Je wordt 's ochtends wakker omdat je deurbel gaat. Je ouders zijn er. Ze willen met je ontbijten. Je hebt melk, honing, brood, jam en chocoladepasta in huis. Wat maak je eerst open?
Gelieve het antwoord niet zomaar in het topic te zetten als je het weet; laat anderen ook even denken. (:
Iemand zei me een minuut geleden dat dit het juiste antwoord is. :'D En dus niet de deur.
Ja, dat was ook het antwoord dat ik kende. Al was ik het daar nooit mee eens, gezien ik al wakker ben door de deurbel, dus dan zijn mijn ogen al automatisch opengegaan en hoef ik dat niet meer te doen :')
Hmm, ik heb juist deze oplossing gehoord... Ik weet het nu niet meer, haha
Tot zo ver mijn poging het forum op te leuken lol
Nee, dit soort raadseltjes zijn juist ontzettend leuk! ^^ Zeker wanneer het goede antwoord uiteindelijk steeds minder duidelijk wordt. Daarbij is het antwoord 'ogen' evengoed wat discutabel, om maar even advocaat van de duivel te spelen,
want zoals Natas al zegt, zullen sommige mensen hun ogen al open hebben, maar daarbij: doorgaans maak je je ogen niet open. Je doet ze open, waardoor ze eigenlijk buiten de vraag vallen.