Ik had het vroeger ook nooit zo met trouwen hoor, ondanks ik al eerder verloofd ben geweest en toen uit elkaar ben gegaan. Maar sinds mijn huidige vriend al vroeg heeft laten weten dat hij toch echt wil trouwen zit ik al helemaal in de mood. Maar voor ons gaat dat ook nog wel wat jaartjes duren, gezien we afgesproken hebben te wachten tot hij een verblijfsvergunning voor Nederland heeft. Maar ondertussen zitten de ideeën al in mijn hoofd. Ik wil een Ivory jurk, mermaid met kant, het liefst in Juni zodat het al een beetje zomer's is maar met een koel briesje voor de mensen die sterven van de zomer. Misschien wel op dezelfde datum als we een relatie gestart zijn dan... Gezien onze datum toevallig in Juni valt en dan kunnen we het extra vieren op die datum. Interessant om over na te denken... Hier in de hoofdstad van Macedonie zijn er langs de Macedonian Square (belangrijkste plek voor toerisme in Skopje) hebben we van die restaurants op boten, en ze hebben van die bloemen op die brug naar de boot toe en het ziet er vet romantisch uit dus ik wil mijn trouwfeest in zoiets vieren en ik denk de ceremonie buiten? Ik ben niet religieus dus kerken worden het sowieso niet. Mijn vriend is trouwens zeer bewust van het feit dat ik graag alles uit plan tot in detail en hij heeft er tot nu toe nog geen bezwaar tegen gehad, want hij weet dat ik niets zou doen wat hij echt totaal niet wilt. Dus dat zit wel goed denk ik.
Slowly, yet surely I am slipping into the role that was made just for me.