• We weten allemaal dat Quizlet niet meer zo is als het ooit was. Nu hebben we te maken met trolls, veel mensen die stoppen en weinig aandacht voor je creaties. We denken allemaal niet heel positief meer over deze website heb ik het idee, maar laten we wel met zijn allen even stilstaan bij de positieve dingen van Quizlet.
    Ik ben jullie allemaal ontzettend dankbaar voor jullie vriendelijkheid en voor jullie hulp. Iedereen staat altijd open voor een leuk gesprek en jullie staan altijd voor elkaar klaar. Dankjewel voor de gezelligheid en voor alle support. Op deze website ben ik begonnen met schrijven en het heeft een hele donkere periode in mijn leven een stuk lichter gemaakt.
    Laten we niet de positieve bijdrage van deze website in onze levens vergeten. Er zijn ongetwijfeld hele mooie vriendschappen door ontstaan.

    EN VERTEL ME NU EENS OVER JULLIE FAVORIETE OTP.

    Kusjes van Anna de polarbear.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Hear hear (flower) Leuk topic! c:

    Ik heb momenteel alleen een brOTP: Kiryu en Majima van Yakuza. c:


    Caution first, always.

    Tbh kan ik hier weinig over zeggen, want ik kom pas net kijken hier. Ik kan alleen zeggen dat ik me er graag tussen wil proppen, maar zo werkt het niet hahaha. Ik hobbel hier maar gewoon een beetje rond en vermaak me wel ^^

    Toch wel Patch en Nora denk ik. Maar dat is enkel omdat ik nu zo diep in Hush Hush zit. Ik kom er niet meer uit denk ik.


    Go ahead and leave me paralyzed.

    Zonder Quizlet had ik de geweldige mensen waar ik nu al een paar jaar bevriend mee ben nooit gekend. Ik ben daar echt zo zo dankbaar voor! En bovendien had ik dan nooit ontdekt dat ik echt wil schrijven! (hoera) ik ben al 5 (?) jaar lid nu en eht ik hoop hier nog lang te blijven!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Wat is een OTP? :3


    oi, suzy

    Ik ben inderdaad ook enorm dankbaar voor sommige vriendschappen die ik door Q gekregen heb en positieve vibes zijn sowieso welkom (:

    Momenteel (al twee jaar sowieso denk ik) is het toch wel Enjolras en Grantaire (uit Les Mis) voor mij (cat)

    [ bericht aangepast op 4 dec 2017 - 20:16 ]


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    MacTavish schreef:
    Wat is een OTP? :3


    Twee (fictieve) karakters die je shipt AKA waarvan je zou willen dat ze een relatie hadden/zouden gaan daten. Afkorting staat voor One True Pairing haha

    Edit: natuurlijk kun je een een bestaand koppel ook shippen haha

    [ bericht aangepast op 4 dec 2017 - 20:17 ]


    look at the stars, look how they shine for you;

    Ik ben het helemaal met je eens, Quizlet is niet meer zo druk bezocht als het ooit was, maar ik ben wel dankbaar voor Quizlet en blij dat ik het nog steeds in mijn leven heb. Zonder Quizlet had ik bepaalde periodes in mijn leven misschien niet kunnen overwinnen. Ik zou soms ontzettend eenzaam zijn geweest en toegegeven: ik heb geen dorp vol met vrienden, maar ik heb er wel genoeg en dat komt toch echt door Quizlet. Daarnaast heeft Quizlet mijn creativiteit gevoed en me vele uren plezier gebracht. Leuke meetings, verhalen en vriendschap zijn de drie dingen die ik zonder Quizlet een stuk minder zou hebben.


    You were born original, don't die as a copy.

    Polar schreef:
    (...)

    Twee (fictieve) characters die je shipt AKA waarvan je zou willen dat ze een relatie hadden/zouden gaan daten. Afkorting staat voor One True Pairing haha


    Crap. Patch en Nora daten al. Whatever, het is ook niet de bedoeling dat ze uit elkaar gaan. Ik verzin mijn eigen OTP wel hahaha


    Go ahead and leave me paralyzed.

    Zynthra schreef:
    Tbh kan ik hier weinig over zeggen, want ik kom pas net kijken hier. Ik kan alleen zeggen dat ik me er graag tussen wil proppen, maar zo werkt het niet hahaha. Ik hobbel hier maar gewoon een beetje rond en vermaak me wel ^^

    Toch wel Patch en Nora denk ik. Maar dat is enkel omdat ik nu zo diep in Hush Hush zit. Ik kom er niet meer uit denk ik.


    Geloof me voor je het weet zijn die 7 maanden 7 jaar en dan wil je niet meer terug kijken in je topic geschiedenis omdat je oude berichten zo beschamend zijn (krul)


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik word hier zo blij van. Laat de positieve verhalen maar komen! En die foto is zo lief en adorable! I love it


    look at the stars, look how they shine for you;

    SPECS schreef:
    (...)

    Geloof me voor je het weet zijn die 7 maanden 7 jaar en dan wil je niet meer terug kijken in je topic geschiedenis omdat je oude berichten zo beschamend zijn (krul)


    Ik kan me hier iets te goed in vinden oeps


    look at the stars, look how they shine for you;

    SPECS schreef:
    (...)

    Geloof me voor je het weet zijn die 7 maanden 7 jaar en dan wil je niet meer terug kijken in je topic geschiedenis omdat je oude berichten zo beschamend zijn (krul)


    Hahaha oh nou daarvoor hoef ik niet zover terug te scrollen vrees ik. Het was de bedoeling dat ik lekker ging schrijven (o.a. met een vriendin), maar door mijn eigen toedoen lukt dat niet. Ik hoop dat ik het binnenkort weer op kan pakken, though. Ik mis het wel. Vandaar dat ik hier nog steeds rondhang, denk ik. ^^


    Go ahead and leave me paralyzed.

    Ik zit al vrij lang op Q en ik ben er nog lang niet klaar mee. Ik moet wel zeggen dat ik me vroeger veel meer bezig hield met de creaties en nu eigenlijk alleen nog maar hier ben voor RPG's en het forum. :'D

    Ik heb maar een échte OTP: Deckerstar :Y)



    [ bericht aangepast op 4 dec 2017 - 20:24 ]


    El Diablo.

    Ik ben na een anderhalf jaar terug gekomen om weer te schrijven en ik miste de gezelligheid.
    Ondanks alles heb ik hier toch mensen gevonden die gezellig op deze site brengen en daar buiten en ben ik ook weer vol energie aan het schrijven.

    Mijn OTP: Frary, Dramione -haters gonna hate- en Remadora


    DOBBY IS A FREE ELF!!

    Polar schreef:
    Ik word hier zo blij van. Laat de positieve verhalen maar komen! En die foto is zo lief en adorable! I love it


    Jaaa, dat was mijn verjaardag dit jaar, echt een van de betere die ik heb gehad. So happy (krul)

    Polar schreef:
    (...)

    Ik kan me hier iets te goed in vinden oeps


    Hahhaha, jij ook a?(krul)

    Zynthra schreef:
    (...)

    Hahaha oh nou daarvoor hoef ik niet zover terug te scrollen vrees ik. Het was de bedoeling dat ik lekker ging schrijven (o.a. met een vriendin), maar door mijn eigen toedoen lukt dat niet. Ik hoop dat ik het binnenkort weer op kan pakken, though. Ik mis het wel. Vandaar dat ik hier nog steeds rondhang, denk ik. ^^


    Há nou ja, het scheelt dat je 22 bent en geen 13 zoals ik destijds. Dan post je verbazingwekkend rare dingen, serieus ik heb topics over dat konijnen schattig zijn....topje van de ijsberg vrees ik. Ooooh wel tof dat schrijven, ik herken het wel hoor, soms gaat het en soms niet, gewoon niet opgeven! :3


    You were born original, don't die as a copy.