• Hi, ik lees graag stories hier op quizlet, maar ik vind het vervelend om abo's te nemen en dan te wachten
    Ik lees graag aan één stuk door
    Dus ik ben op zoek naar lange stories, het liefst die al af zijn
    Ik houd van Drama verhalen
    Maar verder houd ik ook van;
    One Direction
    Justin Bieber
    Hungergames
    OP
    Twilight

    Het mag ook een short story zijn die al af is.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Gabora is een land tussen hemel en aarde. Een land dat je niet met het blote oog kunt zien, maar als je genoeg fantasie en genoeg kracht hebt kun je een kleine sprankeling van het land zien.
    Vier meiden van dezelfde leeftijd werden in dat land geboren, maar het was oorlog en de ouders brachten hen naar weeshuizen op aarde.
    Uiteindelijk zouden ze erachter komen dat er een kwaadaardige vijand op ze wacht. Maar kunnen de meiden haar verslaan.

    Legends of Gabora

    45 hoofdstukken

    En

    Het is het jaar 2150,
    de mensen worden door een buitenaardse bevolking onder de grond gejaagd.
    Als Sam Whinter achtien wordt, word hij gekozen om mee te doen aan een experiment om het leven boven de grond te verkennen, maar niemand heeft het ooit na kunnen vertellen. Hij weet niet dat hij degene is die zonder moeite de taal van de bevolking kan verstaan en spreken. Niet alleen hij maar ook andere kennen de taal. Zij waarvan ze dachten dat ze dood waren.
    Hun leven veranderd totaal door deze wezens en keert zich de rug om naar de mensen om deze wezens te helpen.

    Sci fi story

    14 hoofdstukken


    Vampire + Servant = Servamp

    Ik denk dat je hier wel een tijdje zoet mee bent. ^^


    Searching heavens for another earth

    Mijn verhaal is ongeveer 37 hoofdstukken lang, OP en kind of drama... Iets voor jou?



    Children, cigarettes & Coca Cola-tops
    Dana is een verlegen meisje van 17 uit een enigszins rommelig gezin. Haar ouders hebben constant ruzie en haar lesbische zus van 18 is op kamers gegaan in Amsterdam, niet om te studeren, maar om van het leven te genieten. Als Dana toevallig de tien jaar oudere Jack tegen het lijf loopt, is ze op slag verliefd. Een beetje jammer dat Jack een dochtertje heeft... Dat hij ongeveer aan de andere kant van het land woont... Toch kan ze hem niet uit haar hoofd zetten. Dan verneemt ze dat hij naar haar woonplaats gaat verhuizen. En in een klein stadje als deze is het haast onmogelijk om elkaar niet tegen te komen.


    - Cromulent

    Je zou dit OP verhaal kunnen proberen. Ik hoop het morgen af te ronden met 40.000 woorden en iets minder dan vijftig hoofdstukken. ^^
    Edit: Het is af. (:

    Catch me if you can
    “It is far more difficult to murder a phantom than a reality.”
    - Virginia Woolf
    ~
    Marit is niet het type dat goed stil kan blijven zitten als er iets aan de hand is. Wanneer haar beste vriendin plotseling verdwijnt, grijpt ze iedere kans die ze krijgt om zich nuttig te maken met beide handen aan. Het is een beetje ongelukkig dat deze kans toevallig de vorm heeft van een wilde reis kriskras door Nederland en Duitsland in het gezelschap van een jongen die ze nauwelijks kent, maar ze is niet kieskeurig. Toch begint ze weer aan de wijsheid van haar eigen beslissingen te twijfelen zodra het lijkt alsof de Maltesers opraken - de heksen en demonen die ze tegenkomt dragen er daarna alleen nog maar toe bij dat ze zich steeds vaker afvraagt waar ze in vredesnaam aan is begonnen. Fantasyfilms zijn opeens een stuk minder betoverend als je er middenin zit.

    [ bericht aangepast op 1 dec 2013 - 0:58 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb twee lange verhalen. Van beide is het eerste deel af, maar ik werk nog wel aan een vervolg. (:


    Elles’ eerste schooldag tekent haar verdere schoolcarrière. Met haar spontaniteit maakt ze direct vrienden voor het leven, maar ze roept even snel een aartsvijand in het leven… een vijand die haar koste wat het kost kapot wil maken en steeds verder gaat.
    Elles’ nieuwe vrienden doen er alles aan om haar te beschermen, maar hoever kunnen ze gaan? Elles voelt zich almaar schuldiger omdat anderen door haar in de problemen komen en er is niemand bij wie ze haar ei kwijt kan: het gros van de leraren ziet haar als de meest vervelend leerling door haar brutaliteit en bijdehante opmerkingen en haar ouders worden haar puberale, opstandige gedrag spuugzat en kunnen haar slechte schoolprestaties niet verkroppen. Haar problemen met de leraren, slechte schoolprestaties, gespannen thuissituatie en een hevige verliefdheid, geven Elles een onstabiele situatie waarin ze zichzelf moet zien te handhaven.[/center]

    - Onbekende personen/drama/actie/romantiek
    - Dit verhaal is al afgelopen, maar kent een vervolg.


    &


    Een leerzame reis voor jongeren verandert in een nachtmerrie wanneer ze het schip op een ochtend verlaten aantreffen. Ze stranden in een onbekend gebied, waar ze niet alleen elkaar moeten zien te overleven, maar zich ook moeten wapenen tegen een groep inheemsen die zich ’s nachts verplaatst en geen indringers duldt: gewelddadige Orks. Weten ze zich te wapenen tegen deze moordlustige vijanden terwijl ze zich op onbekend gebied bevinden of zullen ze stuk voor stuk ten prooi vallen? En zijn de Orks wel hun hoogste prioriteit of is het wantrouwen binnen de groep een tweede gevaar dat uiteindelijk fataal zal blijken?

    *fantasy/avontuur/thriller
    *onbekende personen

    Ik hoop dat je er een kijkje wilt nemen (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    http://www.quizlet.nl/stories/65578/verhaalloos/ Dit is een verhaal voor jou als je van drama houd, hij is nog niet lang maar I'm working on it!


    Tonight is the night.. (Dexter)

    misschien vind je dit wat, het is een 1D verhaal, hij is af maar ik ben bezig met een vervolg:
    http://www.quizlet.nl/stories/117284/indonesian-love-one-directionliam-payne--tijdelijk-gepauzeerd-/

    Australian Love {One Direction/Niall Horan}

    You know that it's true
    Cause it's beautiful people like you
    Who get whatever they want
    And it's beautiful people like you, who suck the life right outta my heart
    Ant it's beautiful people like you, who make me cry
    Cause nobody else could be nearly as cruel as you


    cher lloyd ft Carolina Lair ~ beautiful people


    hoofdpersonen:
    - Scarlett Thalia Lee
    - Niall James Horan
    - Zayn Javadd Malik
    - Louis William Tomlinson
    - Liam James Payne
    - Harry Edward Styles






    verder heb ik nog een story over mainstreet en percy jackson. ik weet niet of je het wat vind maar ik dacht dat je het misschien leuk vind. deze is nog niet af maar ik schrijf zowat elke dag.
    http://www.quizlet.nl/stories/125719/welkom-in-kamp-halfbloed-ii-mainstreet-amp-percy-jackson-ii/

    || welkom in kamp-halfbloed ||
    - een Mainstreet/Percy Jackson story.
    - Mainstreet bestaat
    - Percy jackson bestaat, maar is ouder
    - nederlands geschreven
    - schrijf ongeveer 1 keer in de week
    - speelt zich af na De laatste Olympiër, de helden van Olympus is nooit gebeurd.


    als Mainstreet er achter komt dat ze halfgoden zijn gaan ze naar kamp halfbloed en ontmoeten daar 5 meiden en een jongen.
    er word een grote voorspelling gedaan en dat heeft met hun te maken. de jongens en meiden gaan op queeste en komen veel monster tegen, of ze had allemaal overleven dat lees je hier.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2013 - 19:12 ]


    Connor will always be in my heart #forever6/6

    Op mijn profiel staan allemaal short story's, maar dan wel een bromance.


    Pretty is just a pretty word.

    Ik ben pas begonnen, maar ik heb op het moment heel veel tijd voor het schrijven vanwege minder huiswerk de laatste tijd etc C;

    The Devil's eye ~ Nial Horan



    Soms gebeuren er wonderen. Aurea is als baby geadopteerd door haar ouders, dat weet ze, maar verder heeft ze nooit stilgestaan bij alles wat er voor de adoptie is gebeurd. Het Ierse blondje Niall Horan is nieuwe op school, en al vrij snel raakt Aurea bevriend met hem. Ze is erg op hem gesteld, en dat bloeit uit tot een liefde. Maar voor die liefde moet ze een prijs betalen; Ze ontdekt iets over zichzelf wat ze niet kan plaatsen, en al helemaal niet aan Niall durft te vertellen.


    | Begint op: 8-12-13 |
    | One Direction bestaat niet |
    | Een verhaal van bluebearss |



    Geen idee of het een goeie fanfiction is hihi :3 Ik ben overigens geen échte directioner, dus het is niet echt fangirling-achtig bedoelt.. Take a look if you like it c:


    I’m restless. I’d like to think I know who I am, but I’m interested in the world at large. - Alex Turner

    Give me more than this. -Ziam. Bromance, 171 hoofdstukken, afgelopen. Er wordt momenteel nog gewerkt aan een vervolg story.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Kiss from a Rose, met 106 hoofdstukken. De story is afgelopen en echt prachtig, hij is dan ook niet door mij geschreven.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."