• Hej guys,

    Ik ben redelijk nieuw op Quizlet en ik wil eens een keer een story aanmaken. Ik heb verschillende ideeën, maar ik wil niet halsoverkop aan allerlei story's beginnen. Nu heb ik een idee, maar ik weet niet of jullie het leuk vinden. Natuurlijk schrijf je hier voor jezelf maar het is wel zo leuk als het ook daadwerkelijk gelezen wordt. mijn verhaal gaat als volgt:

    Anna is een volwassen vrouw van 20 jaar. Ze studeert voor pedagogisch medewerker. ze zit in haar laatste jaar en heeft haar toekomst al helemaal uitgeplant. Over een jaar zal ze met haar vriend Sven gaan samenwonen in Amsterdam. Op dit moment woont ze nog in een armzalig studentenflatje met 3 andere studenten. Maar dan komt er een vijfde student bij hun inwonen. Levi. Anna en Levi klikken goed en dit loopt uit tot dingen die eigenlijk niet kunnen. Dit brengt veel ontrust en twijfels voor Anna en haar relatie.

    Ik wil dit verhaal brengen als een romantisch, maar ook erotisch verhaal. Ik hoop dat jullie het een leuk idee vinden. Laat het even weten in de reacties <3

    Groetjes Lisa

    [ bericht aangepast op 14 dec 2017 - 18:45 ]

    Ik zeg gewoon altijd doen!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ik snap dat je graag reacties wilt, maar zoals je al zegt, schrijven op Quizlet (en daarbuiten trouwens ook) doe je echt voor jezelf. Ik spreek uit ervaring als ik zeg dat een verhaal gedoemd is te mislukken als je het zelf niet leuk vindt. Laat jouw verhaal niet afhangen van anderen. Als jij het leuk vindt om te schrijven, moet je dat doen, en als anderen het ook een goed verhaal vinden, komen er vanzelf reacties.


    oi, suzy

    MacTavish schreef:
    Ik snap dat je graag reacties wilt, maar zoals je al zegt, schrijven op Quizlet (en daarbuiten trouwens ook) doe je echt voor jezelf. Ik spreek uit ervaring als ik zeg dat een verhaal gedoemd is te mislukken als je het zelf niet leuk vindt. Laat jouw verhaal niet afhangen van anderen. Als jij het leuk vindt om te schrijven, moet je dat doen, en als anderen het ook een goed verhaal vinden, komen er vanzelf reacties.

    Dankjewel! Het is niet perse zo dat ik reacties wil, maar het is meer dat als je ergens tijd in steekt het ook leuk is als mensen daar ook wat uit kunnen halen. Maar je hebt gelijk!

    Als ik een erotisch verhaal lees, ben ik toch eigenlijk ook op zoek naar iets van een verhaallijn. Het hoeft niet een briljant plot te hebben, maar wel iets van een stroom richting het einde van het verhaal - en niet in elk hoofdstuk iets nieuws bedenken puur en alleen omdat je seks wilt schrijven (zulke dingen heb ik hier op Q ook vaak zat voorbij zien komen).
    Het verhaal wat je hier beschrijft lijkt potentie te hebben voor een dergelijke verhaallijn, dus dan zou ik het wel leuk kunnen vinden!


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    M0NA schreef:
    Als ik een erotisch verhaal lees, ben ik toch eigenlijk ook op zoek naar iets van een verhaallijn. Het hoeft niet een briljant plot te hebben, maar wel iets van een stroom richting het einde van het verhaal - en niet in elk hoofdstuk iets nieuws bedenken puur en alleen omdat je seks wilt schrijven (zulke dingen heb ik hier op Q ook vaak zat voorbij zien komen).
    Het verhaal wat je hier beschrijft lijkt potentie te hebben voor een dergelijke verhaallijn, dus dan zou ik het wel leuk kunnen vinden!


    Dankjewel! Ik ben ook van plan het verhaal te gaan schrijven. Vanavond komt het eerste hoofdstuk online!