen bier," besluit ik vervolgens luidop. "Hé, ik ruik wiet," spreek ik de eerstvolgende gedachte die in me opkomt luidop uit.
    Ik laat mijn blik tussen Haylee en Scott glijden, om tot de vaststelling te komen dat Scott inderdaad een joint tussen de vingers heeft. "Mhm," beaam ik mijn eigen gedachten. Ik leg mijn handen op mijn bovenbenen en begin er wat op te trommelen.
    "Wanneer gaan jullie nou eindelijk eens van de grond?" flap ik er dan uit, als ik opmerk waar Scott z'n andere hand heeft gelaten.