Haai!
Volgens mij zegt de titel genoeg. Ja, toch? Ja, vast wel.
Zo nee, lees hem nog eens, ontleed hem op grammaticaal vlak en probeer hem te snappen.
Oké, sorry voor mijn gelul.
Ik was de laatste. Wie heeft zin om mij een complimentje te geven?
- Home
- Forum
- Forum spelletjes
- Geef een complimentje aan de persoon boven je - 18
Geef een complimentje aan de persoon boven je - 18 - Forum spelletjes
-
21 feb 2018 - 23:431 maart 2018 - 21:59
Saloon schreef:
(...)
Ik vind jou tof, alleen al omdat jij ook een Groninger bent, haha ;x
En je username is gaaf!
Hooo! Ik was te laat.
Maar voor plunkett;
Jouw signature is leuk ^^Not all treasure is silver and gold, mate.
1 maart 2018 - 21:59Je lijkt me hartstikke aardig en je profiel is kei mooi! (:
1 maart 2018 - 22:01Aaaaaah Freddy!!! Ik vind je een heel veelzijdig mens want je bent echt super knap, maar ook zo creatief. Tsss. The jealousy. Ly though
Heaven is a place that we all have
1 maart 2018 - 22:08Ach, lieve ads. Je was zo plots hier op Q, maar nu kan ik je onmogelijk wegdenken. Je verspreidt hier zooooveel liefde, pls don't ever stop that
<3Moonlight drowns out all but the brightest stars. - Tolkien
1 maart 2018 - 22:15Ik vind je sig heel tof!
And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)
1 maart 2018 - 22:36Je lijkt me echt een fijn persoon (:
"It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."
1 maart 2018 - 22:43Je lijkt me heel aardig en lief, en je pf en username zijn ook nog eens geweldig^^
Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.
2 maart 2018 - 7:14Je bent echt een supergezellige aanwezigheid hier op Q ik hoop dat je hier nog lang blijft rondhangen ^^
[Dragonneau > Osha] Valar Morghulis
2 maart 2018 - 14:27heyy delphine, je bent een geweldige aanwezigheid hier op Q en ik vind je fucking lief ^^
You gave me my life all those years ago, now I give you yours.
3 maart 2018 - 10:00Ik vind jou altijd super enthousiast op het forum, echt een leuke toevoeging aan Q. c:
The truth is out there.
3 maart 2018 - 10:21Jouw profiel is zó satisfying omg die kleuren! Also, ik vind jou echt superknap. Jouw haar, jouw ogen - beautiful!
3 maart 2018 - 11:33Lauraaaa, jij stiekeme undercover K-pop artist. want tis echt wel wennen hoor, hoewel het genoeg impact heeft gemaakt doordat de verandering zó anders is, dat er opzich wel aan te wennen valt. (:
Maar je bent altijd zo heerlijk actief en positief en gewoon super gezellig! Je bent een geweldig persoon! ❤ It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart.
3 maart 2018 - 11:53Ik ken je niet echt, maar je lijkt me echt een vet aardig persoon ^^
Sidera nostra contrahent solem lunamque
3 maart 2018 - 11:55Xan-chan! Ons contact is kind of verwaterd, maar je bent echt een supermens dat very close to alwetend is want je bent zo lief en wijs en cute aaahhh
Heaven is a place that we all have
3 maart 2018 - 12:54