• Niet het grootste probleem van de wereld, maar ik dacht, waarom er geen topic over aanmaken, zodat mensen mij kunnen helpen met kiezen

    Ik heb een naam voor de hond van mijn hoofdpersonage nodig. Ik heb al besloten dat het een hond wordt en dat het qua ras een Puggle wordt (dat is een kruising tussen een beagle en een mopshond, echt mega cute dus) en nu moet hij een naam. Daar kwam de twijfel, want hoewel ik weet dat ik hem een beetje een netjes klinkende engelse naam wil geven, weet ik niet of ik hem Edward, William, Charles of James moet noemen. Tijd om de Quizlet hulptroepen in te schakelen dus.

    Jullie hulp wordt zeer gewaardeerd. De Puggle heeft jullie hulp hard nodig *kuch*

    Hoe moet de Puggle heten?

    11.8% (4 stemmen)
     
    Edward

    55.9% (19 stemmen)
     
    Charles

    17.6% (6 stemmen)
     
    James

    5.9% (2 stemmen)
     
    William

    8.8% (3 stemmen)
     
    Iets anders namelijk...


    At the end we're all cursed

    Ik ga voor James :Y)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    JE HEBT EEN PUG IN JE VERHAAL SQDFSQDSFQDSFQ. Noem hem King Edward want dat was een koning die telkens dronken en Engeland naar drie man beloofd had. (krul)


    Heaven is a place that we all have

    Charles, klinkt schattig.

    taeh schreef:
    JE HEBT EEN PUG IN JE VERHAAL SQDFSQDSFQDSFQ. Noem hem King Edward want dat was een koning die telkens dronken en Engeland naar drie man beloofd had. (krul)


    Bijna, een puggle is een halve pug, ghehehe. Ik ging googlen op schattige honden en toen kwam ik puggles tegen en ik vond ze cool (en het is een hond geworden omdat die over het algemeen populairder zijn op internet en dus op instagram wat super belangrijk is voor mijn hoofdpersonage).


    At the end we're all cursed

    Sowieso Charles. Dat past bij een puggle


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    De namen spreken mij niet zo aan :/ Een beetje netjes...Roderick :3


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Roundhouse schreef:
    (...)

    Bijna, een puggle is een halve pug, ghehehe. Ik ging googlen op schattige honden en toen kwam ik puggles tegen en ik vond ze cool (en het is een hond geworden omdat die over het algemeen populairder zijn op internet en dus op instagram wat super belangrijk is voor mijn hoofdpersonage).


    Ik vind het geweldig en als je 'm durft te laten sterven, dan ga ik boycotten doei


    Heaven is a place that we all have

    Charles vind ik het best passen ^^


    Caution first, always.

    Charles!


    The soul needs autumn.

    Dissonant schreef:
    De namen spreken mij niet zo aan :/ Een beetje netjes...Roderick :3


    Love the name itself. Ik heb alleen een mentor/geschiedenis leraar gehad die zo heette, haha, dus dat wordt weird (hij was echt weird tbh, niet onaardig, maar wel pittig apart). Maar Roderick is echt een geweldige naam op zichzelf. Thanks voor de inbreng c:


    At the end we're all cursed

    Charles heeft de voorkeur zo te zien, dus ik denk dat dat hem wordt! Thanks voor alle hulp guys c:

    taeh schreef:
    (...)

    Ik vind het geweldig en als je 'm durft te laten sterven, dan ga ik boycotten doei


    Ik beloof niks, want ik heb nog geen idee wat de personages allemaal precies gaan doen (A)


    At the end we're all cursed

    Roundhouse schreef:
    Charles heeft de voorkeur zo te zien, dus ik denk dat dat hem wordt! Thanks voor alle hulp guys c:

    (...)

    Ik beloof niks, want ik heb nog geen idee wat de personages allemaal precies gaan doen (A)


    Anna, als de puggle sterft, dan ga ik echt huilen beter leeft de puggle

    [ bericht aangepast op 5 jan 2018 - 22:23 ]


    Heaven is a place that we all have

    SOWIESO Charles.


    ars moriendi

    taeh schreef:
    (...)

    [face=timed]Anna, als de puggle sterft, dan ga ik echt huilen beter leeft de puggle[/face]


    Mensen laten huilen met je stories is echt goals though :Y)


    At the end we're all cursed

    Mijn huisgenoot heet Charles, lawl. Imma go for Charles, want die vind ik het leukste ;P


    Deep inside, I've never felt alive