• Jaaaa!! Ik ben helemaal excited *O*
    Mijn vriend en ik zijn al een tijdje op zoek naar een plekje voor ons samen, iets groter dan wat we nu hebben.

    Nu hebben we vanmiddag te horen gekregen dat we het huis krijgen, en dat we contract mogen komen tekenen om er te gaan wonen!! (: Ik ben al sims-like mijn nieuwe huis aan het inrichten in mijn hoofd.

    Dit leuke nieuws moest ik gewoon even delen. Hebben jullie nog iets ontzettend leuks te horen gekregen afgelopen week of iets waar je echt naar uit kijkt? ^^

    [ bericht aangepast op 11 jan 2018 - 20:17 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Ah wat super leuk! Gefeliciteerd! *O*

    Ooh gaaf, ik ben nu wel een beetje jaloers hahaha, de laatste tijd heb ik ook steeds vaker het gevoel van 'damn ik zou ook wel ergens op mezelf willen' :'D
    Ik zit alleen waarschijnlijk nog wel een tijdje vast aan thuis wonen aangezien ik studeer en mijn ouder mijn studie betalen omdat ik geen baan heb en niet wil lenen :')


    You were born original, don't die as a copy.

    Gefeliciteerd voor jullie beiden. *O*


    KyloRen schreef:
    Ah wat super leuk! Gefeliciteerd! *O*


    Dankjewel ^^ Ik kan ook echt niet meer wachten tot we kunnen gaan beginnen met verhuizen straks ^^

    SPECS schreef:
    Ooh gaaf, ik ben nu wel een beetje jaloers hahaha, de laatste tijd heb ik ook steeds vaker het gevoel van 'damn ik zou ook wel ergens op mezelf willen' :'D
    Ik zit alleen waarschijnlijk nog wel een tijdje vast aan thuis wonen aangezien ik studeer en mijn ouder mijn studie betalen omdat ik geen baan heb en niet wil lenen :')


    Tja, dat is lastige keuze. Ik wilde ook al heeeeeel lang het huis uit, en dat ik nu voor mijn eigen huisje gaat voelt echt heel goed.
    Super leuk gewoon ^^ En jouw eigen huisje komt ook nog wel (;

    Cresswell schreef:
    Gefeliciteerd voor jullie beiden. *O*


    Dankjewel ^^

    [ bericht aangepast op 11 jan 2018 - 20:22 ]


    It's never gonna happen, Guys.