• Ik ben dus nogal pissed, want blijkbaar heeft iemand een topiv geopend met `Een klacht tegen lovelockdown´ En ik voel me dus weeral zwaar genaaid, moet ik zonodig een ban ofzo!?Blijkbaar wil iemand dat wle.

    x3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Waarom zou iemand iets tegen jou hebben?! (A)

    Geloof me, er zijn er hier mensen die mij haten,.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    gheghe xP je schrijft tog nie een account naam verkeerd ?xP


    We can only learn to love by loving.

    liefste wrm dit x ;l wegens te perfect sijn fso sekers ?

    Flikker op,. ik weet het niet, ik ben niet perfect.! bek dicht.[/sorry.,x'D] Maar i don't know vraag het ze.[/weet niet wie het zijn, wil dinges niet zeggen]


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Als het een typfout is... is het toch niet erg? 0.o

    Als het een typfout is... is het toch niet erg? 0.o

    *kuch*, voor zo'n typefout word ik zo van Q afgeschopt,.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    KARIMxLIEFDE heeft dat topic geopent.
    Ze had een onenigheid met LookDownOn maar die naam kon ze blijkbaar niet typen oO


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    *kuch*, voor zo'n typefout word ik zo van Q afgeschopt,.
    shit, you're right

    (...)shit, you're right

    Drm was ik dus toen zo pissed,


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik vond het ookal kut want dat is me andere account. Ik heb er wel wat van gezegt maar ze was boos op me oO


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik vond het ookal kut want dat is me andere account. Ik heb er wel wat van gezegt maar ze was boos op me oO

    Maakt niet uit lieverd, ik ben er al weer overheen.[/doet alsof ze er erg mee heeft gezeten]


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Nicol!! Schat, waarom heb je je bericht veranderd.<3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    Maakt niet uit lieverd, ik ben er al weer overheen.[/doet alsof ze er erg mee heeft gezeten]

    [/heeft medelij] Nee maar weet je dat kind heeft wel zo'n beetje half quizlet over der heen gehad!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    [/heeft medelij] Nee maar weet je dat kind heeft wel zo'n beetje half quizlet over der heen gehad!

    Lekker voor der,!<3 Maar ik heb neits gedaan!! straks krijg ik er de schuld van,..^^[/sorry draaf een beetje door]


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Lief zij heeft al een forum ban gehad en ikke ook o_o das zo stom maar ach eigenlijk was het onnodig enzo ik was kei boos op der o_o


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Lief zij heeft al een foprum ban gehad en ikke ook o_o das zo stom maar ach eigenlijk was het onnodig enzo ik was kei boos op der o_o

    Houd je een beetje rustig schat, wil je, ga me niet achterna.x'D


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.