• Ik merk dat er veel mensen zijn die de chat trollen op Quizlet, en die maken vaak elke keer dat ze geblokkeerd zijn een nieuw account aan. Maar nu zat ik te denken, in veel discord servers moet je een bepaalde tijd wachten voor je de chat kan gebruiken.
    Dit varieert vaak van een dag tot een week tot soms een maand. En ik weet niet of dat hier mogelijk is. Maar dat zou wel een groot deel van het probleem oplossen. Want als ze zien dat ze moeten wachten voor ze de chat gebruiken gaan ze misschien wel naar een andere site.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Maar ik denk dat je daarmee ook de mensen 'afschrikt' die hier nieuw zijn en wel normaal kunnen doen en de chat gebruiken. Als ik de chat veel zou gebruiken en ik zou een week/maand moeten wachten, zou ik ook gewoon weggaan.

    Dan moeten de trolls niet geblokkeerd worden maar een IP-ban krijgen. Dan is het probleem sowieso opgelost.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Ik merkte ook dat ik via de mobiele versie niet kon rapporteren in de chat. Slechts blokkeren. Dat lost het probleem niet op. Trolls moeten in ieder geval een ip-ban krijgen.


    26 - 02 - '16

    Ik vind dat er absoluut wat in zit, misschien een dag of 3?


    Ga je mee verdwalen? Ik weet de weg.

    Ja het hoeft ook niet lang te zijn. Maar het is momenteel voor trolls veel te makkelijk


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    ik ben voor! Niet een hele maand, maar een paar dagen of zo.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Goed idee!!

    Persoonlijk denk ik dat het voor nieuwe serieuze gebruikers ook niet een probleem is. Je kunt er juist ook een leuke badge aan vast maken "woehoe je mag nu de chat gebruiken".


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    M0NA schreef:
    Goed idee!!

    Persoonlijk denk ik dat het voor nieuwe serieuze gebruikers ook niet een probleem is. Je kunt er juist ook een leuke badge aan vast maken "woehoe je mag nu de chat gebruiken".


    Dat is ook een goed idee!


    26 - 02 - '16

    Goed plan ik denk met een paar dagen het probleem snel is aangepakt als je inderdaad een leuke badge erbij maakt op een gezellige manier of er een uitleg aan geeft dat mensen dit wel begrijpen als ze hier serieus willen blijven


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik ben wel voor.

    En wat standal zegt, dat klopt wel, maar als ze niet weten dat het er is, maakt het ook niet uit. Als je quizlet oningelogd gebruikt, staat er niet dat het voor jou niet mogelijk is om een reactie te plaatsen of naar de chat te gaan, de knoppen zijn gewoon ‘onzichtbaar’. Als je dat ook maakt bij de chat (en eventueel bij het forum, maar ik denk eigenlijk dat het forum een van de mensentrekkers van quizlet is, en dat dat misschien niet heel slim is,) dan krijg je nig steeds niet dat gezeur. En gewoon een dag of zo, dat is niet hinderlijk. (Denk ik)

    [ bericht aangepast op 5 feb 2018 - 18:28 ]


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Ik ben niet voor, het idee van de chat is juist om nieuwe leden een makkelijke manier van communicatie met andere users te geven. Chat open je, je hoeft niet na te denken waar de GB, PB of het forum zit.

    Meld de trolls gewoon, wij houden het bannen langer vol dan zij het trollen.:p


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    Ik ben niet voor, het idee van de chat is juist om nieuwe leden een makkelijke manier van communicatie met andere users te geven. Chat open je, je hoeft niet na te denken waar de GB, PB of het forum zit.

    Meld de trolls gewoon, wij houden het bannen langer vol dan zij het trollen.:p


    Stiekem vind je het gewoon veel te leuk om elke keer op het ban-knopje te klikken :P

    Ik zou twee dagen nog best redelijk vinden tho.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Maar heeft dat zin? Dan maken ze toch gewoon iedere dag een nieuw account aan waardoor als ze geband worden ze meteen op de andere kunnen springen die al toegang heeft tot de chat. Gewoon IP bannen is dan beter.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik zeg doen.


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ben voor!

    Een paar dagen klinkt super en weet je hebben wij allemaal ook niet zonder de chat Quizlet ontdekt en uitgevogeld?

    Nu zit ik helemaal niet meer in de chat door de terugkerende Trolls en ik denk meerder met mij ook al zullen die het misschien niet toegeven. ik wil gewoon de gezelligheid die het had terug en dit lijkt mij de ideale oplossing

    [ bericht aangepast op 5 feb 2018 - 23:36 ]


    DOBBY IS A FREE ELF!!

    7 dagen proefperiode, schrikt de meeste trolls wel af en de serieuze users blijven wel.

    En persoonlijk als ik geen ene reet van Q snapte vroeg ik het gewoon aan andere users. Is ook lekker simpel socializen of ook op het forum. De chat is een keuze en je bent niet verplicht om te chatten, maar meer overzicht in de chat zou ik wel fijner vinden want Trolls gaan maar door voor dagen voordat er pas wat wordt gedaan.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known