Ik zat al langere tijd met dit idee in mijn hoofd, maar nu heb ik plek gevonden waar ik het goed vind voelen en ik heb besloten het gewoon te doen. Wat kan er mis gaan?
Via deze site wil ik een boek gaan uitgeven.
Ik zou graag tips en advies willen, maar waar ik voornamelijk naar opzoek ben, is iemand waarmee ik het proces kan delen. En iemand met een kritische blik.
Het verhaal wat ik wil gaan uitgeven is Fay. Ik wil het eerst gaan herschrijven en daar heb ik hulp bij nodig. Hulp op het gebied van fouten, maar ook het verbeteren van de verhaallijn en me een klap in het gezicht geven als ik iets volledig onrealistisch heb geschreven. Is er iemand die tijd en liefde wil investeren in dit project? Iemand die het niet erg vindt als ik ze lastigval met vragen? Ik wil je mijn eeuwige dankbaarheid en liefde aanbieden. Ook geef ik je na afloop met alle plezier alle credits die ik bezit en het boek als het is gelukt? Tja, meer kan ik ook niet aanbieden, denk ik.
Ik hoop dat jullie je kleine nuggetliefhebber kunnen helpen aan haar droom (ofzo?)
Kusjes,
Anna
look at the stars, look how they shine for you;