• En waarom?

    Gisteren was het overdag een 2. Maar 's avonds geef ik een 8. ^^
    Vandaag weet ik nog niet.


    Smile. You're beautiful. <3

    Tot dusver een 3


    26 - 02 - '16

    6,5, tot nu best een normale dag met niet veel bijzonders. Ik spaar mijn hoge cijfers liever voor morgen, want scoutsweekend, yay


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Een 7


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    7, redelijk moe, niet heel veel gedaan. Hetgene wat ik moest doen wel gedaan. Ruzie met vriend opgelost, en wat gezellige dingen met mijn moeder gedaan.
    Over het algemeen prima :)


    What worries you, masters you.

    5 :')

    Voor mijn praktijk examen van acne is mijn model afgekeurd, hele school doorgezocht, helaas voor mij geen geschikt model, dus gezakt.
    Better next time, bij de herkansingen.

    Ook nog werken vandaag, speelgoedwinkel in de sinterklaas tijd, joepiedepoepie.


    - thank you for existing -

    Mijn dag begon kut. Maar ik heb 2 geweldige broeken waarvan mijn moeder er eentje heeft betaald. En er is chcolade in huis. En morgen naar een feest waar ik erg nar uitkijk. Dus al met al een 7?(:


    Smile. You're beautiful. <3

    Standaard dag, 7,5 ofzo. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    9.985738363115255374790028274372535172. I think.


    Heaven is a place that we all have

    8. Ik heb bloed gegeven en een shift gedraaid bij Bloedserieus (wat best leuk was), dus ik voel me ernorm nuttig en dat geeft me ook een goed gevoel (:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    een 2,5

    Een rot dag gehad op werk


    DOBBY IS A FREE ELF!!

    9
    Vandaag was ik echt toe aan weekend maar ik stond met 2 leuke collega's / vriendinnen. Terwijl onze stagiaire een sintquiz probeerde te doen liepen we echt te kloten en heel de tijd te lachen. Zo werd het werken dus een beetje een chaos en dolle boel maar alle kinderen gingen wel lachend naar huis . En ik heb nu al lekker weekend


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    2,5 tot ik mijn examen gemaakt heb. :W


    Take me to wonderland

    7 tot nu toe. Lekker weer. Dagje Duitsland. Vanavond leuke film kijken. Goed begin van het weekend!

    5.5 of zo. Ik voelde me eerst wel gied maar nu is het allemaal bleh


    And then we'll see it.