• Oke, ik had eerst geen idee wie hij was en waarom hij nou helemaal beroemd is. Maar ik heb nu al 3x op Nickhits zo een liedje van hem gehoord, One time ofzo? En hij zingt best goed, tenminste, denk ik. Door de computer heengehaald in ieder geval XD.
    Wat vindt men hier tegenwoordig van hem? En hoe oud issie eigenlijk xD?


    Life is hard and then we die

    Ik vind zijn gezicht wel schattig. Ik zie hem alleen hier af en toe voorbij komen met verhalen en plaatjes en af en toe in de bravo met een gebroken been ofzo :Y). Nog nooit muziek van hem gehoord!


    Wie du mir, so ich dir.

    Hij heeft een schattig gezichtje. En ik dacht dat hij 15 was ?

    Hij is schattig en 15^^


    -

    Hij is inderdaad 15 en erg irritant.


    All was well.

    hij is sgattigxD


    I <3 HIM & Lovex

    Hij is 15.
    Ik vind dat hij opzich wel kan zingen, maar het klinkt inderdaad alsof het computergemaakt is.
    En hij is best schattig.


    hoi, jij bent leuk.

    15 en op zich is hij niet lelijk, maar ik erger me aan zijn stem :X


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    LIZEPIET schreef:
    Hij is inderdaad 15 en erg irritant.


    Never run out of reasons to smile...

    hijs 15 jaar en ik weet niet zoheel veel van hem , maar ik vind one time opzich wel leuk, maar verder niet echt :P


    I solemny swear i am up to no good

    Hijs leuk. Hij is 15 jaar en heeft net een album. -zie profiel gedichtje voor alle nummers ;x-


    when words fail, music speaks.

    Silbermond schreef:
    Ik vind zijn gezicht wel schattig. Ik zie hem alleen hier af en toe voorbij komen met verhalen en plaatjes en af en toe in de bravo met een gebroken been ofzo :Y). Nog nooit muziek van hem gehoord!
    Ja hij heeft zijn voet gebroken op het podium ;x


    when words fail, music speaks.

    Hij is 15 en heeft een geweldig stemgeluid en is schattig.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Hij ziet er uit als tien ;_; en z'n muziek vind ik ook niet geweldig. en nah, niet mijn smaak.


    There are several things that I have been doing wrong.

    Die heeft echt zo'n baby-face


    I found myself in Wonderland.

    Blijkbaar is ie 15, maar ik had hem 12 geschat. :/
    Hij kan wel zingen; heb hem live gehoord. Maar toch, hij is gewoon niet mijn type qua zang.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?