• ✦      Back in time      ✦

    The future is in the past


    Setting

    Het is 70 miljoen voor onze jaartelling en dinosauriërs samen met andere dieren bevolken de aarde. Totdat ergens in Noord-Amerika, een paar kilometer bij een waterplek vandaan een poort ontstaat waaruit mensen zullen komen. Deze mensen moeten zien te overleven in deze ruige en gevaarlijke omgeving. Want als zij overleven, dan kunnen andere mensen hier ook overleven. Maar lukt het ze wel om hier te overleven?



    Story

    Het is 2140 en de aarde word steeds minder leefbaar. De luchtvervuiling heeft gezorgd voor meer gaten in de ozonlaag. Wat ervoor zorgt dat meer mensen ziek worden en sterven. Echter komen er ook iedere dag mensen bij wat ervoor zorgt dat er alsnog overbevolking is. Daardoor zijn er ook hongersnoden en is er grote armoede in vrijwel ieder land. Als een organisatie die een groep wetenschappers in dienst heeft, ontdekt dat men terug in de tijd kan, wordt dit gezien als de oplossing. Na succesvolle proeven met dieren, wil de organisatie nu mensen terug de tijd in sturen om te kijken of zij daar kunnen overleven.

    Iedereen die aan de voorwaarden voldoet en terug wil reizen in de tijd is welkom.

    Voorwaarden

    ✦ Je moet 18 jaar of ouder zijn
    ✦ Je hebt geen strafblad
    ✦ Je moet in goede gezondheid zijn
    ✦ Je moet jezelf kunnen beschermen


    Boodschap


    Hallo deelnemer,

    Bedankt voor je interesse in het project Chronos van de organisatie Metis. Tijdens het project zul je samen met enkele andere personen terug reizen in de tijd. Om je overlevingskans te vergroten krijg je van Metis een aantal spullen mee die je kunt gebruiken zodra je op je bestemming bent aangekomen. Voor degene die met een wapen overweg kan, wordt gevraagd dit te melden. Het is niet toegestaan om je eigen wapen(s) en munitie mee te nemen. Je krijgt wapen(s) en munitie van Metis. Jijzelf en je bagage worden gecontroleerd op wapens voordat je vertrekt. Degene die in het bezit zijn van een rijbewijs, wordt ook gevraagd dit te melden.


    Regels

    ✦ De Quizlet huisregels
    ✦ Reservaties blijven 3 dagen staan
    ✦ Geen perfecte personages,
    want niemand is perfect
    ✦ Minimaal 200 woorden per post
    ✦ Naamsveranderingen doorgeven
    ✦ Alleen ik (MacGyver) maak nieuwe topics aan
    ✦ Sluit niemand buiten

                                                                                                                                                         



    Deelnemers


                                                                                                                                                                                       
    Vrouwen

    ✦ Rowan "Rho" Laine ~ Tashi Rodriquez ~ Tulua ~ 1
    ✦ Riley Jessa Reyme ~ Barbara Palvin ~ MacGyver ~ 2
    ✦ Liv Valkyrje Valtersen ~ Emma Dumont ~ IrisWestAllen ~ 3
    ✦ Daniella Moretti ~ Adriana Lima ~ FreeThyself ~ 4

    Mannen

    ✦ Epsilon "Ep" Laine ~ Marcello Alvarez ~ Obeah ~ 1
    ✦ Myles "Milo" Bennett ~ Jensen Ackles ~_Irisdescent ~ 3
    ✦ Raphael Maurice Ovesen ~ .......... ~ Hephaistion ~ 5
    ✦ Naam ~ Faceclaim ~ User ~ Pagina


    [ bericht aangepast op 11 dec 2017 - 17:15 ]


    Physics is awesome

    MacGyver schreef:
    Het speeltopic open ik deze week, waarschijnlijk vrijdag of zaterdag.


    (yeah)


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    Nog een late MT


    Stenenlikker

    FreeThyself schreef:
    (...)

    (yeah)


    Ik ben blij dat jij er blij mee bent. Waarschijnlijk stuur ik ook iedereen dan (voor de zekerheid) een gb of pb met de link naar het speeltopic.


    Physics is awesome

    [ bericht aangepast op 25 nov 2017 - 17:01 ]


    Physics is awesome

    Worden onze vrijwilligers geacht het een en ander te weten over het prehistoricum of niet?


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    FreeThyself schreef:
    Worden onze vrijwilligers geacht het een en ander te weten over het prehistoricum of niet?


    Niet echt. Daarom heb ik ook lijstjes gemaakt met dieren, dinosauriërs en insecten die er toen in die tijd voorkwamen. Waarschijnlijk komt op de lijsten nog een symbool om aan te geven welke dieren/dinosauiërs/insecten (levens)gevaarlijk voor mensen zijn. Is wel handig als ze ooit eens van wat dieren/dinosauiërs hebben gehoord zodat ze een beetje weten wat ze kunnen verwachten. Moet wel bij je personage passen uiteraard.


    Physics is awesome

    Ik zal deze week ook een post schrijven. Vorige week was het druk op mijn werk dus vandaar dat het speeltopic op zaterdag werd geopend en ik nog niks heb gepost. Ik hoop dat jullie nog steeds zin hebben in de RPG!


    Physics is awesome

    Dit is toch niet aan het doodgaan hé? :/


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    Rho en Ep komen er binnenkort aan :)


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Obeah schreef:
    Rho en Ep komen er binnenkort aan :)


    Yeay (:


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    FreeThyself schreef:
    Dit is toch niet aan het doodgaan hé? :/


    Nee, ik ga nog posten met Riley dus dat geeft hopelijk ook een kleine boost.


    Physics is awesome

    Ik ben het nog niet zo gewend om niet in de ik-vorm te schrijven dus vandaar dat mijn post een beetje vreemd is. Hoop dat jullie er toch iets mee kunnen.


    Physics is awesome

    Wie is er nu aan de beurt?


    Bowties were never Cooler

    Iedereen is al eens geweest, dus vrij vermoed ik?
    Ik heb het deze week wat druk, weet niet of ik tijdens de week zal kunnen schrijven,
    anders sowieso vrijdag of in het weekend!


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    @IrishWestAllen

    Volgens mij heeft iedereen gepost. Anders kan je op mijn post reageren en dan reageer ik zo snel mogelijk.


    Physics is awesome