Hallo lieve Q'ers die dit lezen om waarschijnlijk kwart voor twaalf! Welkom bij dé post waar ik mijn hormonaal huishouden eindelijk gesorteerd heb!!
Ik kan hier een vrij leuke en inspirerende tekst neertypen van vijf paragrafen, maar dat heb ik opzettelijk niet gedaan. (Kwestie van niet in de war raken enzo.). Here's the deal, ik struggle al een tijd met mijn seksuele orientatie, volledig hetero voelde ik me nooit, maar volledig homo ook niet. Biseksueel was dan teveel van beide en dan moet je kiezen enzo en het verwarde me allemaal. That is; tot ik op een dag de term 'heteroflexibel' tegenkwam. Ik las de uitleg en je kon volgens mij engelen horen zingen in de achtergrond. Ik ben heteroflexibel. Voor zij die het niet weten, dat betekent dat ik me vooral aangetrokken voel tot het andere geslacht, maar ook nog wel nieuwsgierig ben naar hetzelfde geslacht. N i c e. Totally me.
oja het is super oke om jezelf te zijn, je bent het waard en soms zit je in de knoop met jezelf maar dat is echt helemaal oke, jullie zijn allemaal sterren één voor één en jullie allemaal het beste in jullie leven en jullie gaan allemaal zo ver komen in het leven en dan moet je nooit meer in de knoop zitten iedereen houdt van je babes xxxx
Heaven is a place that we all have