Guten Tag, Leute! Jetzt sind wir fast am Ende des Jahres en mijn Duits reikt niet veel verder dan dat, maar het is dus weer tijd voor jullie eindejaarsberichtjes! Naar het idee van Nonnatus in 2013 krijgt iedereen op het einde van het jaar een reden zijn dankbetuigingen te uiten in een speciaal daarvoor aangemaakt topic. Waar ben jij dankbaar voor? Wie ben jij dankbaar? Wie verdient jouw liefdesverklaringen? Omdat ik uit ervaring weet dat er elk jaar mensen zijn die het moeilijk hebben met het feit dat ze niet genoemd worden: ik heb het nu tegen jullie. Ja, tegen jou. Niet denken "ze heeft nu iemand anders in gedachten dan ik", neen, jij. Bedankt voor jullie bijdrage aan deze site, bedankt voor wie jullie zijn als persoon. Jullie zijn het licht in het leven van een heel groot aantal mensen en het feit dat jullie er zijn en zoveel doen voor jullie medemens, voor de intrinsiek goede mensen die jullie zijn: bedankt. Me loves u. (heart2) Leef je uit met het betuigen van liefde, vriendschap en dankbaarheid! |
Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried