Hoewel ik het heel vervelend vind dat je dit zo dwarszit, vrees ik dat ik niet heel goed begrijp wat er nu zo fout aan is. Met name punt één snap ik niet zo goed, want mijns inziens betekent het feit dat ik over onderwerp x zou schrijven, niet ook dat ik vind dat vrouwen exact zoals in onderwerp x behandeld zouden moeten worden. Ik bedoel, ik ben bijvoorbeeld ook een voorstander van democratie en vrede en vind dat dit nagestreefd zou moeten worden. Dat betekent echter niet dat ik niet kan genieten van verhalen over dystopieën. Of verhalen over loverboys of overmatig drank- en drugsgebruik of bendes, ... Het zijn allemaal dingen die ik absoluut niet in het echte leven nastreef, maar dingen die ik op papier wél interessant vind. Het een heeft dus (voor mij, maar ik denk en hoop voor iedereen, haha) niets met het ander te maken.
Daarbij kom ik overigens ook meteen bij je derde punt aan: wat is hier minder creatief aan dan aan onderwerpen? Juist omdat dit een creatief forum is, vind ik dat mensen hun creativiteit moeten kunnen uiten. Uiteraard binnen de perken van de site, maar zolang mensen het netjes aangeven, blijft het voor mij toch een beetje je eigen verantwoordelijkheid of je iets leest of niet. Ik bedoel, verhalen in die trant lees ik ook niet en mijd ik dan ook, en ik moet zeggen dat ik de laatste keer dat ik per ongeluk een link heb opengeklikt of dat ik 'tsjonge, ik kan door de 16+-verhalen de rest niet meer zien' heb gedacht, me niet kan heugen. Zeker op het RPG-forum is, naar mijn mening, de keuze nog reuze. Het zou dus jammer zijn als je enkel om deze reden niet meer op dat deel van het forum zit. ^^ Daarnaast moet dit natuurlijk een site voor iedereen zijn en ik vind ook dat niemand ongewild materiaal voor z'n snufferd krijgt waar hij nog nachtenlang van wakker ligt, maar ik denk dat we de uitspraak dat Quizlet een kindersite is tegenwoordig wel behoorlijk kunnen nuanceren, haha.
Nogmaals, dit alles neemt niet weg dat jij er anders dan ik wel last van kan hebben en dat ik dit oprecht erg vervelend voor je vind. ^^ Daarbij vinden de moderators dit misschien wel een ontzettend goed idee, maar ikzelf zie het dus niet zo zitten. Zolang het netjes aangegeven wordt en het volgens de moderators niet valt onder een seksueel ongepaste creatie of ongepast topic (dit mag immers al niet volgens de huidige huisregels), zie ikzelf het probleem namelijk niet.
[ bericht aangepast op 19 jan 2018 - 16:51 ]
She's imperfect but she tries