• Ik was de laatste ^^

    Ik vind je signature echt prachtig en daarnaast kom je ook erg aardig op me over.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Oeps, te laat.

    Ik vind je Moana profiel echt prachtig. Damn, net zo inspirerend als de film zelf!

    [ bericht aangepast op 14 dec 2017 - 14:28 ]


    Mirte jij bent echt een zonnestraal op Q. Je hebt mij duizendmaal geholpen door te luisteren naar mijn gezeur en ik ben je daar echt dankbaar voor. (heart2)


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik vind jou profiel echt prachtig


    i wanna die with you once or twice.

    Jij bent echt een heel bijzonder, lief en begripvol persoon. Ik zou je echt niet willen missen op deze site (;


    obsessive rage

    Ik vind jou echt een hele leuke user en ik vind de profielfoto die je nu hebt echt geweldig *O*

    Verkeerde topic sorry

    Laura je bent echt een schat! Een leuke toevoeging aan dit forum! Nooit veranderen (heart2)

    [ bericht aangepast op 14 dec 2017 - 17:45 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik vind je een geweldige user met dezelfde humor als ik en je kan altijd bij me terecht (:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik vind de gif op je profiel echt geniaal xD


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Leuke sig (lol)


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Ik was echt op ontzettend positieve wijze verbaasd toen ik las dat je dertien bent want damn, wat kom je volwassenen en matuur op me over, en dat bedoel ik als een groot compliment.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Eigenlijk geldt voor jou hetzelfde: ik had je oprecht niet als 13 geschat, heel groot compliment. c:

    en again, moana for life


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Aan de foto's van het "Post een foto van jezelf"-topic te zien, ben je erg knap (;


    obsessive rage

    Jij komt heel lief en begripvol over. En je hebt echt talent voor schrijven ^)


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Ik vind je telkens heel oprecht en leuk overkomen op het forum! Je lijkt me een heel aardige en spontane meid. ^^