FireKeeper schreef:
Kijk, ik probeer het te zien vanuit een gamer. Vaak speel ik early access games, games die dus nog in een alpha/beta fase zitten en barsten van de bugs en dingen die nog moeten worden toegevoegd. Dat is prima en gamers hebben daar geen probleem mee zolang we weten dat er actie wordt ondernomen. Communicatie is daarbij echt de sleutel. Want je spendeert tijd en geld aan de game, probeert de community leuk te maken en komt aanzetten met ideeën. Als developers vervolgens hier niets mee (lijken) te doen, dan worden we geïrriteerd en dat is logisch, naar mijn mening. En zo zie ik het af en toe ook op Q. Tuurlijk, Rutger heeft een leven enzovoort maar wat is er mis met communicatie? En dan bedoel ik niet dat een mod zegt dat Rutger ermee bezig is, want wij als gewone users zien er niet veel van. Ik klink nu misschien verwend as fuck maar kom op. Er moet ook een punt zijn waarop je de verbetering ziet waarvan er verteld wordt dat er aan gewerkt wordt, of dat we gewoon te horen krijgen dat Rutger het te druk heeft om alles op te lossen.
En misschien komt het een beetje hard over, maar ja.
Wow +1 hiervoor
Ik vind de toon in het topic trouwens ook wel meevallen.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik me best wel eraan kan ergeren om nooit eens iets van Rutger te horen maar wel de mods zie rennen en moeite zie doen als er wat aan de hand is. Maar dan lijkt het volgens mij telkens maar afwachten of er überhaupt wat gaat gebeuren of niet.
Heel veel users zie ik hier op de website ook enorm hun best doen om meer mensen zich hier aan te laten melden, maar als het technische gedeelte steeds maar achterblijft tja...
Zou ik op een gegeven moment ook denken, laat maar zitten.
It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso