aarsvogel schreef:
Even een vraagje.
Het is wel inhoudelijk, maar geen spoiler hoor.
Zouden jullie liever lezen vanuit het perspectief van de ontvoerder of van de gijzelaar?
Eerlijk gezegd? Allebei. Niet om en om, maar bijvoorbeeld geleidelijk aan van het ene naar het andere perspectief.
Hoewel je zijn/haar visie ook wel kan krijgen met gijzelaarsperspectief door bijvoorbeeld dagboeken of versprekingen natuurlijk!
SonOfGondor schreef:
Mijn motivatie is echt weg. Ik herinnerde me ineens kritiek dat ik kreeg op een ander verhaal en ik voel me meteen een verschrikkelijke schrijfster. Ik haat dit gevoel.
Ik heb zelf ook altijd dat ik me heel snel aangevallen voel door kritiek. Wat voor mij altijd helpt is om het even te negeren, rustig te worden (desnoods door tegen anderen te zeggen hoe kut het is, haha), en daarna op een positieve manier te bekijken. Zo van, welke verbeteringen kan ik door dit kritiek maken.
Normaal skipte ik de laatste stap gewoon omdat ik het gevoel verschrikkelijk vond, maar wanneer ik actief kijk naar verbeterpunten en ze dan toepas, voel ik me er vrolijker door? Idk.
Als het kritiek iets was als "je story is slecht" though moet je gewoon iets hebben van "je hoofd is slecht", haha. Wie cared.
She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.