Ok. Dus. Ik mag niet zeuren, omdat ik mijn tentamen gewoon heb gehaald, maar nu ik een scan heb opgevraagd, ben ik echt aoejrpwoefjpowejropjwoejropewj gefrustreerd, want ik kom dus een half puntje tekort. Een ienieminie, minuscuul half puntje. En dan te bedenken dat ik mijn tentamen pas drie minuten na de start van het tentamen op mijn tafeltje kreeg, maar wel stipt op het einde werd lastiggevallen door de supervisors dat ik mijn pen moest neerleggen. En op dat moment dacht ik van: in die drie minuten kan ik toch geen sluitend antwoord meer neerpennen, so whatever, maar ik had sure as hell nog wel iets kunnen neerpennen wat een half puntje opleverde. In my defense: niet dat die omaatjes daar boodschap aan hebben, want pshh en ik heb echt geen zin om zelf het onderwerp te worden van de horrorverhalen dat tentamens uit de handen van mensen gerukt moesten worden in een half gevecht. Maar toch. Drie uur blijft drie uur.
En ik heb zo geen zin om dit weekend uit te gaan pluizen of ik ergens in de correctie iets discutabels kan vinden, maar ik doe het wel. Al is het maar omdat ik afgeronde cijfers stom vind, omdat deze veel te weinig nuance geven en veel te weinig credits geven aan de personen met ,49'tjes. Muh.
She's imperfect but she tries