• Jaaaa!! Ik ben helemaal excited *O*
    Mijn vriend en ik zijn al een tijdje op zoek naar een plekje voor ons samen, iets groter dan wat we nu hebben.

    Nu hebben we vanmiddag te horen gekregen dat we het huis krijgen, en dat we contract mogen komen tekenen om er te gaan wonen!! (: Ik ben al sims-like mijn nieuwe huis aan het inrichten in mijn hoofd.

    Dit leuke nieuws moest ik gewoon even delen. Hebben jullie nog iets ontzettend leuks te horen gekregen afgelopen week of iets waar je echt naar uit kijkt? ^^

    [ bericht aangepast op 11 jan 2018 - 20:17 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Ah wat super leuk! Gefeliciteerd! *O*

    Ooh gaaf, ik ben nu wel een beetje jaloers hahaha, de laatste tijd heb ik ook steeds vaker het gevoel van 'damn ik zou ook wel ergens op mezelf willen' :'D
    Ik zit alleen waarschijnlijk nog wel een tijdje vast aan thuis wonen aangezien ik studeer en mijn ouder mijn studie betalen omdat ik geen baan heb en niet wil lenen :')


    You were born original, don't die as a copy.

    Gefeliciteerd voor jullie beiden. *O*


    KyloRen schreef:
    Ah wat super leuk! Gefeliciteerd! *O*


    Dankjewel ^^ Ik kan ook echt niet meer wachten tot we kunnen gaan beginnen met verhuizen straks ^^

    SPECS schreef:
    Ooh gaaf, ik ben nu wel een beetje jaloers hahaha, de laatste tijd heb ik ook steeds vaker het gevoel van 'damn ik zou ook wel ergens op mezelf willen' :'D
    Ik zit alleen waarschijnlijk nog wel een tijdje vast aan thuis wonen aangezien ik studeer en mijn ouder mijn studie betalen omdat ik geen baan heb en niet wil lenen :')


    Tja, dat is lastige keuze. Ik wilde ook al heeeeeel lang het huis uit, en dat ik nu voor mijn eigen huisje gaat voelt echt heel goed.
    Super leuk gewoon ^^ En jouw eigen huisje komt ook nog wel (;

    Cresswell schreef:
    Gefeliciteerd voor jullie beiden. *O*


    Dankjewel ^^

    [ bericht aangepast op 11 jan 2018 - 20:22 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Super leuk zeg! Gefeliciteerd!
    Ik woon nog wel eventjes thuis bij mijn ouders ^^


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Wat leuk! Gefeliciteerd! Het is een hele nieuwe wereld die opengaat als je gaat samenwonen. Veel plezier samen!

    Het inrichting is bij ons een proces van lange duur. Wij wonen nu meer dan een jaar samen en er hangt nog steeds niets tegen de muur in de slaapkamer en in de woonkamer haha. We hebben na 10 maanden bijvoorbeeld ook pas kussens gevonden die we allebei mooi vonden. Wij kochten pas dingen als we het er beiden over eens waren. En ondanks onze smaken dezelfde zijn, zijn zo de kleine dingetjes niet hetzelfde haha. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Gefeliciteerd! Zo'n leuke en spannende tijd is dat!
    Wij hebben afgelopen zomer een huis gekocht en het inrichten was echt zooooo leuk! Heb je al ideeën?


    I was an angel living in the garden of evil

    Gefeliciteerd! Mijn vriend en ik zijn nog druk op zoek naar een huisje (:


    26 - 02 - '16

    Oh wat superleuk Dani! Het is rond nu! Snel fotos sturen!!! ^^


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ah, wat tof zeg! Gefeliciteerd voor jullie beiden! *O*


    Deep inside, I've never felt alive

    Gefeliciteerd! Echt super leuk.

    Mijn vriend en ik hebben een paar maanden geleden een huis gekocht. Helaas duurt het nog wel even voordat we er in kunnen aangezien het huis pas in de zomer opgeleverd wordt.

    Ahh, dat is zo fijn. Gefeliciteerd! *O*

    Het in mijn hoofd inrichten was ook het eerste wat ik deed toen ik mijn kamer kreeg, haha. Ik heb volgens mij ergens nog wel het plattegrondje dat we hadden getekend.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wat super leuk voor jullie! Alvast veel succes met het verhuizen. (:


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Oh das tof! Heel veel plezier gewenst!


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Gefeliciteerd!


    And then we'll see it.