• vooraf: Dit initiatief komt vanuit de users, de crew van Quizlet is niet verantwoordelijk voor de organisatie van dit initatief. Quizlet valt geen blaam bij eventuele schade, miscommunicaties of andere onvoorziene omstandigheden.

    Hallo allemaal!

    Om Quizlet in een kerststemming te brengen, kwam ik pas op het idee om weggeefacties te organiseren rondom de feestdagen. Hoewel één topic natuurlijk al leuk is, zijn meerdere topics nog leukere! Helaas kan zelfs de Kerstman niet alles alleen af en daarom heb ik de wat hulpelfjes ingeschakeld. De komende dagen zul je dus enkele topics zien verschijnen van onder andere Natascha, Aviva, Leah en Froukje. Als jij je ook geroepen voelt, staat het je natuurlijk vrij om zelf ook een topic aan te maken en iets weg te geven. Echter in de reeks van onze actie is het wel de bedoeling dat je het gratis doet en zonder verzendkosten, zo willen we eventuele trolls die geld afhandig maken, voorkomen.

    In mijn topic geef ik een doos vol met game merchandise weg. Alle merchandise is nieuw en nog niet uit de verpakking gekomen. Je kan je niet inschrijven voor 1 van deze spullen apart. Het zit gezamenlijk in 1 doos.

    De inhoud van de doos is:
    - Een msi sleutelhanger
    - Fallout dogtags
    - XBOX game pass
    - GATOR CLAW controller
    De controller is voor de ps4 maar kan met een programma ook aangesloten worden op de computer. Het snoer is 3 meter lang en de consoler trilt mee en ligt heerlijk in de hand. Optimaal voor het lange game plezier!




    Regelement:

    • Je kan je niet inschrijven op de spullen apart. Alles wordt in 1 doos verpakt en verzonden.
    • Er zijn geen kosten verbonden aan deze actie, verzendkosten neem ik voor mijn rekening.
    • Als je mee doet aan de actie en de doos wint moet je er rekening mee houden dat je je adres gegevens aan mij moet doorgeven.
    • Elke user die zijn profiel heeft aangemaakt op uiterlijk 5 december 2017 mag meedoen met de loting
    • Het is niet toegestaan om met twee verschillende profielen deel te nemen aan de actie, constateren wij dat je dit wel doet dan word je bij elke actie uitgesloten.
    • Users mogen mee doen aan elke actie, je kan echter niet meer dan een van de acties winnen.
    • Inschrijvingen sluiten zondag 31 december om 12.00 uur

    Deelnemers

    Kuroshitsuji_Me - Dean
    Taeh - Ads
    Kamerling - Starla
    Firekeeper - Elise
    404 - Cheyenne
    Statesman - K.
    Persona - Jamie
    Tzipporah - Sofie
    Jabba - Veerle
    Frodo - Bes
    Igster - Xan


    [ bericht aangepast op 2 jan 2018 - 19:51 ]


    It's kind of fun to do the impossible ~ Walt Disney

    ik zou heel graag meewillen doen ik ben een game verzamelaar :)
    Dean/Kuroshitsuji_Me

    Erg lief dat je dit wil weggeven :)


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Omg yes. Ads - Xiezhi


    Heaven is a place that we all have

    Ik kan het plaatje niet zien :o


    And then we'll see it.

    Oeh ja! Ik doe mee!


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Schrijf mij in! Schrijf mij in!

    Het is echt super lief!

    Cheyenne- ScribbleTheFox

    Oh, games <3 Schrijf mij maar in. Super leuke actie!


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Oh mijn god die controller :o

    Ik schrijf mij in!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ahhh, Fallout/game-fan hier! Ik zou ook graag meedoen. c: Mijn naam is Jamie.


    Caution first, always.

    Oeh, ik ga me hiervoor opgeven voor mijn vriend. Die vind dit vast leuk ^^
    Ik hoop dat je nog weet hoe ik heet, Viev x'D


    Deep inside, I've never felt alive

    Oeh ik zou graag mee willen doen! Wat een toffe items! Mijn naam is Veerle. c:


    The truth is out there.

    Ik doe ook graag mee ^^ mijn naam is Bes


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Koffie schreef:
    Ik kan het plaatje niet zien :o

    Oh nu wel! En ik hoef niet op de lijst hoor (:


    And then we'll see it.

    Count me in ^^
    Xan - Igster


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Oeh is hier al een winnaar van?


    The truth is out there.

    Aviva was op vakantie, dus nog niet denk ik (:


    You were born original, don't die as a copy.