• ofzo xD dat segt The IT in IT xP

    das mie lachen film :D
    ging ik samen met 4 vriendinnen kijken en hij duurde 3 uur maar wij vonden hem saai en stopten hem al eerder xP die totale film sloeg nergens op xP over een clown die kinderen ontvoerd/vermoord xP whahaa en dan komt ie je halen en dan segt ie ''kom hier.. hier beneden drijft alles..het drijft... xP'' whaha xD egt so komisch en dan doet ie ook so'n grappig handje erbij xP

    http://nl.youtube.com/watch?v=5ZVq2Gm_Zjk
    ^^ stukje uit de film xD


    We can only learn to love by loving.

    *schrikt zich te pletter*
    clowns zijn zo eng!(en hij heeft gele tanden) maar ik ga die film dus nooit kijken.
    *bibber de bibber*


    Als je maar een ananas hebt..

    ik vind clowns ook eng maar hijs egt fcking saai weetje na de eerste 2 uur heb je alleen nog maar flashbacks gesien ;l xP


    We can only learn to love by loving.


    Oewhh.. Clowns zijn echt eng , toen ik kleinder was en er was een clown begon ik altijd te wwenen x]


    A. ikmisje.


    Oewhh.. Clowns zijn echt eng , toen ik kleinder was en er was een clown begon ik altijd te wwenen x]


    xP arme jij tog


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    xP arme jij tog


    Phaha.. nja .. x]


    A. ikmisje.

    DIE HEEFT IK GEZIEN!
    Ik viel half in slaap fseu ><
    Noel is door die film bang voor clowns.. Maar ik word van die film alleen zwaar melig XD
    EN kom op msn kippetje O.o

    ik vind clowns ook eng maar hijs egt fcking saai weetje na de eerste 2 uur heb je alleen nog maar flashbacks gesien ;l xP


    klopt XD hij egt lame

    Wrede tijdverspillingXD


    I solemny swear i am up to no good

    dies zwaaaar hippend.
    "They all Fload"

    xD


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik ben echt bang voor clowns x'] En allemaal doordat ik die film zag toen ik klein was...Ik haat ze x'D

    whaa die film heb ik DVD
    die clown is echt te dom XD
    echt iedereen vind hem eng ik vind hem alleen grappig met die grote kop van hem en een vriendin van mij is de hele tijd bang dat die uit de WC komt -_-''


    Dead but delicious

    AAAAH CLOWNS!!! *schrik*
    Echt sirieus, toen ik klein was vond ik clowns leuk, nu vind ik ze eng... De neit grapige clowns bedoel ik hea x'D! De grappige clowns zijn wel okay...


    Tears are crashing out of my eyes

    Die wilde ik kijken tijdens wiskunde, maar mijn leraar zei dat hij langdradig was =|