• vooraf: Dit initiatief komt vanuit de users, de crew van Quizlet is niet verantwoordelijk voor de organisatie van dit initatief. Quizlet valt geen blaam bij eventuele schade, miscommunicaties of andere onvoorziene omstandigheden.

    Hallo allemaal!

    Om Quizlet in een kerststemming te brengen, kwam Jolijn (SPECS) pas op het idee om weggeefacties te organiseren rondom de feestdagen. Hoewel één topic natuurlijk al leuk is, zijn meerdere topics nog leukere! Helaas kan zelfs de Kerstman niet alles alleen af en daarom heb ik de wat hulpelfjes ingeschakeld. De komende dagen zul je dus enkele topics zien verschijnen van onder andere Natascha, Aviva, Leah en Froukje. Als jij je ook geroepen voelt, staat het je natuurlijk vrij om zelf ook een topic aan te maken en iets weg te geven. Echter in de reeks van onze actie is het wel de bedoeling dat je het gratis doet en zonder verzendkosten, zo willen we eventuele trolls die geld afhandig maken, voorkomen.

    In mijn topic geef ik een Harry Potter deurhanger en een Turks oog sleutelhanger. Omdat ik het niet handig vind om twee topics bij te houden, heb ik het in 1 topic gezet, maar de objecten worden apart verloot. Geef dus aan waarvoor jij graag kans zou willen maken (allebei mag ook). De deurhanger heb ik afgelopen zomer ergens in een Harry Potter boek gevonden. Er staat Colloportus boven en het is er zo een die je kan bewegen, waardoor achter het sleutelgat de afbeelding veranderd.
    De sleutelhanger heb ik ooit in Turkije gekocht voor een vriendin, die ik dus vergeten ben aan haar te geven. Dus nu maken jullie daar lekker kans op! ^^
    Hier zijn de afbeeldingen:

    Deurhanger



    Sleutelhanger




    Regelement:

    • Er zijn geen kosten verbonden aan deze actie, verzendkosten neem ik voor mijn rekening (Excl. Be).
    • Als je mee doet aan de actie en een wint van de bovengenoemde objecten moet je er rekening mee houden dat je je adres gegevens aan mij moet doorgeven.
    • Elke user die zijn profiel heeft aangemaakt op uiterlijk 5 december 2017 mag meedoen met de loting
    • Het is niet toegestaan om met twee verschillende profielen deel te nemen aan de actie, constateren wij dat je dit wel doet dan word je bij elke actie uitgesloten.
    • Users mogen mee doen aan elke actie, je kan echter niet meer dan een van de acties winnen.
    • Inschrijvingen sluiten zondag 17 december om 17:00

    Deelnemers Deurhanger
    Voornaam, username
    Scribblethefox - Cheyenne
    Montparnasse - Anne
    Kuroshitsuji_Me - Dean
    Statesman -




    Deelnemers Sleutelhanger
    Voornaam, username
    Eon - Romi


    [ bericht aangepast op 18 dec 2017 - 14:56 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Supertof Leah c:
    Dankjewel dat je mee wilt helpen <3


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik doe mee met de deurhanger! Wat een gaaf idee!

    Scribblethefox - Cheyenne

    Nice (:
    Ik wil wle meedoen voor de deurhanger


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    SPECS schreef:
    Supertof Leah c:
    Dankjewel dat je mee wilt helpen <3


    Hihi no problem! Ik vind het leuk! Dan geef ik wat terug aan Quizlet voor al die mooie jaren haha


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Wat een super initiatief. Het maakt me oprecht blij dat mensen zulke leuke dingen verzinnen.


    26 - 02 - '16

    erg lief dat je iets wil weggeven :)

    Ik doe zelf graag mee voor de deurhanger :)
    Kuroshitsuji_Me - Dean


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Alle namen zijn toegevoegd! Komt u maar mensen! ^^

    [ bericht aangepast op 10 dec 2017 - 23:22 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ik zou mee willen dien voor de deurhanger (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wel, als niemand op de lijst staat voor de sleutelhanger, dan doe ik wel mee :') Ik ben echt een sleutelhangerverzamelaar, als zoiets bestaat XD

    Eon - Romi


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Eon schreef:
    Wel, als niemand op de lijst staat voor de sleutelhanger, dan doe ik wel mee :') Ik ben echt een sleutelhangerverzamelaar, als zoiets bestaat XD

    Eon - Romi


    Wie weet, misschien heb je geluk haha :3


    You were born original, don't die as a copy.

    Bump :3


    You were born original, don't die as a copy.

    Laatste kans dames en heren! ^^


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ik heb een zwaar voorgevoel dat ik de sleutelhanger ga winnen :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Leah had mij gevraagd om de winnaars uit te kiezen, net als bij mijn eigen give away heb ik www.pickatrandom.com gebruikt.
    Ik heb jullie namen genummerd uit volgorde van inschrijving, feliciteer allemaal:




    Nummer drie, DEAN! Congrats, stuur je adresgegevens op naar Leah zodat je zo snel mogelijk de deurhanger kan ontvangen (:


    Omdat er helaas maar een inschrijving was voor de sleutelhanger zal Eon aka Romi deze ontvangen. Stuur jij ook je gegevens naar Leah toe? Dan komt je prijs zo snel mogelijk jou kant op (:

    Bedankt voor het deelnemen allemaal, als je niks gewonnen hebt kun je altijd nog meedoen aan de game merchandise give away van Aviva of de opkomende give away van Natascha (:





    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Leah had mij gevraagd om de winnaars uit te kiezen, net als bij mijn eigen give away heb ik www.pickatrandom.com gebruikt.
    Ik heb jullie namen genummerd uit volgorde van inschrijving, feliciteer allemaal:




    Nummer drie, DEAN! Congrats, stuur je adresgegevens op naar Leah zodat je zo snel mogelijk de deurhanger kan ontvangen (:


    Omdat er helaas maar een inschrijving was voor de sleutelhanger zal Eon aka Romi deze ontvangen. Stuur jij ook je gegevens naar Leah toe? Dan komt je prijs zo snel mogelijk jou kant op (:

    Bedankt voor het deelnemen allemaal, als je niks gewonnen hebt kun je altijd nog meedoen aan de game merchandise give away van Aviva of de opkomende give away van Natascha (:







    k heb hem een bericht gestuurd ;P