• Hi, mensen. Ik voel me hier echt buiten gesloten. Ik vroeg me af of ik welkom ben. Want ik hou zelf wel van contact hier. Iemand interesses?

    Je word op Q echt niet zomaar buitengesloten hoor, actief meedoen op het forum helpt meestal al en ik heb daardoor echt mijn plek hier weer gevonden.
    Misschien ook mensen die je aardig lijken een berichtje sturen?


    --

    Mensen aanspreken in hun gastenboek kan ook veel helpen. ^^ Hoe actiever je hier bent, met hoe meer mensen je hier in contact kunt treden.

    Je mag altijd een berichtje achterlaten in mijn gastenboek om te kijken of er een klik is en of we dezelfde hobby´s hebben enzo :)
    Ik ben momenteel wel erg druk met het leren voor mijn tentamens, dus verwacht geen antwoord met de snelheid van het licht :'D

    Hoe dan ook, ik zelf vind het erg leuk om te lezen, te schrijven en te gamen. Voor de rest vind ik bakken en een beetje met mijn vingers in het koekjesdeeg hangen ook een leuke bezigheid en voor mijn gezondheid (niet bepaald mijn plezier :'D) doe ik aan fitness en ga ik regelmatig wandelen (oké wandelen vind ik zo nu en dan wel weer leuk :'D).

    Persoonlijk vind ik boeken als het huis van de nacht, Harry Potter, Percy Jackson, The mortal instruments, Wings e.d erg leuk, voor de rest kijk ik series als The Vampire Diaries, The Shanara Chronicles, ect. Ook houd ik van die oude kinderseries zoals Huntik, Galactick footbal, Avatar en Winx :'D

    Als je je hier in herkent dan hoor ik het wel :Y)


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik zou gewoon bij een paar mensen een berichtje in het gastenboek achterlaten. Volgens mij vind iedereen dat wel leuk (:


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Hoezo voel je je buitengesloten? Je bent pas nieuw.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zoals gezegd contact zoeken laatst heb ik de hele dag met iemand gechat die net nieuw was. Dus misschien een chat berichtje kan ook helpen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Het gaat wel echt om zelf initiatief. Als jij mensen berichtjes doet, dan antwoorden ze vaak altijd en uiteindelijk maak je goeie vrienden. Buitensluiten gebeurt echt niet op Quizlet, dus het ligt eraan of je zelf initiatief toont om mensen te ontmoeten. Het is niet zo dat als je een account hebt users je gelijk aanvliegen om vrienden te worden, dat kost wat energie, net als in het offline leven ^^


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Je bent nog niet zo lang lid dus het kan even duren voordat mensen je kennen. Ga gewoon lekker praten met iedereen op het forum, in gastenboeken en noem maar op.


    16 - 09 - '17

    Devitt schreef:
    Je bent nog niet zo lang lid dus het kan even duren voordat mensen je kennen. Ga gewoon lekker praten met iedereen op het forum, in gastenboeken en noem maar op.

    Dit, geloof me, dan komt het echt wel goed ^^

    [ bericht aangepast op 7 nov 2017 - 17:29 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis