• Hallo, hallo,

Ondanks dat we hier een heel stel leuke mensen hebben die al een tijdje rondhangen op deze site, lijkt het me ook leuk om een hele golf nieuwe leden te krijgen. Een nieuwe generatie? Dan kunnen we Q-parents worden.
    Momenteel zijn de leden alweer een beetje ouder geworden en zelfs ik ben inmiddels volwassen. Ik heb het idee dat kinderen van tegenwoordig (over het algemeen) niet meer zo bezig zijn met dit soort sites, maar er zitten ongetwijfeld een heleboel hele leuke en creatieve zielen tussen die hier wel interesse in hebben en die deze site weer kunnen laten opbloeien.
    Sounds good, right?

Zelf heb ik hier geen verstand van enzo, maar ik denk dat we samen best met iets heel leuks kunnen komen als we zouden willen. Ik zat namelijk te denken dat er op de homepage een leuk (interactief?) inleidend tekstje kan komen voor bezoekers van de site die niet zijn ingelogd. Denk aan een kannaltrailer die de meeste kanalen op youtube ook hebben. Zo is het duidelijk voor nieuwe mensen wat dit nou eigenlijk voor site is en dat het ontzettend leuk is!
    Misschien heb ik niet de beste ideëen, dus voel je vrij om commentaar te leveren en zelf ook wat toe te voegen, want zou het niet leuk zijn als Quizlet wat meer leven kreeg en onze creaties meer waardering, aandacht en liefde?

Genoemde punten die voor nieuwe leden zouden kunnen zorgen:
    • Een welkomstboodschap op de home-page
    • Het vernieuwen van de lay-out
    • Meer opties om je profiel te customizen (denk bijvoorbeeld aan tumblr).
    • Een visuelere weergave van je creaties op je profiel. Klikkie

En waar blijven m'n preview-buttons? (Zie vorig suggestie-topic van moi ^^)

[ bericht aangepast op 6 dec 2017 - 15:03 ]

Dit is een goed doel!

84.4% (27 stemmen)

Ja!

3.1% (1 stem)

Nee!

12.5% (4 stemmen)

Anna, je bent te enthousiast.

look at the stars, look how they shine for you;

SPECS schreef:
    Niemand die het eens is met het credits ding? Ik denk namelijk dat ze dan wel meer zouden verkopen. De vraag is alleen of de verkoop meer stijgt dan de prijsdaling (hé mijn economie kennis komt nog eens van pas, hoezee).

Ik zou zeker meer kopen met speciale acties!

"It's the thessalhydra, I'm telling you"

ScribbleTheFox schreef:
    (...)
    (1) In je andere post sprak je alleen over hypes en Quizlet oppimpen, mis ik wat lol?
    (2) Specifiek. Nou dan niet moeten, maar mogen. Maar zoals je al in bold hebt gezegt is dit een creatief forum.
    (3) Hier ga ik niet eens op reageren lol.
    Ik zei net toch al dat ik jou niet aanviel, waarom nu gelijk dikke bitch mode? een discussie starten?

Blijkbaar wel, want Quizlet is niet alleen je profielpage. Klopt, het is een creatieve forum, maar dat zegt verder niets over het verplichten/dwingen/moeten van iets? Want daar heb ik ook iets over gezegd.
          Verder zie ik niet in waarom ik mijn mening niet kwijt mag hierover. Ik had het als eerst voor in het algemeen bedoeld, jij had erop gereageerd, dus dan reageer ik terug met hoe mijn gedachten daar verder over zijn. Hoezo moet dat perse bitch-mode zijn? Alleen omdat ik een andere mening heb dan jij? Ik had het op het begin netjes uitgelegd dacht ik zo. Daarnaast ben ik ook niet aangevallen, so no worries, verder zie ik het verband er niet mee; dat was een andere reactie (alleen emojis) en niet deze, so..?

[ bericht aangepast op 4 dec 2017 - 22:38 ]

Don't walk. Run, you sheep, run.

Mania schreef:
    (...)
    Blijkbaar wel, want Quizlet is niet alleen je profielpage. Klopt, het is een creatieve forum, maar dat zegt verder niets over het verplichten/dwingen/moeten van iets? Want daar heb ik ook iets over gezegd.
          Verder zie ik niet in waarom ik mijn mening niet kwijt mag hierover. Ik had het als eerst voor in het algemeen bedoeld, jij had erop gereageerd, dus dan reageer ik terug met hoe mijn gedachten daar verder over zijn. Hoezo moet dat perse bitch-mode zijn? Alleen omdat ik een andere mening heb dan jij? Ik had het op het begin netjes uitgelegd dacht ik zo. Daarnaast ben ik ook niet aangevallen, so no worries, verder zie ik het verband er niet mee; dat was een andere reactie (alleen emojis) en niet deze, so..?

Nou als je je post begint met ''Eeeeehhhh oke'' en dan een opsomming gaat maken over mijn mening, kan dat vrij rude overkomen ;|

Edit: Het is trouwens ook wel grappig dat je heel erg let op mijn verwoording en specifiek op het woord moet. Ik heb het toch al gezegd, dan mag het wel. lol.

[ bericht aangepast op 4 dec 2017 - 22:41 ]

Lets keep it cool guys, pretty please (flower)
    Ik heb al genoeg Quizlet drama met het honden topic gehad vanavond en ik vind jullie allemaal aardig, wees dan ook allemaal aardig (blush)

You were born original, don't die as a copy.

SPECS schreef:
    Lets keep it cool guys, pretty please (flower)
    Ik heb al genoeg Quizlet drama met het honden topic gehad vanavond en ik vind jullie allemaal aardig, wees dan ook allemaal aardig (blush)

SOrY Ik HEb AuTiSmE, KaN iK NieTs AaN DoEn.

1. Een app. Ja gewoon.
    2. Quizlet is misschien geen profielsite, maar tegenwoordig is social stuff echt een enorme hype. Een rework van profielen enz, waarbij je eigen foto's enzovoort meer in het oog springen, is misschien wel een idee om nieuwe users te trekken. Het is gewoon meer in.

(En ik had meer dingen maar mn game start nu, dus ik post het zo wel)

Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

ScribbleTheFox schreef:
    (...)

SOrY Ik HEb AuTiSmE, KaN iK NieTs AaN DoEn.

Hou op hou op hahahaha (cat)

[ bericht aangepast op 4 dec 2017 - 22:46 ]

Ik hoef geen hyves 2.0, maar ik vind het wel heel gaaf als je je profiel een beetje zou kunnen customizen zoals tumblr. En bijvoorbeeld je favorieten verhalen kan showen (ook van anderen) een soort van library.
    En misschien je favoriete foto's. Ik zou quizlet graag wat visueler ingesteld willen zien.
    De focus ligt inderdaad vooral op het schrijven, maar aangezien de slogan is 'laat zien wie je bent' denk ik dat dat ook belangrijk is. Creativiteit en laten zien wie je bent, is ook heel belangrijk.

look at the stars, look how they shine for you;

Giantsbane schreef:
    Ik ben helemaal voor. Alles voor nieuwe leden. :Y)

Ik hoop vooral écht dat er een app gaat komen, want ik weet dat dit het grootste struikelblok is voor nieuwe leden. Ik merk dat er best wel behoefte is aan zulke online schrijfsites, maar Q mag wel iets meer met de tijd meegaan. :'P

Dit. Reden waarom mijn nichtje Quizlet heeft verlaten..

Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

ScribbleTheFox schreef:
    (...)
    Nou als je je post begint met ''Eeeeehhhh okey'' en dan een opsomming gaat maken over mijn mening, kan dat vrij rude overkomen ;|
    Edit: Het is trouwens ook wel grappig dat je heel erg let op mijn verwoording en specifiek op het woordmoet. Ik heb het toch al gezegd, dan mag het wel. lol.

Dat was geen opsomming voor jou, dat was meer een opsomming voor mij; dat is overzichtelijker voor mij. Dat is het probleem met assumpties maken en meteen denken dat diegene het wel zó bedoeld zonder dat je weet hoe diegene het bedoeld/is. Hoe is dat verder rude? Ik snap het niet. Er zijn ergere dingen die gezegd worden. En die 'Eh oke' was vanwege het feit dat ik het nogal een rare reactie vond door de zin waarmee je opende. 'Ja, maar als je goed kan lezen staan er meer suggesties dan alleen maar ''je profiel'' oppimpen.' Dat kwam meer over als een lacherige 'ik neem jou niet serieus'-reactie, waardoor ik al iets had van "wtf". Ik had ook al gezegd dat ik die reactie niet specifiek naar jou had.

Zucht. Eh oke. Ik heb er niet voor niets, niet op gereageerd. We were past that point? Verder stop ik met deze zinloze discussie. Als het nog ging om waarvoor dit topic is of nog enige bevorderlijke toevoeging was, was het nog nuttig geweest.

[ bericht aangepast op 4 dec 2017 - 22:59 ]

Laleah schreef:
    (...)

Dit. Reden waarom mijn nichtje Quizlet heeft verlaten..

For real? Ik open gewoon de website in mijn browser, nog meer apps en mijn batterij sterft terplekke geloof ik :')
    Weetje als Quizlet nou gewoon een ICT stagiaire zou toelaten en die als opdracht geeft op een APP te maken. Het probleem is denk ik alleen dat Quizlet geen fulltime baan is voor Rutger of Tristan (waar je ook nooit meer iets van hoort of ligt dat aan mij?)

Mania schreef:
    (...)
    Dat was geen opsomming voor jou, dat was meer een opsomming voor mij; dat is overzichtelijker voor mij. Hoe is dat verder rude? Ik snap het niet. Er zijn ergere dingen die gezegd worden. En die 'Eh oke' was vanwege het feit dat ik het nogal een rare reactie vond door de zin waarmee je opende. 'Ja, maar als je goed kan lezen staan er meer suggesties dan alleen maar ''je profiel'' oppimpen.' Dat kwam meer over als een lacherige 'ik neem jou niet serieus'-reactie, waardoor ik al iets had van "wtf".

Zucht. Eh oke. Ik heb er niet voor niets, niet op gereageerd. We were past that point? Verder stop ik met deze zinloze discussie. Als het nog ging om waarvoor dit topic is of nog enige bevorderlijke toevoeging was, was het nog nuttig geweest.

Dan moet ik echt heel erg oppassen hoe ik dingen verwoord, anders word je boos :x

Ik denk dat een app nog niet zo gauw zal komen. Maar je kunt ook gewoon een link van quizlet als "sneltoets aan startscherm" aanmaken? Dat heb ik tenminste wel gedaan, werkt prima en het is net alsof je dan al een app hebt.

SPECS schreef:
    (...)

For real? Ik open gewoon de website in mijn browser, nog meer apps en mijn batterij sterft terplekke geloof ik :')
    Weetje als Quizlet nou gewoon een ICT stagiaire zou toelaten en die als opdracht geeft op een APP te maken. Het probleem is denk ik alleen dat Quizlet geen fulltime baan is voor Rutger of Tristan (waar je ook nooit meer iets van hoort of ligt dat aan mij?)

Ja die is naar Wattpad gedoken net als de helft van Q I think. Ik vind die site saai tho, geen forum, geen gezellig mensen, nog minder reacties dan hier :'). Maar dat geen app hebben is echt een obstakel voor users ofzo. Maar ik weet ook dat het vaak is voorgesteld maar niet komt.

Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

SPECS schreef:
    (...)

Het probleem is dat Nikki en Mitchell (oude users) dit hadden voorgesteld meerdere keren en toen was het ook afgewezen.